Miksi toisille tulee helposti bulldogposket ja toisille ei..

Vierailija

ihan kamala naama laskeutui heti kun täytin 40. Peljästyn aina peilikuvaani kun sitä katson :(

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rumatkin tarvitsevat rakkautta, ehkä jopa enemmän kuin huippukaunottaret. :3

Tarttis, tarttis, tosin en sitä mistään saa..

Enkä nyt ymmärrä miten tämä liittyi tuohon aloitukseen.. (että tyhmäkin vielä..)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumatkin tarvitsevat rakkautta, ehkä jopa enemmän kuin huippukaunottaret. :3

Tarttis, tarttis, tosin en sitä mistään saa..

Enkä nyt ymmärrä miten tämä liittyi tuohon aloitukseen.. (että tyhmäkin vielä..)

Ei toi niin liittynytkään, kunhan vaan höpisen. Petaan kai jotenkin tulevaisuuttani, koska mulle taitaa tulla semmoset posket ja minkäs teen, raskasta taistella maan vetovoimaa vastaan enää tämän enempää kuin mitä jo teen. Silti niiden bulldog-poskienkin takana on se sama mitä ihkuin nainen. ;)

Vierailija

Bulldogposkia vastaan voi taistella hymyilemällä, ilmehtimällä, huutamalla ja puhumalla isoon ääneen ja selkeästi. Plus tietenkin pitämällä painonsa kurissa.

Monellakaan lavanäyttelijällä esim. ei ole bulldogposkia. Tuskin kellään laulajalla tai laulajattarella. Kun liikuttaa naamaansa se ei jämähdä roikkuilemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bulldogposkia vastaan voi taistella hymyilemällä, ilmehtimällä, huutamalla ja puhumalla isoon ääneen ja selkeästi. Plus tietenkin pitämällä painonsa kurissa.

Monellakaan lavanäyttelijällä esim. ei ole bulldogposkia. Tuskin kellään laulajalla tai laulajattarella. Kun liikuttaa naamaansa se ei jämähdä roikkuilemaan.

Lue ja opi, kyse on

a) kasvojen alkuperäisestä muhkeudesta ja muodosta, luuston muodosta, sillä ei ole mitään tekemistä vartalon koon kanssa, itse esim. olen hoikka

b) iho- sekä kudoslaadusta.

Jotta näin. Minä kyllä ilmeilen usko pois, mutten minä miksikään kasvobodariksi aio alkaa, enkä toisaalta klovniksikaan. Olen sitten joskus mieluummin ylväästi se bulldog, ja toivon ettei minua odota rankkuri... :P

Tuo ketjun toinen tuleva bulldog, ärrräyh

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat