Mitä mieltä olette siitä, jos mies pitää päästä kiinni, kun antaa suuseksiä?
Mua se inhottaa. Suuseksi voi muuten olla ihan jees, mut jos toinen ottaa päästä kiinni, tulee todella kuvottava olo. Onko päästä pitäminen kovin yleistäkin?
Kommentit (20)
No mä tykkään siitä et mun mies pitää hiuksista kiinni ☺ Siis ei mitenkään repien eikä päätä painaen vaan sillai et myötäilee mun liikkeitä ja vaan niinku puristaa hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
No mä tykkään siitä et mun mies pitää hiuksista kiinni ☺ Siis ei mitenkään repien eikä päätä painaen vaan sillai et myötäilee mun liikkeitä ja vaan niinku puristaa hiuksista.
Ap kertoo miehestä, joka suuseksiä antaessaan pitää päästä kiinni. Tai sitten ap on elämänkoululainen, joka kirjoittaa kuin aivovammainen ankka.
En tykkää jos pitää päästä kiinni. Joku kevyt kosketus menee vielä, mutta joku painaminen en ehdoton ei. Yleensä mies tajuaa päästää irti kun sen käden huitasee pois.
Toiset naiset tykkäävät myös itse pitää miehen päästä kiinni, kun mies antaa suuseksiä. Jostain syystä sitä ei pidetä mitenkään pahana.
Vierailija kirjoitti:
Onpa miehellä pitkät kädet kun yltää. Vai omaa päätänsäkö pitelee?
Etkö sä ylety omalle genitaalialueelle käsillä?
Aahhahaa, siis munan päästä? :D Mä ajattelin että naisen päästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ylety omalle genitaalialueelle käsillä?
Yletytkö sä sen henkilön päähän, jolle annat suuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset tykkäävät myös itse pitää miehen päästä kiinni, kun mies antaa suuseksiä. Jostain syystä sitä ei pidetä mitenkään pahana.
Enpä ole naiselle vielä suuseksiä antanut, niin en osaa tuohon kommentoida. Mutta luultavasti en pitäisi siitäkään.
Miten tämä liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pidän tuota tosi kiihottavana. Varsinkin jos nainen vielä työntää lantiotaan vastaan samalla.
Kyllä mun päästä pidetään kiinni kun nuolen pillua. Välillä aika kovaakin. Tykkään. Ja kyllä tykkään miös siitä että mua naidaan suuhun. Se ei silloin enää ole suihinotto vaan suunainti...
No joo, aloituksen toki olis voinut muotoilla paremmin, nyt siitä saa herkästi käsityksen miehestä, joka pitää päästä kiinni antaessaan naiselle suuseksiä. Oletan kuitenkin, että tässä kysytään mielipidettä naisilta siitä, mitä mieltä jos mies pitää naisen päästä kiinni naisen ottaessa suihin, ja siihen sanon, että tykkään. Varsinkin jos olen polvillani miehen edessä, saa ottaa tukasta kiinni ja painaa päästäni. Tosin tykkään myös siitä, kun mua naidaan kurkkuun maatessani sängyllä. Harjoitteluahan se vaati, että pystyy ottamaan mulkun juurta myöten nieluunsa ilman oksennusrefleksiä, mutta miehen nautinnosta päätellen oli kyllä sen arvoista :)
Kukaan ei ole koskaan ottanut mua päästä kiinni kun olen ottanut suihin, mutta nyt on uusi mies ja tämäpä keräsi hiukseni käteensä ja piti niistä samaan aikaan kiinni. Olen ajatellut moista alistavana ja ikävänä, mutta kappas kun se olikin vain kiihottavaa ja mukavaa. Tykkäsin. Mies ei repinyt tai ollut kovakourainen, mutta tykkäsin tuosta sen verran että saatanpa pyytää ottamaan kovemminkin kiinni. Ajatuksissa on jossain vaiheessa pyytää seisomaan kun otan suihin, ehkäpä siinä sitten..
Minä tykkään! En koe sitä ollenkaan pahalla tavalla alistavana tai nöyryyttävänä, päinvastoin, se on aika kiihottavaa. Voi pitää päästä kiinni ja ottaa hiuksistakin tiukasti kiinni, ja vaikka auttaa rytmissä...
Rakastan sitä! Luottamus on kohdillaan ja ikinä ei ole seksin aikana tullut mitään ikäviä fiiliksiä. Tykkään oikeasti siitä kun mies painaa polvilleen eteensä, repii ja tukistaa hiuksista, nai syvälle kurkkuun ja pakottaa.
Minäkin joskus painan miehen päätä kun hoitelee mua, tykkää siitä hirveästi, mulle aivan sama sinällään.