Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mihin se Nela kuoli??? Lehdessä oli, että löytyi Nuuksiosta kuolleena muttei kuolinsyytä???

Vierailija
08.11.2015 |

Tietääkö siis joku mihin kuoli? :(

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt minulle, miksi kenenkään ulkopuolisen av-palstalaisen pitäisi saada tietää miten ja miksi se Nela kuoli? Haluatteko te jotain mässäiltävää vai mikä ihme teitä vaivaa? Sairasta.

Kerro sinä minulle, miksi ylipäätään avasit tämän aloituksen kun sua ei kerta yhtään kiinnosta etkä halua mässäillä aiheella?

Vierailija
62/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on nyt henkirikos. Nyt poliisi epäilee rikosta kun ruumiinavauksessa ollaan huomattu seikkoja jotka eivät voi selittää mitenkään itsemurhaa.

Kerro toki muillekin mistä tälläisen tiedon sait.

Mun mies on kuolinsyyntutkijana ja se sai avattavakseen Nelan ruumiin.

Älä viitti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on nyt henkirikos. Nyt poliisi epäilee rikosta kun ruumiinavauksessa ollaan huomattu seikkoja jotka eivät voi selittää mitenkään itsemurhaa.

Suomessa ei ole käytössä titteliä kuolinsyyntutkija, ainakaan niillä avaajilla. Ne on ihan vaan patologeja/oikeuslääkäreitä. 

Vierailija
64/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole käytössä titteliä kuolinsyyntutkija, ainakaan niillä avaajilla. Ne on ihan vaan patologeja/oikeuslääkäreitä. 

Muuten olikin niin uskottava väite.

Vierailija
65/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että aviomies kertoo sen joskus. On (aviomies siis) ollut avoin ja Nelan katoaminen on herättänyt niin paljon huomiota. Esim Murha-infossa ei ole koskaan ketju kasvanut yhtä vilkkaasti. Kuolinsyyn selvittäminen voi pisimmillään kestää yli vuoden, mutta uskon että tässä syy selviää nopeammin. 

Vierailija
66/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aviomies kertoo sen joskus. On (aviomies siis) ollut avoin ja Nelan katoaminen on herättänyt niin paljon huomiota. Esim Murha-infossa ei ole koskaan ketju kasvanut yhtä vilkkaasti. Kuolinsyyn selvittäminen voi pisimmillään kestää yli vuoden, mutta uskon että tässä syy selviää nopeammin. 

En ihan usko, että olisi murhainfossa vilkkaiten kasvanut ketju. Ohis

Vierailija
67/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli asiaa on julkisesti seurattu voi odottaa, että myös loput kerrotaan. Mahdollinen itsemurha ei tee poikkeusta.

Vierailija
68/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehellä ei ole mitään tarvetta tai velvollisuutta tuoda julkisuuteen kuolinsyytä, onko mitään jäähyväiskirjettä tai mitään joka viittaa Nelaan. Heidän yksityinen asia.

Vierailija
69/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt minulle, miksi kenenkään ulkopuolisen av-palstalaisen pitäisi saada tietää miten ja miksi se Nela kuoli? Haluatteko te jotain mässäiltävää vai mikä ihme teitä vaivaa? Sairasta.

Kerro sinä minulle, miksi ylipäätään avasit tämän aloituksen kun sua ei kerta yhtään kiinnosta etkä halua mässäillä aiheella?

Itse avasin ketjun siksi, etten ollut tiennyt Nelan edes löytyneen. Toki olen kiinnostunut aiheesta, mutta jos kuolinsyytä ei julkisuuteen haluta kertoa, ymmärrän sen kyllä, enkä halua asialla mässäillä sen enempää. Nela ei kuitenkaan ollut mikään julkkis eläessään, vaan ihan tavallinen ihminen kuten sinä ja minä. En itse tykkäisi jos jonkun omaiseni kuolemalla mässättäisiin pitkin nettiä joten sen verran voin Nelankin omaisten surua kunnioittaa, etten mässäile Nelan kuolemalla vaikka kiinnostunut olisinkin. Mielestäni on asioita, jotka eivät vain kaikille uteliaille kuulu.

En ole se jolle kommentoit, vaan ihan sivullinen tyyppi.

Vierailija
70/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile - vaan sitä kenen myötävaikutuksella... Voisin olla melko varma siitäkin ettei se kävellyt paikalle itse vaan sai kyydin.  Mitä oli tapahtunut, että päätyi sellaseen. Sitä tässä pistää miettimään. Pääsikö joku synneistään kuin koira veräjästä? Kelle tuo teko ja paikka oli viestinä? Miksi ei mennyt lääkäriin, oli ehkä se että epäili ettei hän saa kunniaansa ja kohtaloaan hyvitetyksi tai oikeutta, tekijää vastuuseen jostakin tai jotain korjatuksi mihin hänet oli sotkettu? Ehkä tiesi jotain kohtalokasta sairastavansa ja haki rauhaa omaisille ja itselleen tulevalta? Päänsärky? Paljon kysymyksiä mitä voi vain arvailla ja ne on viranomaisten työ selvittää, ne mahdollisuudet ovat myös viranomaisten tietoon saatetut. Rauha enkelille. Antakaa viranomaisille rauha tutkia ja selvittää ja lopettakaa spekuloiminen kun ette voi teitoja saada ja päätellä, toivotaan että viranomaisilla riittää resurssit selvittää asia ja sen taustat, jos joku ajoi enkelin tekoonsa niin siitä vastuuseen joutukoon. Enkeli on saatossa lepoonsa, huonomminkin voisi olla. Kansa ponnisteli sen eteen ja nyt on tärkeintä että saatto lepoon sujuu rauhassa ja ihmiset saa rauhaa viettää Jouluaan.

Vierailija
71/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että siltä ukolta ei puristeta lisää tietoa. Olisko se razzizmia jos kuulusteltaisiin?

Vierailija
72/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tällaiset tapaukset uutisoitiin itsemurhina kunnes huomattiin että itsemurhista puhuminen aiheutti lisää itsemurhia. Pahimmillaan oikean itsemurha-aallon, esimerkiksi kun nuorison idoli tappoi itsensä niin lukuisia faneja seurasi idoliaan.

Voi tuntua oudolta että itsemurhasta uutisoiminen aiheuttaisi lisää itsemurhia mutta kaippa se on sellainen sysäys ihmiselle joka voi todella huonosti. Voi saada siitä sellainen kimmokkeen tehdä itselleen jotain. Nykyään sana itsemurha on melkeinpä tabu mediassa.

Vierailija
73/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurha on tabu. Monia itsemurhaa hautovia voisi auttaa, jos aiheesta voitaisiin keskustella avoimesti.

Olen samaa mieltä. Jossakin luki, että Suomessa tehdään viikoittain noin 20 itsemurhaa. Itsekin tunnen/tiedän 3 näin menehtynyttä, ja olen sentään elänyt ihan tavallisissa sosiaalisissa piireissä. Silti itsemurha on tabu, jota salaillaan vielä tapahtuneen jälkeenkin ja häivytetään esimerkiksi erilaisin kiertoilmauksin tai jos asia on pakko todeta suoraan, etsitään syitä sieltä, missä niitä ei koskaan ollutkaan. Osa ihmisistä ei pysty tällaisia asioita käsittelemään sitten mitenkään, mikä on tietysti ymmärrettävääkin - varsinkin jos teon tekee joku läheinen. Mutta silloin itsemurha usein jää "kummittelemaan", koska sitä ei käsitellä pois.

Vierailija
74/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin että repussa oli pyykkinarua?

Etsinnöistä tehdyssä uutisvideossa näkyi vapaaehtoisille jaettu lista asioista, jotka Nelalla oli mukana (joko repussa valmiina tai ostanut katoamisaamuna). Listassa oli vaatetuksen lisäksi mm. 3 wieneriä, Fazerin sininen -suklaalevy, pyykkipoikia, pyykkinarua ja 2 onkea (koho+siima-pakkaus). (Ehkä myös kuormahihna? Teksti oli epäselvää.)

Siis kauhee määrä evästä ettei näänny matkalla tappamaan itseään...oh the irony

Tämä.

Ei kerro yhtään mitään. Itsemurhaa aikova voi hyvin haluta syödä lempiherkkujaan. Mun serkku teki itsemurhan ja kävi sitä ennen hakemassa grilliltä lempiruokaansa ja leipoi mustikkapiirakan.

Vierailija
75/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Eikö uutisissa sanottu että se kävi kaupassa ostoksilla ennen nuuksioon menoa? Puhuttiin jotain ruoan ostamisesta. Jos suunnittelee itsemurhaa, ei varmaankaan tee ruokaostoksia?

Halusi syödä viimeisen aterian ennen kuolemaa?

Vierailija
76/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun miettii tuota itsemurhaa, niin mä varmaan ottaisin jonkun lainan ja lähtisin rällää jonnekin Thaimaaseen ne rahat ja sit tulisin takasi ja tekisin sen. Ja pizzaa ja hampurilaista ja kaliaa joka päivä.

Vierailija
77/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viineriä ja fazerin sininen

Vierailija
78/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä temppu etsityttää itseään ympäri metsiä, mut lopettakaa nyt ainakin se junan alle menemisen hekumointi ja radan reunalla fiilistely! Viimesen päälle kusipää täytyy olla, että lopettaa itsensä tekemällä VR:n henkilökunnalle sellaisen tempun. Sama rekkaa päin ajajat. Muutama vuosi sitten joku hyppäsi junan eteen niin, että kaksi 9-10-vuotiasta näki kun kroppa levisi kymmenien metrien säteelle. Te jotka itsemurhanne kykenette suunnittelemaan, niin suunnitelkaa paremmin!

Vierailija
79/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic. Vetoomus itsemurhaa suunnitteleville...olen ollut lasteni kanssa junassa, jonka alle hyppäsi ihminen. Tästä on aikaa viitisen vuotta. Näen vieläkin painajaisia tapahtumasta, ja lapset saivat traumat. Eivät halua enää liikkua junilla. Meitä oli monta vaunullista ihmisiä junassa. Voi vain kuvitella miten laajasti teko vaikutti. Se ei vaikuta vain kuljettajaan ja henkilökuntaan. Vaan ihan jokaiseen kyydissä olleeseen. Aikuinen pystyy jollakin tasolla asian käsittelemään, mutta on raukkamaista sysätä oma pahoinvointinsa lasten käsiteltäväksi. Sillä niinhän siinä käy. Jätä tekemättä kokonaan, tai älä ainakaan tee niin, että viattomat sivulliset kärsivät. Kiitos.

Vierailija
80/164 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi hypätä junan alle kun hirttäytyä. Olettaisin. En pystyisi kumpaankaan ja haluan elää, elämä on lahja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä