En ymmärrä miksi naiset pitävät seksistä
Luulen pystyväni eläytymään siihen mitä he saavat läheisyydestä mutta en siihen mitä he saavat seksistä.
Miettivätkö naiset koskaan mitä miehet saavat seksistä vai luulevatko he jopa tietävänsä sen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Up
Miks pitää uppailla näin typerää aloitusta...
Vierailija kirjoitti:
Useimiten orgasmin mutta sitäkin tärkeämpää on läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ja mielihyvä siitä että saa tuottaa toiselle nautintoa 😊
Allekirjoitan tän mut miehenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen pystyväni eläytymään siihen mitä he saavat läheisyydestä mutta en siihen mitä he saavat seksistä.
Miettivätkö naiset koskaan mitä miehet saavat seksistä vai luulevatko he jopa tietävänsä sen?
Tätä olen itse asiassa myös pohtinut. Radikaalifeministit ovat mielestäni oikeassa siinä, että teknisesti katsoen yhdyntä = raiskaus.
Miesnäkökulmasta katsottuna yhdyntä tuntuu tietenkin hyvältä. Mutta sehän on kuitenkin pohjimmiltaan vallankäyttöä, toiseen ihmiseen tunkeutumista, toisen SISÄÄN tunkeutumista - vaikka luvan kanssa - niin silti kuitenkin väkivalloin.
Minäkään en oikein pysty eläytymään enkä ymmärtämään sitä, mitä naiset saavuttavat yhdynnästä miehen kanssa. Hyvältähän se kuulemma tuntuu, mutta silti se tuntuu ajatuksena jotenkin kieroutuneelta: en vain ymmärrä.
Ymmärrän vain sen, kuten myös AP, että naiset toki saavat läheisyydestä hyvän olon, kosketuksesta käsillä ja suulla. Mutta se, että naiset saavat hyvän olon myös yhdynnästä, menee vaan jotenkin yli ymmärrykseni.
M34
Tämä on kyllä vuoden omituisin kommentti.
M38
Ainakin jos sydämestään rakastaa miestään ja haluaa hänelle hyvää, mikään ei ole paremman tuntuista kuin penetraatio ja kokovartalokosketus. Orgasmit ovat myös hienoja, jotkut buddhalaiset sanovat, että se on lähin, mihin tässä maailmassa pääsee verrattuna nirvanaan.
jos ei voi käsittää miltä yhdyntä tuntuu, niin ainahan voi pyytää naisystävää panemaan pyllyyn sträppärillä. eihän se sama asia ole, mutta sitten ei tarvitsisi elää tietämättömyydessä, miltä jonkin sisään meneminen tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itse asiassa myös pohtinut. Radikaalifeministit ovat mielestäni oikeassa siinä, että teknisesti katsoen yhdyntä = raiskaus.
Miesnäkökulmasta katsottuna yhdyntä tuntuu tietenkin hyvältä. Mutta sehän on kuitenkin pohjimmiltaan vallankäyttöä, toiseen ihmiseen tunkeutumista, toisen SISÄÄN tunkeutumista - vaikka luvan kanssa - niin silti kuitenkin väkivalloin.
Minäkään en oikein pysty eläytymään enkä ymmärtämään sitä, mitä naiset saavuttavat yhdynnästä miehen kanssa. Hyvältähän se kuulemma tuntuu, mutta silti se tuntuu ajatuksena jotenkin kieroutuneelta: en vain ymmärrä.
Ymmärrän vain sen, kuten myös AP, että naiset toki saavat läheisyydestä hyvän olon, kosketuksesta käsillä ja suulla. Mutta se, että naiset saavat hyvän olon myös yhdynnästä, menee vaan jotenkin yli ymmärrykseni.
M34
Tuli tästä sisään väkivalloin tunkeutumisesta ja ottamisesta mieleen että mielestäni jokaisen miehen kannattaisi kokeilla sormea tai jotain pientä lelua perseeseen, rauhallisesti ja omilla ehdoilla tottakai. Kuulemma on Luoja sinne luonut miehen g-pisteen ja jos se tuntuu samalta kuin naisen g-pisteen hyväily, niin voi pojat kun jäette paljosta paitsi mikäli ette sitä koskaan löydä. Emätinorgasmi ainakin mulla tuntuu paljon "syvemmällä" ja intensiivisemmin kuin klitorisorgasmi, ja mitä miesten kanssa olen jutellut niin he jaottelevat penisorgasmin ja eturauhashieronta/g-piste -orgasmien eron samalla tavalla.
Kertoo kyllä aika paljon miehestä jos kokee olevansa automaattisesti selkeästi vallassa tavallisessa yhdynnässä. Radikaalifeministin tuntemukset ymmärrän sitten jos hänellä on esimerkiksi huonoja kokemuksia, tai jos on oikeasti joutunut raiskatuksi. Traumatisoitunut katsoo maailmaa vähän eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
:-)).
Minunkaan mieheni ei kykene ymmärtämään, että Kun mies on sisällä, niin se tuntuu hyvältä sormenpäitä myöten. Miehellä hyvänolon tunne lienee keskittyvän vain penikseen.
Kyllä se näin on aina orgasmiin saakka, jonka jälkeen tajunta hämärtyy ja koko vartaloa pitkin kulkee orgasmiaaltoja. :)
Up