Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi naiset pitävät seksistä

Vierailija

Luulen pystyväni eläytymään siihen mitä he saavat läheisyydestä mutta en siihen mitä he saavat seksistä.

Miettivätkö naiset koskaan mitä miehet saavat seksistä vai luulevatko he jopa tietävänsä sen?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Häh? Orgasmin. Se tuntuu taivaalliselta ja rentouttaa. Vai ymmärsinkö edes kysymystä? Miksi naiset eivät saisi seksistä mitään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Häh? Orgasmin. Se tuntuu taivaalliselta ja rentouttaa. Vai ymmärsinkö edes kysymystä? Miksi naiset eivät saisi seksistä mitään?

Kyllä minusta seksi on nautittavaa ilmankin orgasmia, joka itsessään on melko yhdentekevä.

Vierailija

Luulen että puoliso sen kertoo kun asiasta hänen kanssaan silloin tällöin keskustellaan. Tiedän myös et itselleni riittää se että voin kumppanille kertoa mitä seksi minulle merkitsee ja mistä asioista seksissä hänen kanssaan nautin.

Vierailija

Useimiten orgasmin mutta sitäkin tärkeämpää on läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ja mielihyvä siitä että saa tuottaa toiselle nautintoa 😊

omituista

Vierailija kirjoitti:
Luulen pystyväni eläytymään siihen mitä he saavat läheisyydestä mutta en siihen mitä he saavat seksistä.

Miettivätkö naiset koskaan mitä miehet saavat seksistä vai luulevatko he jopa tietävänsä sen?

Tätä olen itse asiassa myös pohtinut. Radikaalifeministit ovat mielestäni oikeassa siinä, että teknisesti katsoen yhdyntä = raiskaus.

Miesnäkökulmasta katsottuna yhdyntä tuntuu tietenkin hyvältä. Mutta sehän on kuitenkin pohjimmiltaan vallankäyttöä, toiseen ihmiseen tunkeutumista, toisen SISÄÄN tunkeutumista - vaikka luvan kanssa - niin silti kuitenkin väkivalloin.

Minäkään en oikein pysty eläytymään enkä ymmärtämään sitä, mitä naiset saavuttavat yhdynnästä miehen kanssa. Hyvältähän se kuulemma tuntuu, mutta silti se tuntuu ajatuksena jotenkin kieroutuneelta: en vain ymmärrä.

Ymmärrän vain sen, kuten myös AP, että naiset toki saavat läheisyydestä hyvän olon, kosketuksesta käsillä ja suulla. Mutta se, että naiset saavat hyvän olon myös yhdynnästä, menee vaan jotenkin yli ymmärrykseni.

M34

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itse asiassa myös pohtinut. Radikaalifeministit ovat mielestäni oikeassa siinä, että teknisesti katsoen yhdyntä = raiskaus.

Miesnäkökulmasta katsottuna yhdyntä tuntuu tietenkin hyvältä. Mutta sehän on kuitenkin pohjimmiltaan vallankäyttöä, toiseen ihmiseen tunkeutumista, toisen SISÄÄN tunkeutumista - vaikka luvan kanssa - niin silti kuitenkin väkivalloin.

Minäkään en oikein pysty eläytymään enkä ymmärtämään sitä, mitä naiset saavuttavat yhdynnästä miehen kanssa. Hyvältähän se kuulemma tuntuu, mutta silti se tuntuu ajatuksena jotenkin kieroutuneelta: en vain ymmärrä.

Ymmärrän vain sen, kuten myös AP, että naiset toki saavat läheisyydestä hyvän olon, kosketuksesta käsillä ja suulla. Mutta se, että naiset saavat hyvän olon myös yhdynnästä, menee vaan jotenkin yli ymmärrykseni.

M34

:-)).
Minunkaan mieheni ei kykene ymmärtämään, että Kun mies on sisällä, niin se tuntuu hyvältä sormenpäitä myöten. Miehellä hyvänolon tunne lienee keskittyvän vain penikseen.

Vierailija

Ei mun aviomies tunkeudu minuun väkivalloin! Hän tekee sen hellästi, minut huomioiden ja se tuntuu erityisen hyvältä. Läheisyyden tunne on tärkeä, ja mikä olisi sen läheisempää kuin olla sisäkkäin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M34

Väkivalloin? Mitä helvettiä :D sulla on kyllä harvinaisen kieroutunut ja sairas kuva seksistä. Silloin kun molemmat on oikeassa moodissa, se muna luiskahtaa sisään ihan itsestään. Ei tarvitse väkisin survoa niin kuin näköjään sinun voimafantasioissasi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat