Muita jotka pitää pyöreämpää ja isokurvista naista kauniina?
Siis ei välttämättä roikkuvaa läskiä vaan sellaista isokurvista kaunotarta joka yleisimmin haukutaan kuitenkin läskiksi. Pitää tällaisia muut naiset hyvin kauniina visuaalisesti?
Itse en ole noin suuri, mut en pitäisi pahakseni vaikka olisinkin :)
http://41.media.tumblr.com/59db79e942ad3c69d98dd3fdf808e620/tumblr_nx6j…
http://41.media.tumblr.com/ba6c9949dfcd1d7c1ad9bc59caadbf4f/tumblr_nxh5…
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mun kroppa on aika lailla tuollanen. Oon koko ikäni yrittänyt laihduttaa, siinä onnistumatta.
Ihan turhaan, rakastaisin ja hellisin tuollaista vartaloa koko ajan ja en pystyisi pitämään siitä näppejäni erossa :)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvat on ihan yhtä aitoja kuin muutkin (puoli)nakukuvat. Ihan hemmetin käsiteltyjä siis, ja erittäin harva pyöreä nainen näyttää samalta livenä. Noista on siis siloiteltu pois kaikki raskausarvet, selluliitti, ihon epätasaisuus, epätoivottavat muhkut, kuhmut ja makkarat, jne jne jne. Täyttä fantasiaa siis, olkootkin mallit pyöreämpiä kuin mallit yleensä.
Tsori vaan, samat virheet ja muhkurat löytyy myös hoikilta malleilta. Silti mun silmää viehättää tällainen runsaampi muoto.
Pikkusen pullea voi olla todella hyvännäköinen jos on sopusuhtainen kroppa ja vararavinto kerääntyy tasaisesti joka puolelle kroppaa tai pääasiassa reisi-perse-osastoon.
Kyllä minusta nuo kuvien naiset on kauniita. Itselleni ei valitettavasti kyllä isompi paino sovi jostain syystä ollenkaan. Mulla on tällä hetkellä 20 kg ylipainoa nuoruuden painooni nähden, ja näky ei ole ollenkaan kaunis, kun se kaikki on pakkautunut löllöiksi makkaroiksi vatsaan ja selkään, sekä myös isoksi kaksoisleukapussukaksi naaman alle. Tissit ja perse on edelleen silti suht pienet, ja jalat ja kädet hoikat. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvat on ihan yhtä aitoja kuin muutkin (puoli)nakukuvat. Ihan hemmetin käsiteltyjä siis, ja erittäin harva pyöreä nainen näyttää samalta livenä. Noista on siis siloiteltu pois kaikki raskausarvet, selluliitti, ihon epätasaisuus, epätoivottavat muhkut, kuhmut ja makkarat, jne jne jne. Täyttä fantasiaa siis, olkootkin mallit pyöreämpiä kuin mallit yleensä.
Höpö höpö. Ei kaikilla pyöreilla ole arpia ja kuhmuroita. Rasva vielä siloittaa ja tiukentaa ihoa, onhan lihavemilla vähemmän ryppyjä kasvoissakin.
Höpöhöpö vaan itsellesi, en rajannutkaan tuota koskemaan kaikkia. Kirjoitin että erittäin harva näyttää tuolta, ts. on olemassa myös niitä jotka näyttävät vaikkakin valtaosa ei siihen joukkoon kuulu. Lukutaitoa kiitos.
Myös sinulle joka kommentoit että niitä kuhmuja ja arpia on laihoillakin malleilla. No niin on, siihen viittasi tuo "muutkin". Yksikään julkisuudessa oleva promonakukuva ei ole luomu nykyään, ei lihavien, laihojen tai normaalipainoisten kuva.
Miksi pitää nillittää asioista jotka kommenttiin on jo sisällytetty, ettekö oikeasti osaa lukea, ymmärtää lukemaanne vai mistä se on kiinni?
Läskejähän nuo olivat. En pidä läskeistä, terveellisyys on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei välttämättä roikkuvaa läskiä vaan sellaista isokurvista kaunotarta joka yleisimmin haukutaan kuitenkin läskiksi. Pitää tällaisia muut naiset hyvin kauniina visuaalisesti?
Itse en ole noin suuri, mut en pitäisi pahakseni vaikka olisinkin :)
http://41.media.tumblr.com/59db79e942ad3c69d98dd3fdf808e620/tumblr_nx6j…
http://41.media.tumblr.com/ba6c9949dfcd1d7c1ad9bc59caadbf4f/tumblr_nxh5…
No en missään tapauksessa sanoisi läskiksi. Nuohan on normaaleja naisia. Pidän kumpaakin erittäin viehättävänä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
No en missään tapauksessa sanoisi läskiksi. Nuohan on normaaleja naisia. Pidän kumpaakin erittäin viehättävänä.
t. mies
Molemmilla on BMI reilusti yli 30, joten kyllähän he selkeästi ovat ylipainoisia, eli lihavia, rumasti sanottuna läskejä. Normaalipainoon on matkaa ainakin se 20-30 kiloa.
Miksi tosiasiat pitää häivyttää, miksi ylipainoista ei saa sanoa lihavaksi? Ei se tarkoita ettei voisi samaan aikaan olla kaunis. Minusta tuollainen asioiden piilottelu on nimenomaan loukkaavaa - siitä tulee fiilis, että ylipainoisuus on jotenkin todella kiellettyä ja paha asia, kun ei saisi edes sanoa että joku on selkeästi ylipainoinen.
T. Ylipainoinen, mutta hyvännäköinen nainen, joka ei kaipaa sitä että hänet yritetään valehdella normaalipainoiseksi.
Mun kroppa on aika lailla tuollanen. Oon koko ikäni yrittänyt laihduttaa, siinä onnistumatta.