Huomaat aamulla, että kovalla vaivalla tekemäsi lihapata unohtui yöksi lämpimään. Mikä on eka ajatuksesi?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Laitan jääkaappiin. Ei tuollainen ruoka mene miksikään vuorokaudessa, vaikka on lämpimässä. Lisäksi se lämmitetään kun syödään, joten ei mitään väliä.

Vierailija

Niin, ehkä jollekin hysteerikolle maailmanloppu mutta todellakaan ei ole pilalla.

Joskus olenkin jättänyt yöksi, jos olen yömyöhään ottanut leivinuunista ulos. Ei sitä kuumana voi jääkaappiinkaan laittaa.

Vierailija

ARRRRRRHHHHHHGGGGG! Ja seuraavaksi tekisi mieli heittää koko pata mäelle ja karjua eläimellisesti. Sitten voisin vetäistä kunnon regressiot ja mennä takaisin sänkyyn pötköttelemään ja kiukuttelemaan, miten mulla aina menee kaikki pieleen. Aikani turhauduttuani, voisin kerätä palaseni ja hipsiä sängystä hiljaa ylös ja keittää tyynesti aamukahvit.

Vierailija

Monta kertaa käyny noin. Äkkii jääkaappiin (oikee juosten vaik ei muutamal sekunnil enää ois merkitystä) sit ku syö ni lämmittää liedel tai uunis koko höskän kiehuvaks. Ikinä mitää bäädii tapahtunu.

Vierailija

Ajattelisin vihaisesti puolisoani joka ei viitsinyt kerran sanoa mitään kun lempiruokani jäi em. kuvatulla tavalla yöksi pöydälle. Hän nimittäin suhtautui inholla puolisonsa, tai kenen vaan miehen, ruoanlaittoon. Kuulemma naismaista kun mies huhkii keittiössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa käyny noin. Äkkii jääkaappiin (oikee juosten vaik ei muutamal sekunnil enää ois merkitystä) sit ku syö ni lämmittää liedel tai uunis koko höskän kiehuvaks. Ikinä mitää bäädii tapahtunu.

Famous last words ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä joku voi unohtaa laittaa ruoan jääkaappiin?! Häh?!!

Minä. kuumana sitä ei voi sinne laittaa. Nukahdan sohvalle kesken telkkariohjelman, hiippailen aamuyöstä sänkyyn ja ruoka jää pöydälle. Aamulla siirrän ruoan jääkaappiin. 

Tässä tuli vastaus myös ap:lle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat