Siis mihin se Nela kuoli??? Lehdessä oli, että löytyi Nuuksiosta kuolleena muttei kuolinsyytä???
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi Nuuksiosta männystä. Kuolinsyytä voi sen pohjalta arvailla.
Entä jos Nela joutui henkirikoksenuhriksi ja tappaja nosti ruumiin sinne mäntyyn?
Poliisi ei epäile rikosta.
Miksi ei?
Missä sanottiin että repussa oli pyykkinarua?
Ihanko oot tosissas? Haluaisit kompastua metsässä, puolimätään matoseen ruumiiseen. Mulle se olis pahin painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Ois mielenkiintoista löytää joku tuntematon kuolleena. Kuolema on niin mystinen ja hirveä asia, että mietin sitä lähes joka päivä. Ehkä ruumiin löytäminen auttaisi käsittelemään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi Nuuksiosta männystä. Kuolinsyytä voi sen pohjalta arvailla.
Entä jos Nela joutui henkirikoksenuhriksi ja tappaja nosti ruumiin sinne mäntyyn?
Poliisi ei epäile rikosta.
Miksi ei?
Poliisi ei kerro, miksi se ei epäile rikosta.
Itsemurhista ei ole tapana uutisoida koska se ymmärretään henkilökohtaiseksi tragediaksi ja journalistien ohjeissa vaaditaan hienotunteisuutta tapauksista kerrottaessa.
Lisäksi syynä on se, että tiedetään yksityiskohtaisten itsemurhakuvausten synnyttävän itsemurha-aaltoja, ihmiset matkivat julkisuudessa kerrottuja itsemurhia.
Yleensä kerrotaan tapauksista silloin kun niihin liittyy jotain yleiseen etuun viittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä luki, että ois männystä löytynyt?
Iltalehessä oli kuvattu mäntyä ja "täältä nela löytyi"
Kertokaa nyt minulle, miksi kenenkään ulkopuolisen av-palstalaisen pitäisi saada tietää miten ja miksi se Nela kuoli? Haluatteko te jotain mässäiltävää vai mikä ihme teitä vaivaa? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Ois mielenkiintoista löytää joku tuntematon kuolleena. Kuolema on niin mystinen ja hirveä asia, että mietin sitä lähes joka päivä. Ehkä ruumiin löytäminen auttaisi käsittelemään asiaa.
Oikeasti, et halua.
nimim. joskus löysimme hukkuneen.
Vierailija kirjoitti:
Etsinnöistä tehdyssä uutisvideossa näkyi vapaaehtoisille jaettu lista asioista, jotka Nelalla oli mukana (joko repussa valmiina tai ostanut katoamisaamuna). Listassa oli vaatetuksen lisäksi mm. 3 wieneriä, Fazerin sininen -suklaalevy, pyykkipoikia, pyykkinarua ja 2 onkea (koho+siima-pakkaus). (Ehkä myös kuormahihna? Teksti oli epäselvää.)
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoisia kirjoituksia se Jarkko Hyöppönen on sinne fb-ryhmään kirjoittanut. No sieltä käy ilmi, että Nela oli hirttänyt itsensä.
Eikös tää häiskä ole tuksun eksä? Siltä pohjalta nuo erikoiset avautumiset ei vaikuta enää niin hirveän erikoisilta.
Vierailija kirjoitti:
En tule ikinä ymmärtämään mitä ihmiset saa näistä kuolinsyyspekulaatioista. Oikeesti aikuiset(?) ihmiset(?), hankkikaa elämä.
Ihan oikeesti kiinnostaa tietää koska haettiin tosissaan ja joku sattumoisin löysin omalta palstaltaan. Rikos ei oo, tuskin nuori ihminen kuolee muuteen vaan joten jäljelle jää vaan karmea totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsinnöistä tehdyssä uutisvideossa näkyi vapaaehtoisille jaettu lista asioista, jotka Nelalla oli mukana (joko repussa valmiina tai ostanut katoamisaamuna). Listassa oli vaatetuksen lisäksi mm. 3 wieneriä, Fazerin sininen -suklaalevy, pyykkipoikia, pyykkinarua ja 2 onkea (koho+siima-pakkaus). (Ehkä myös kuormahihna? Teksti oli epäselvää.)
Siis kauhee määrä evästä ettei näänny matkalla tappamaan itseään...oh the irony
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt minulle, miksi kenenkään ulkopuolisen av-palstalaisen pitäisi saada tietää miten ja miksi se Nela kuoli? Haluatteko te jotain mässäiltävää vai mikä ihme teitä vaivaa? Sairasta.
No itse olen jo tovin pohtinut itsemurhan tekemistä, juuri kuten nela teki. Vaeltaa, etsiä vankka puu ja päättää päivänsä siihen. Täytyy sanoa että yllätyin kun kuulin nelan tekotavan ja paikan. Täysin samanlaiset kuin mitä minä olin kaavaillut. Tämä tapahtuma kuitenkin pisti miettimään ja pysäytti. Siksi minä olen ollut utelias tästä tapauksesta, eikä kyse ole ollut mistään mässäilystä ainakaan minun ajatuksissani.
Jos päädyt suunnittelemaasi ratkaisuun, niin voisitko JUMALAUTA ilmoittaa siitä jotenkin?? Siis siten, että olet saanut riittävän etumatkan, mutta ettei sun läheistesi tarvitse kieriä tuskissaan montaa viikkoa kun sua etsitään. Eikä poliisin tarvitse käyttää vähäisiä resurssejaan johonkin temppupelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fb-kuvissa muutama vuosi taaksepäin oli vähän pulleampi. Ettei olis ollut mitään syömishäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen jo tovin pohtinut itsemurhan tekemistä, juuri kuten nela teki. Vaeltaa, etsiä vankka puu ja päättää päivänsä siihen. Täytyy sanoa että yllätyin kun kuulin nelan tekotavan ja paikan. Täysin samanlaiset kuin mitä minä olin kaavaillut. Tämä tapahtuma kuitenkin pisti miettimään ja pysäytti. Siksi minä olen ollut utelias tästä tapauksesta, eikä kyse ole ollut mistään mässäilystä ainakaan minun ajatuksissani.
Jos päädyt suunnittelemaasi ratkaisuun, niin voisitko JUMALAUTA ilmoittaa siitä jotenkin?? Siis siten, että olet saanut riittävän etumatkan, mutta ettei sun läheistesi tarvitse kieriä tuskissaan montaa viikkoa kun sua etsitään. Eikä poliisin tarvitse käyttää vähäisiä resurssejaan johonkin temppupelleen.
Suosittelen lähettämään kirjeen etana postissa. Siinä saa parin päivän etumatkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fb-kuvissa muutama vuosi taaksepäin oli vähän pulleampi. Ettei olis ollut mitään syömishäiriötä.
Sama kävi vähän minullakin mielessä (tosin en ole hänen fb-kuviaan käynyt katsomassa). Olen itse sairastanut Anoreksiaa ja pahimmissa vaiheissa mietin jatkuvasti itsemurhaa. Jotenkin nuo eväät kuulostaa sellaselta mitä itsekin olisin saattanut syödä, koska eihän sillä enää sitten mitään väliä ole kun on aikeissa tappaa itsensä.
Minä onneksi olen saanut helpotusta masennukseen ja olen hengissä. Nela ei valitettavasti ollut yhtä onnekas, levätköön hän rauhassa.
Jos olisit aikeissa lähteä ja kurjissa fiiliksissä, etkö mielelläsi söisi lempiherkkujasi vielä ennen kuin menet? Minä ainakin söisin.
Kuolinsyy on nyt selvinnyt. Nela kuoli hapen puutteeseen.