Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin missä vaiheessa kumppanille on kerrottava monenko kanssa on ollut sängyssä

Vierailija

Ja missä tilanteessa?
Täällä kun kovasti jotkut miehet rummuttavat, että naisen on kerrottava entisten kumppaneidensa määrä.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Treffi-ilmoituksessa tai ensimmäisellä tapaamisella, jos tapaa livenä. Vähän kuin senkin onko yksinhuoltaja. Siinähän vain tuhlataan toisen aikaa jättämällä kertomatta noin oleellisia asioita.

joo

No kertoohan se henkilöstä vähäsen onko kylän kaikki kollit käynyt laskemassa lastit sankkoon. Oleellinen tieto näin miehen kannalta katsottuna. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Treffi-ilmoituksessa tai ensimmäisellä tapaamisella, jos tapaa livenä. Vähän kuin senkin onko yksinhuoltaja. Siinähän vain tuhlataan toisen aikaa jättämällä kertomatta noin oleellisia asioita.

Ai niinku "mä oon anna ja oon pannu 40 miehen kanssa"? :D
Kai mieskin sitten kertoo lukunsa?

Vierailija

Tullepa todella vastenmielinen fiilis näistäkin muutamasta kommentista jossa kiivaasti väitetään että ei tarvitse kertoa mitään. Ei tämä mikään kolmannen asteen ristikuulustelu kuitenkaan ole. Jos asia on tosiaan noin arka niin kannataisiko miettiä ihan kahteen kertaan sitä seurustelun mielekkyyttä, ja vaikka säästää toinen ihminen oman historianne painolastilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten kun asia tulee puheeksi. Eikä mitään kaunisteltua lukua vaan raaka totuus.

Entä jos se ei koskaan tule puheeksi?

Vierailija

Meidän suhteessa ainakaan kumpikaan ei ole koskaan kysynyt entisten kumppaneiden määrää. Pitäisikö se tietää :O? Minua se ei ainakaan kiinnosta tippaakaan eikä miestäkään, mutta me ollaankin jo yli nelikymppisiä, ehkä siksi :)

Vierailija

Ei sitä tarvi kertoa. Minulta asiaa ei edes kukaan ole koskaan kysynyt... ei nykyinen puoliso, eikä aikaisemmat kumppanit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tullepa todella vastenmielinen fiilis näistäkin muutamasta kommentista jossa kiivaasti väitetään että ei tarvitse kertoa mitään. Ei tämä mikään kolmannen asteen ristikuulustelu kuitenkaan ole. Jos asia on tosiaan noin arka niin kannataisiko miettiä ihan kahteen kertaan sitä seurustelun mielekkyyttä, ja vaikka säästää toinen ihminen oman historianne painolastilta.

Minulla oli ollut yksi seksikumppani ennen kuin tapasin naisen jonka mielestä oli törkeää kertoa eksistä mitään. Sain sellaiset haukut etten kerro kenellekään mitään ellei vaadita moneen kertaan :D

Vierailija

Olisi myös suotavaa kertoa kuinka moni miehistä on ollut mamuja. Pelottaa joskus mennä treffeille, kun ei aina tiedä millainen yh-mamupatja siellä on vastassa.

Vierailija

Minua ei ainakaan kiinnosta tietää mieheni eksistä, eikä mieskään ole vaikuttanut kiinnostuneelta minun eksistäni. Se on aihealue, josta ei onneksi tarvitse puhua. Meidän suhteemme on tässä ja nyt, ja menneisyydellä ei ole mitään väliä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat