Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi naiset pitävät seksistä

Vierailija
08.11.2015 |

Luulen pystyväni eläytymään siihen mitä he saavat läheisyydestä mutta en siihen mitä he saavat seksistä.

Miettivätkö naiset koskaan mitä miehet saavat seksistä vai luulevatko he jopa tietävänsä sen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon,että miehet saavat samanlaisia kokemuksia kuin minä.

Vierailija
2/28 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu hyvältä. Eikö susta tunnu? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa? Miksi täällä on aina näin outoja juttuja?

Vierailija
4/28 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on rölliii

Vierailija
5/28 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Orgasmin. Se tuntuu taivaalliselta ja rentouttaa. Vai ymmärsinkö edes kysymystä? Miksi naiset eivät saisi seksistä mitään?

Vierailija
6/28 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpönassu. Menehän nukkumaan jo! :)

Vierailija
7/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Orgasmin. Se tuntuu taivaalliselta ja rentouttaa. Vai ymmärsinkö edes kysymystä? Miksi naiset eivät saisi seksistä mitään?

Kyllä minusta seksi on nautittavaa ilmankin orgasmia, joka itsessään on melko yhdentekevä.

Vierailija
8/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että puoliso sen kertoo kun asiasta hänen kanssaan silloin tällöin keskustellaan. Tiedän myös et itselleni riittää se että voin kumppanille kertoa mitä seksi minulle merkitsee ja mistä asioista seksissä hänen kanssaan nautin.

Vierailija
9/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n aloitukset käyvät vuosi vuodelta ihmeellisemmiksi...

Vierailija
10/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimiten orgasmin mutta sitäkin tärkeämpää on läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ja mielihyvä siitä että saa tuottaa toiselle nautintoa 😊

Vierailija
11/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä sinä luulet saavasi seksistä?

Vierailija
12/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen pystyväni eläytymään siihen mitä he saavat läheisyydestä mutta en siihen mitä he saavat seksistä.

Miettivätkö naiset koskaan mitä miehet saavat seksistä vai luulevatko he jopa tietävänsä sen?

Tätä olen itse asiassa myös pohtinut. Radikaalifeministit ovat mielestäni oikeassa siinä, että teknisesti katsoen yhdyntä = raiskaus.

Miesnäkökulmasta katsottuna yhdyntä tuntuu tietenkin hyvältä. Mutta sehän on kuitenkin pohjimmiltaan vallankäyttöä, toiseen ihmiseen tunkeutumista, toisen SISÄÄN tunkeutumista - vaikka luvan kanssa - niin silti kuitenkin väkivalloin.

Minäkään en oikein pysty eläytymään enkä ymmärtämään sitä, mitä naiset saavuttavat yhdynnästä miehen kanssa. Hyvältähän se kuulemma tuntuu, mutta silti se tuntuu ajatuksena jotenkin kieroutuneelta: en vain ymmärrä.

Ymmärrän vain sen, kuten myös AP, että naiset toki saavat läheisyydestä hyvän olon, kosketuksesta käsillä ja suulla. Mutta se, että naiset saavat hyvän olon myös yhdynnästä, menee vaan jotenkin yli ymmärrykseni.

M34

Vierailija
13/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itse asiassa myös pohtinut. Radikaalifeministit ovat mielestäni oikeassa siinä, että teknisesti katsoen yhdyntä = raiskaus.

Miesnäkökulmasta katsottuna yhdyntä tuntuu tietenkin hyvältä. Mutta sehän on kuitenkin pohjimmiltaan vallankäyttöä, toiseen ihmiseen tunkeutumista, toisen SISÄÄN tunkeutumista - vaikka luvan kanssa - niin silti kuitenkin väkivalloin.

Minäkään en oikein pysty eläytymään enkä ymmärtämään sitä, mitä naiset saavuttavat yhdynnästä miehen kanssa. Hyvältähän se kuulemma tuntuu, mutta silti se tuntuu ajatuksena jotenkin kieroutuneelta: en vain ymmärrä.

Ymmärrän vain sen, kuten myös AP, että naiset toki saavat läheisyydestä hyvän olon, kosketuksesta käsillä ja suulla. Mutta se, että naiset saavat hyvän olon myös yhdynnästä, menee vaan jotenkin yli ymmärrykseni.

M34

:-)).

Minunkaan mieheni ei kykene ymmärtämään, että Kun mies on sisällä, niin se tuntuu hyvältä sormenpäitä myöten. Miehellä hyvänolon tunne lienee keskittyvän vain penikseen.

Vierailija
14/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun aviomies tunkeudu minuun väkivalloin! Hän tekee sen hellästi, minut huomioiden ja se tuntuu erityisen hyvältä. Läheisyyden tunne on tärkeä, ja mikä olisi sen läheisempää kuin olla sisäkkäin..

Vierailija
15/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Väkivalloin? Mitä helvettiä :D sulla on kyllä harvinaisen kieroutunut ja sairas kuva seksistä. Silloin kun molemmat on oikeassa moodissa, se muna luiskahtaa sisään ihan itsestään. Ei tarvitse väkisin survoa niin kuin näköjään sinun voimafantasioissasi.

Vierailija
16/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni saa ainakin joka kerta orgasmin. En sitten tiedä mitä muuta saavat. Mies

Vierailija
17/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Aloitus on sangen omituinen, ai nainenko ei nauti seksistä? Mitä taas tulee sinuun M34, niin minä saan orgasmin sekä käsin, suulla että yhdynnässä. Miksi siis kieltäytyisin puolisoni seksiehdotuksista?  Hän on hyvä sängyssä. Sinä sen sijaan taidat olla aika kokematon poju...

Vierailija
18/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seksi on kivaa,joskus ei..kun pääsee oikeeseen tunnelmaan niin se saattaa olla oikeinkin himon täyttävää ja oikein  "panettaa" mutta aika harvoin.

Kun ruvettiin tekeen lapsia oli seksi kivaa..myös raskaana ollessa seksi mukavaa..hormonitasapaino kunnossa silloin?

Mutta myönnän...tulisin toimeen ilmankin!

Vierailija
19/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten tapahtuu kun nainen on päällä? Tuleeko mies väkivalloin otetuksi ja miksi se tuntuu miehestä hyvältä?

Vierailija
20/28 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että orgasmi tuntuu miehistä ja naisista ihan samalta. Sitä kuvaillaan samalla lailla. Itse en myöskään joka kerta kaipaa mitään läheisyyttä. Ärsyttää vähän tuollaiset stereotypiat naisten läheisyydenkaipuusta. Meillä mies on se joka haluaisi halailla vielä seksin jälkeenkin. Itselläni muuttuu iho orgasmin jälkeen liian kosketusherkäksi ja tahdon olla muutaman minuutin rauhassa että olo normalisoituu. Yleensä nukahdan siihen ja se halailu jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi