Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin vaikea ero, pyydän lohdutusta kokeneilta

Vierailija
08.11.2015 |

Olen eronnut ensimmäisestä oikeasta suhteestani ihan vastikään. Pahin kipu tulee siitä miten itse aiheutin kaiken. Olin sekaisin ja tyhmä ja petin miestäni josta ero sitten tuli. Luulin olevani valmis johonkin uuteen, mutta tajusin tehneeni elämäni virheen liian myöhään. Ero päättyi rumiin sanoihin ja täydelliseen hiljaisuuteen. Emme ole tekemisissä millään tavoin.

Tuntuu kuin koko elämä olisi romahtanut ja minä vajonnut johonkin pimeään josta ei pääse pois. Elän hirvittävän katumuksen ja syyllisyyden kanssa joka hetki, en pysty keskittymään enkä ajattelemaan muuta kuin mitä tapahtui ja entistä miestäni. Itken aivan koko ajan, taistelen ihmisten ilmoilla jatkuvasti itkua vastaan. Töissä olo on helvettiä kun yritän olla itkemättä.

Selviääkö tästä koskaan? Olen niin surun lamaannuttama että olen lähes toimintakyvytön kotona. En kaipaa vittuilua koska tiedän jo mitä olen tehnyt. Tuntuu että kuolen tuskaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet ensin seuraavia kysymyksiä ja mietit miten tuskaisalta ne nyt tuntuvat:

- hän ihastuu pian johonkun kauniiseen ja uskolliseen naiseen

- kertoo kavereille että on löytänyt paljon paremman naisen

- hän kertoo uudelle tyttöystävälle kuinka tuli petetyksi ja saa ihanaa hellyyttä

- tunnustaa ekaa kertaa toiselle rakkautta perhoset vatsassa

- rakastelee toista silmiin katsoen

- ajattelee että olikin onnekas kun pääsi eksästä eroon koska on nyt oikeasti onnellinen

Ja sitten ajattelet näitä kysymyksiä uudestaan viikon välein ja huomaat että joskus aika auttaa.

Vierailija
22/22 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät ole mustavalkoisia. Mikä oli tilanne, miksi ajauduit pettämään? Haluaisitko jatkaa pettämäsi miehen kanssa, jos voisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan