Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun pitäis saada Oscar-pysti näyttelemisestä, kukaan ei nää mun hymyn taakse

Vierailija

Oon jo 10 vuotta hymyillyt onnellisesti ja nauranut ja hassutellut perheen ja kavereiden kanssa, vaikka sen koko ajan oon kärsinyt uniongelmista, syömishäiriöstä, ahdistuksesta ja osittain masennuksesta.

Oon täysin loppu, musta tuntuu etten jaksa enää vuottakaa. Mun elämällä ei oo tulevaisuutta (ei opiskelupaikkaa eikä tällä hetkellä työpaikkaa, ja työpaikan saaminen tuntuu mahdottomalta mitä kauemmin oon työtön)

Ois vaan helpompi luovuttaa kuin kärvistellä.

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi vitussa teeskentelet? Ehkä paranisit masennuksesta ym. jos et yrittäisi olla jotain mitä et ole. Hae ammattiapua, ja kerro läheisillesi että sulla on ongelmia joita yrität selvittää ym. Kuinka nuori olet? Jos olet vasta opiskelupaikkaa hakenut, niin sulla on elämä edessä, mitään ei ole menetetty, mistään et tiedä missä olet viiden tai kymmenen vuoden päästä.

Vierailija

Kyllä se nyt vaan pitää kärvistellä. Tollasta se on enemmän tai vähemmän meillä muillakin. Useimmilla näin. Sitten on niitä joitakin tyytyväisiä, jotka pitävät itsestään kovaa meteliä. Ja siitä syntyy vaikutelma, että useimmat ovat tyytyväisiä ja avoimia.

Vierailija

Uskon että hymy ei ole se piilopaikka, vaan olet mennyt noiden ongelmien taakse piiloon realiteetteja. 10 v pitkä aika ilman opiskelu- ja työkuvioita. Kyllä monilla on pahempiakin ongelmia mutta silti on opiskelut hoidettu. Nyt vaan kunnon tsemppi päälle ja asiat hoitoon!

Vierailija

24-vuotias. kärsin näistä ongelmista lukiossa, jonka takia keskiarvoni ja ylioppilastodistus ovat heikkoja. En saa kutsua edes AMK-pääsykokeisiin. Yliopistoon olen hakenut kahdesti, mutta en ole päässy :/

Vierailija

Oletko koittanut uniongelmiin seuraavia asioita:

1. Kirjoita paperille kaikki mikä painaa mieltä

2. syö juustovoileipä maidon kanssa ennen vuoteeseen menoa

3. ole iloisempi ja nauti elämästä

4. kokeile melatoomia se toimii

5. älä sorru lääkkeisiin resepti siis

6. ilta jooga toimii!

Ja muista, että jos et nuku niin sinun riski sairastua syöpään, sydäntautiin tai mihin tahansa kasvaa huimalla prosentilla.

Joten miksi et nuku?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat