Joku hullu jaksaa +/- 30v miehet/naiset kiinostuu

Vierailija

Käydä nähtävästi lupottomiin. Minun mielestä se on hullua. Todellinen ongelma on tuollaiset ihmiset, eikä kahden aikuisen välinen ikäero.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos viittaat tuohon toiseen keskusteluun, niin luulen, että osaa ihmisistä ärsyttää se, kun he esim. deittipalstalla ilmoittavat etsivänsä oman ikäistä seuraa (vaikkapa ikähaarukassa 25-35v.), niin silti heihin ottaa yhteyttä yli 50 v. Ihmiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat tuohon toiseen keskusteluun, niin luulen, että osaa ihmisistä ärsyttää se, kun he esim. deittipalstalla ilmoittavat etsivänsä oman ikäistä seuraa (vaikkapa ikähaarukassa 25-35v.), niin silti heihin ottaa yhteyttä yli 50 v. Ihmiset.

Vaikka ärsyttäisikin, niin onko siitä ihan pakko valittaa nimettömänä julkisesti? Ja jos joku niin tekee, niin onko kaikkien ihan pakko tykätä siitä? Kunhan pohdiskelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikka ärsyttäisikin, niin onko siitä ihan pakko valittaa nimettömänä julkisesti? Ja jos joku niin tekee, niin onko kaikkien ihan pakko tykätä siitä? Kunhan pohdiskelen.

Samalla voidaan sitten lopettaa kaikesta valittaminen. Eikä sunkaan ole mikään pakko avata sellaisia ketjuja joiden aihe ärsyttää sinua.

Vierailija

Pitäähän sitä saada keskustella asioista mutta väkisin hiipii mieleen, jos samasta aiheesta tulee uusi ketju vähintään kerran päivässä, välillä miesten ja välillä naisten puolesta tai vastaan, että ei ole kuin kaksi sekopäätä ketkä vähän turhankin kanssa jaksaa tästä asiasta kiistellä. Tai juttelisivat ees niissä valmiiksi avatuissa ketjuissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat