Mitä mieltä olette siitä, jos mies pitää päästä kiinni, kun antaa suuseksiä?

Vierailija

Mua se inhottaa. Suuseksi voi muuten olla ihan jees, mut jos toinen ottaa päästä kiinni, tulee todella kuvottava olo. Onko päästä pitäminen kovin yleistäkin?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No mä tykkään siitä et mun mies pitää hiuksista kiinni ☺ Siis ei mitenkään repien eikä päätä painaen vaan sillai et myötäilee mun liikkeitä ja vaan niinku puristaa hiuksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä tykkään siitä et mun mies pitää hiuksista kiinni ☺ Siis ei mitenkään repien eikä päätä painaen vaan sillai et myötäilee mun liikkeitä ja vaan niinku puristaa hiuksista.

Ap kertoo miehestä, joka suuseksiä antaessaan pitää päästä kiinni. Tai sitten ap on elämänkoululainen, joka kirjoittaa kuin aivovammainen ankka.

Vierailija

En tykkää jos pitää päästä kiinni. Joku kevyt kosketus menee vielä, mutta joku painaminen en ehdoton ei. Yleensä mies tajuaa päästää irti kun sen käden huitasee pois.

Vierailija

Toiset naiset tykkäävät myös itse pitää miehen päästä kiinni, kun mies antaa suuseksiä. Jostain syystä sitä ei pidetä mitenkään pahana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa miehellä pitkät kädet kun yltää. Vai omaa päätänsäkö pitelee?

Etkö sä ylety omalle genitaalialueelle käsillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa miehellä pitkät kädet kun yltää. Vai omaa päätänsäkö pitelee?

Etkö sä ylety omalle genitaalialueelle käsillä?

Yletytkö sä sen henkilön päähän, jolle annat suuseksiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset tykkäävät myös itse pitää miehen päästä kiinni, kun mies antaa suuseksiä. Jostain syystä sitä ei pidetä mitenkään pahana.

Enpä ole naiselle vielä suuseksiä antanut, niin en osaa tuohon kommentoida. Mutta luultavasti en pitäisi siitäkään.

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pidän tuota tosi kiihottavana. Varsinkin jos nainen vielä työntää lantiotaan vastaan samalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat