Onko täällä muita jotka käyttää elmukelmua kondomina?
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, käyttääkö täällä muut elmukelmua kondomina? Itse olen mieheni kanssa käyttänyt jo vuosikaudet, enkä ole tullut raskaaksi! Myös rahaa säästyy paljon.
Kommentit (42)
Ja kofeiinibuustin saatuaan ovat ylilevottomia.
Me käytetään umpiointikonetta, saumaan sopivia pussukoita ja sit vaan ohennan saumat sopiviksi. Pyydän miehen askartelemaan silikonista kestokondomin. Se olisikin ekologista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään CocaColaa: aktin jälkeen heilutetaan pulloa rajusti ja päästetään paine pimppiin. Siittiöt kuolee Cociksen myrkkyihin ja samalla pimppi huuhtoutuu.
Itse asiassa siittiöt pitävät sokerista ja se kiihdyttää niiden liikkumista jotenkin tai hengissä pysymistä. En muista tarkasti miten se toimi :)
Sokerihumalassa säntäilevät päättömästi ja unohtavat päätehtävänsä :D
Minigrip-pussit on hei tosi kestäviä! Niitä voi pestäkin, niin ihan sikana säästää. Me ollaan pärjätty kymmenen kappaleen pakkauksella jo vuosia, pitää vaan muistaa erotella pussit pesun jälkeen, ettei tule mustikoita pakastettua noissa samoissa pusseissa.
Ihanaa läppää ;) ;)!! Suomalaiset muka huumorintajuttomia??? :)
Vierailija kirjoitti:
Käytämme foliota.
Me myös! Ja kun miehellä oli stressin takia erektovaikeuksia rullasin sellaisen foliovuuaan! Oli hyvät kyydit!
Me käytetään Bruno leivinpaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä kurkun päällä olevaa muovia
Tää on ihan NiksiPirkka kamaa. Laita vinkkis sinne myös.
Eiks se oo ihan basillinen, kun monet mammat on lähminy sitä kaupassa? O_o Kai muistit pestä sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään CocaColaa: aktin jälkeen heilutetaan pulloa rajusti ja päästetään paine pimppiin. Siittiöt kuolee Cociksen myrkkyihin ja samalla pimppi huuhtoutuu.
Itse asiassa siittiöt pitävät sokerista ja se kiihdyttää niiden liikkumista jotenkin tai hengissä pysymistä. En muista tarkasti miten se toimi :)
Täytyy siis käyttää zeroa!
Meillä on käytössä tosin mieluummin ihan pakastepussit ja joskus jos ovat päässeet loppumaan niin koirankakkapussit.
Tosi romanttista, koirankakkapusseja! :-X
Meillä hyötykäytetään banaanin kuoret. Saa samalla vähän lisää paksuutta patukkaan. :-P
Minä käytän sitä kurkkua ilman muovia.ter.vanhapiika joka hakkas alapäätään saunassa vihdalla ja huus syö vittu vihanneksia kun liha ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa läppää ;) ;)!! Suomalaiset muka huumorintajuttomia??? :)
Niin ja joku kehtasi muka väittää, että naiset on noloja silloin, kun yrittävät olla hauskoja. Ö_ö
Leivinpaperikin käy ja folio jos ei kelmua satu olemaan. Ja ehkäisevät ei toivotuilta raskauksilta yhtä hyvin kuin kelmukin. Kun alkaa sitä jorkin ylle viritellä nii viimeistään siinä vaiheessa alkaa kumppanikin laittaa housuja takas jalkaan ja taksia itelleen soitella. Ja näin raskauden vaaralta välttyy.
Nuorena tyttönä laitoin elmukelmua banaanin päälle, koska Bees&Honeyn Ekin sanojen mukaan "emätin ei ole komposti". Jollekin oli käynyt niin hupsusti että oli saanut banaanista jonkun tulehduksen itsetyydytyksen yhteydessä:/
Rakennusalan ihmisinä me käytämme Cascon vesieristettä. Siihen kun pilin dippaa niin saa monituisia käyttökertoja kestävän suojan.
(Kusi miehellä on jo valmiiksi päässä, sillä se on diplomi-insinööri).
Isoäitini teki 1700- luvulla siansuolesta kondomin. On kulkenut sukupolvelta toiselle perintönä ja hyvin on kestänyt. Juuri eilen sitä käytettiin viimeksi. Tyttäreni perii sitten sen minulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän sitä kurkun päällä olevaa muovia
Mites ne saumat? Hankaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käytössä tosin mieluummin ihan pakastepussit ja joskus jos ovat päässeet loppumaan niin koirankakkapussit.Tosi romanttista, koirankakkapusseja! :-X
Meillä hyötykäytetään banaanin kuoret. Saa samalla vähän lisää paksuutta patukkaan. :-P
Näkisit meiän koirankakkapussit! Pinkit! Tosi romanttiset!
Meillä käytetään kesäkurpitsaa. Sisuksen kun kovertaa pois, niin vot, siinä on jämäkkä muotti miehelle. Saa muhkeasti paksuutta varteen ja tuo muutenkin lisää itsevarmuutta ehkäisemällä erektio-ongelmat. Käytetty kesäkurpitsa hyödynnetään lopuksi ruoanlaitossa, sekä sisus että päälliosa. Ekonomista: luonto kiittää :)
Meillä käytössä sellanen koverrettu lötköpötkö :D
Meillä on käytössä tosin mieluummin ihan pakastepussit ja joskus jos ovat päässeet loppumaan niin koirankakkapussit.