Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ex haluaa salata kaiken tiedon uudesta naisestaan?

Vierailija

Soitti minulle ja kertoi että on löytänyt uuden ja ovat vakavissaan. Kaikki tieto on kuitenkin huippusalaista, vaikka missään riidoissa ei eron jälkeen olla oltu ja vaaralliseksi minua ei ole luokiteltu. Meillä kuitenkin yhteisiä tuttuja että jostain se tieto kantautuu kuitenkin, ja pakostakin joskus osutaan vastakkain. Mikä voisi olla salailun syy?

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Jos hän kertoo ajan kanssa? Eikö aluksi riitä tieto, että on vakavissaan naisen kanssa? Onko sinulla ex:n kanssa yhteisiä lapsia? Jos on, niin sitten tietenkin tahdot voida luottaa ihmisiin, joiden kanssa lapsenne ovat.

Vierailija

Onko teillä yhteisiä lapsia, joiden elämään tämä uusi nainen tulee liittymään? Oletan, että on, koska muuten yhteydenpidolle ei ole mitään syytä. Kuulostatte kyllä molemmat aika noloilta, ihan kuin jotain yläastetouhua.

Vierailija

Jos se uusi on pyytänyt niin? Ehkä haluaa katsella tilannetta rauhassa. Tai tuntee alemmuuden tunnetta ap:n edessä? Mistä noista tietää? Haluaa salata jotain? Rikosrekisteri? Työtön? Ujo? Vainoharhainen? Ei ole vielä ero selvä? Pirun ruma?

Vierailija

Kun kyseessä on sinun ex, hänen uudet suhteensa kuuluvat sinulle vain sen verran mitä hän haluaa kertoa. Syyt miksi hän ei kerro enempää kuin kertoo ovat täysin hänen omiaan, etkä niihin löydä vauvapalstalta vastauksia.

Vierailija

Asutaan kuitenkin sen verran lähekkäin ja todella paljon yhteisiä tuttuja, että joku tulee kuitenkin jossain vaiheessa puhumaan. Sitä vaan ihmettelin luuleeko mies etten asiaa keneltäkään kuulisi ellei hän sitä kerro, ja en halua joutua noloon tilanteeseen jos esim. ex-anoppi (ilkeämielinen) tulee siitä kaupan käytävällä puhumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asutaan kuitenkin sen verran lähekkäin ja todella paljon yhteisiä tuttuja, että joku tulee kuitenkin jossain vaiheessa puhumaan. Sitä vaan ihmettelin luuleeko mies etten asiaa keneltäkään kuulisi ellei hän sitä kerro, ja en halua joutua noloon tilanteeseen jos esim. ex-anoppi (ilkeämielinen) tulee siitä kaupan käytävällä puhumaan.

tämä siis ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu millanen ja kuka hänen uusi rakkaansa on? Aloita itse uusi elämä.

Minulla oli uusi elämä jo ennen häntä. Siksi juuri ihmettelen salailun kun en ole jäänyt roikkumaan. Omastani kerroin nimen ym. perusjutut.

Vierailija

Sinun ystäväsi? Joku exän exä? Huonomaineinen nainen? Julkkis? Varattu nainen? Mies? Liian nuori/vanha? Yksityisyyden vaaliminen? Ärsyyntyminen kyselyistäsi?

Onhan näitä vaihtoehtoja, mistäpä me arvattaisiin mikä on oikea vastaus.

Vierailija

Mulla oli samanlainen tilanne, ex ei kertonut uuden naisensa nimeä, ulkonäköä, ei mitään. Painotti että se ei minulle kuulu. Kuinkas kävikään? Tutustuin tähän naiseen eräällä kurssilla ja ystävystyimme. Olisinpa vain ollut näkemässä exän ilmeen kun ystäväni kertoi hänelle minusta ja selvisi kuka hänen vaimonsa uusi ystävä on. Ei ollut siis uudelle kertonut myöskään minun nimeäni eikä ulkonäköä. Ollaan ystäviä edelleen mutta tavataan vain minun luonani :D

Vierailija

Minä en ihmettele salailua vaan sitä miksi hän on ilmottannut sulle yhtään mitään uudesta naisesta?No,kai teillä on niitä lapsia sitte..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat