Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka käyttää elmukelmua kondomina?

Vierailija
08.11.2015 |

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, käyttääkö täällä muut elmukelmua kondomina? Itse olen mieheni kanssa käyttänyt jo vuosikaudet, enkä ole tullut raskaaksi! Myös rahaa säästyy paljon.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytetään CocaColaa: aktin jälkeen heilutetaan pulloa rajusti ja päästetään paine pimppiin. Siittiöt kuolee Cociksen myrkkyihin ja samalla pimppi huuhtoutuu.

Itse asiassa siittiöt pitävät sokerista ja se kiihdyttää niiden liikkumista jotenkin tai hengissä pysymistä. En muista tarkasti miten se toimi :)

Täytyy siis käyttää zeroa!

Meillä on käytössä tosin mieluummin ihan pakastepussit ja joskus jos ovat päässeet loppumaan niin koirankakkapussit.

Vierailija
22/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kofeiinibuustin saatuaan ovat ylilevottomia.

Me käytetään umpiointikonetta, saumaan sopivia pussukoita ja sit vaan ohennan saumat sopiviksi. Pyydän miehen askartelemaan silikonista kestokondomin. Se olisikin ekologista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytetään CocaColaa: aktin jälkeen heilutetaan pulloa rajusti ja päästetään paine pimppiin. Siittiöt kuolee Cociksen myrkkyihin ja samalla pimppi huuhtoutuu.

Itse asiassa siittiöt pitävät sokerista ja se kiihdyttää niiden liikkumista jotenkin tai hengissä pysymistä. En muista tarkasti miten se toimi :)

Sokerihumalassa säntäilevät päättömästi ja unohtavat päätehtävänsä :D

Vierailija
24/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minigrip-pussit on hei tosi kestäviä! Niitä voi pestäkin, niin ihan sikana säästää. Me ollaan pärjätty kymmenen kappaleen pakkauksella jo vuosia, pitää vaan muistaa erotella pussit pesun jälkeen, ettei tule mustikoita pakastettua noissa samoissa pusseissa.

Vierailija
25/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme foliota.

Vierailija
26/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa läppää ;) ;)!! Suomalaiset muka huumorintajuttomia??? :)

Vierailija
27/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytämme foliota.

Me myös! Ja kun miehellä oli stressin takia erektovaikeuksia rullasin sellaisen foliovuuaan! Oli hyvät kyydit!

Vierailija
28/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään Bruno leivinpaperia.

Vierailija
29/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän sitä kurkun päällä olevaa muovia

Tää on ihan NiksiPirkka kamaa. Laita vinkkis sinne myös.

Eiks se oo ihan basillinen, kun monet mammat on lähminy sitä kaupassa? O_o Kai muistit pestä sen?

Vierailija
30/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytössä tosin mieluummin ihan pakastepussit ja joskus jos ovat päässeet loppumaan niin koirankakkapussit.

Tosi romanttista, koirankakkapusseja! :-X

Meillä hyötykäytetään banaanin kuoret. Saa samalla vähän lisää paksuutta patukkaan. :-P

Vierailija
31/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sitä kurkkua ilman muovia.ter.vanhapiika joka hakkas alapäätään saunassa vihdalla ja huus syö vittu vihanneksia kun liha ei kelpaa!

Vierailija
32/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa läppää ;) ;)!! Suomalaiset muka huumorintajuttomia??? :)

Niin ja joku kehtasi muka väittää, että naiset on noloja silloin, kun yrittävät olla hauskoja. Ö_ö

Vierailija
33/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinpaperikin käy ja folio jos ei kelmua satu olemaan. Ja ehkäisevät ei toivotuilta raskauksilta yhtä hyvin kuin kelmukin. Kun alkaa sitä jorkin ylle viritellä nii viimeistään siinä vaiheessa alkaa kumppanikin laittaa housuja takas jalkaan ja taksia itelleen soitella. Ja näin raskauden vaaralta välttyy.

Vierailija
34/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä laitoin elmukelmua banaanin päälle, koska Bees&Honeyn Ekin sanojen mukaan "emätin ei ole komposti". Jollekin oli käynyt niin hupsusti että oli saanut banaanista jonkun tulehduksen itsetyydytyksen yhteydessä:/

Vierailija
35/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalan ihmisinä me käytämme Cascon vesieristettä. Siihen kun pilin dippaa niin saa monituisia käyttökertoja kestävän suojan.

(Kusi miehellä on jo valmiiksi päässä, sillä se on diplomi-insinööri).

Vierailija
36/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini teki 1700- luvulla siansuolesta kondomin. On kulkenut sukupolvelta toiselle perintönä ja hyvin on kestänyt. Juuri eilen sitä käytettiin viimeksi. Tyttäreni perii sitten sen minulta.

Vierailija
37/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän sitä kurkun päällä olevaa muovia

Mites ne saumat? Hankaako?

Vierailija
38/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi romanttista, koirankakkapusseja! :-X

Meillä hyötykäytetään banaanin kuoret. Saa samalla vähän lisää paksuutta patukkaan. :-P

Näkisit meiän koirankakkapussit! Pinkit! Tosi romanttiset!

Vierailija
39/42 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään kesäkurpitsaa. Sisuksen kun kovertaa pois, niin vot, siinä on  jämäkkä muotti miehelle. Saa muhkeasti paksuutta varteen ja tuo muutenkin lisää itsevarmuutta ehkäisemällä erektio-ongelmat. Käytetty kesäkurpitsa hyödynnetään lopuksi ruoanlaitossa, sekä sisus että päälliosa. Ekonomista: luonto kiittää :)

Vierailija
40/42 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä sellanen koverrettu lötköpötkö :D