Muita jotka pitää pyöreämpää ja isokurvista naista kauniina?
Siis ei välttämättä roikkuvaa läskiä vaan sellaista isokurvista kaunotarta joka yleisimmin haukutaan kuitenkin läskiksi. Pitää tällaisia muut naiset hyvin kauniina visuaalisesti?
Itse en ole noin suuri, mut en pitäisi pahakseni vaikka olisinkin :)
http://41.media.tumblr.com/59db79e942ad3c69d98dd3fdf808e620/tumblr_nx6j…
http://41.media.tumblr.com/ba6c9949dfcd1d7c1ad9bc59caadbf4f/tumblr_nxh5…
Kommentit (29)
Mä oon vähän tollanen kiinteä läski :) varsinkin nuorempana olin
Vierailija kirjoitti:
Lisää kuvia? :)
tumblr:sta niitä löytää, natural, curvy, chubby jne.
Kurvikkaista pitää moni, mutta lihavista harva. Missä menee kurivikkaan ja lihavan raja onkin toinen juttu. Kurvikkaallakin pitää olla kurvit kohdillaan, moni "kurvikas" on pieni rintainen/iso/latta perseinen ja toisinpäin, tai paksu alhaalta ja laiha ylhäältä ja toisinpäin.
Noilla ei oo kasvoissa läskiä. Mulla on myös naama ku pallo.
Vierailija kirjoitti:
Noilla ei oo kasvoissa läskiä. Mulla on myös naama ku pallo.
Turvotus yms on eri asia kuin kasvojen pyöreys. Pyöreähköt muodot kasvoissa ovat nekin viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei välttämättä roikkuvaa läskiä vaan sellaista isokurvista kaunotarta joka yleisimmin haukutaan kuitenkin läskiksi. Pitää tällaisia muut naiset hyvin kauniina visuaalisesti?
Itse en ole noin suuri, mut en pitäisi pahakseni vaikka olisinkin :)
http://41.media.tumblr.com/59db79e942ad3c69d98dd3fdf808e620/tumblr_nx6j…
http://41.media.tumblr.com/ba6c9949dfcd1d7c1ad9bc59caadbf4f/tumblr_nxh5…
Aivan huippuja molemmat! Juuri minun ihannenaisiani!!!
Tuollaisen naisen kanssa kun saisi viettää yhden kokonaisen yön, niin se olisi toiveiden täyttymys!
M35 185/80 (ja ihan perus länsimainen mies)
Kauniit kasvot yhdistettynä pyöreään tiimalasivartaloon, aah!
Tuo ensimmäinen on kyllä tosi kuuma, juuri sellainen vartalo joka saa vipinää punttiin.
makuasioita sano koira kun muniaan nuoli.
tuolla "läskillä" on erinomainen kroppa, mahd muhkurat on shopattu pois joten on kaunis ja seksikäs. harvemmin kuitenkaan plösöllä on kurvit niin että on kauniit rinnat, pyöreä peppu JA vyötärö. iso pepahan on nyt muotia, mikä lie seuraavaksi. toiveikkaana odotan että iso maha!!
t plösö jolla on runsaasti kaikkea, myös vyötäröllä ja muhkuroita reisissä.
Helpostihan tuo näköiset naiset painavat semmoset 75-90kg jos eivät ole ihan lyhyitä. Eli enempi kuin mies jopa. Haittaako miehet/naiset?
Nuo kuvat on ihan yhtä aitoja kuin muutkin (puoli)nakukuvat. Ihan hemmetin käsiteltyjä siis, ja erittäin harva pyöreä nainen näyttää samalta livenä. Noista on siis siloiteltu pois kaikki raskausarvet, selluliitti, ihon epätasaisuus, epätoivottavat muhkut, kuhmut ja makkarat, jne jne jne. Täyttä fantasiaa siis, olkootkin mallit pyöreämpiä kuin mallit yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvat on ihan yhtä aitoja kuin muutkin (puoli)nakukuvat. Ihan hemmetin käsiteltyjä siis, ja erittäin harva pyöreä nainen näyttää samalta livenä. Noista on siis siloiteltu pois kaikki raskausarvet, selluliitti, ihon epätasaisuus, epätoivottavat muhkut, kuhmut ja makkarat, jne jne jne. Täyttä fantasiaa siis, olkootkin mallit pyöreämpiä kuin mallit yleensä.
Höpö höpö. Ei kaikilla pyöreilla ole arpia ja kuhmuroita. Rasva vielä siloittaa ja tiukentaa ihoa, onhan lihavemilla vähemmän ryppyjä kasvoissakin.
Minä. Tosin en pidä kuvan naista kauniina, mutta kropassa saa olla kurveja, kasvot kuitenkin tärkeämmät.
Täällähän kaikki haukutaan aina lihaviksi :D
Kurvikkaat naiset kiinnostaa, mutta ei tietenkään liian ylipainoiset. Muotoja pitää olla enemmän, kuin se yksi muoto.
Parikymppinen mies
Itsellä on ap:n viestin alemman linkin mukainen vartalo.
Oma mies on siihen ihan hulluna, itsellä aina fiilis, että pitäisi olla pienempi.
Sitä en ymmärrä, miksi ihmisillä on tarvetta haukkua, jos on muodokas ja isompi. Myös naisilla on ollut tarvetta raskaaseen arvosteluun.
Kuitenkin omasta mielestäni kauniita vartaloita on paljon, todella hoikasta isompaan asti. Ja kaikille kuitenkin löytyy joku joka ja josta tykkää. :)
Suurin osa maapallon miehistä pitää. Hoikan naisen ihanne on vallitseva lähinnä länsimaissa ja osassa Aasiaa.