Kun nainen sanoo: "en kerro seksikumppanieni määrää seurustelukumppanille, koska tieto ei kuulu hänelle"...

Vierailija

Niin voinko minäkin jättää kaiken "aran" tiedon kertomatta. Eihän menneisyyden henkikökohtaiset asiat kuulu toiselle?

Olen ollut 5 eri suhteessa ja kaikissa eksynyt pettämään. Mutta eihän seuraavan naisen tätä tarvitse tietää, koska asia ei kuulu hänelle.

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Kerrassaan mahtavaa nykydeittailu. Voi pitää kaikki arkaluontoiset "henkilökohtaiset" asiat salassa, koska eihän ne "tulevalle elämänkumppanille" kuulu.

Vierailija

Miksi "vahva" ja "itsenäinen" nainen antaa monien miesten nussia häntä ja hehkuttaa sitä, miten ei olla 50-luvulla ja että nainen saa "nauttia" seksuaalisuudestaan. Sitten hävetään ja kerrotaan miehelle valheita tai jopa jätetään asia kertomatta.

Eihän kukaa itseään kunnioittava nainen kehtaa kertoa: "minua on pannut 50 eri miestä".

Vierailija

Siis mihin te nuoret ootte taantunu? Mikä juttu tää nyt on, että naisella ei saa olla vilkas seksielämä ennen avioliittoa?. Miehilläkö sitten saapi?

Vierailija

Mua ei kiinnosta miehen entiset suhteet yhtään. Enkä kyllä alkaisi suhteeseen, jos pitäisi alkaa vatvomaan jotain edellisten suhteiden virheitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mihin te nuoret ootte taantunu? Mikä juttu tää nyt on, että naisella ei saa olla vilkas seksielämä ennen avioliittoa?. Miehilläkö sitten saapi?

Komppi tälle. Näin 48-vuotiaana olen aika epäuskoisena lukenut näitä "minulle kelpaa vain neitsyt, vaikka itselläni on paljon seksikumppaneita" -aloituksia.
Toivon mukaan nämä ovat palstalassukan provoja, koska muuten en mitenkään voi ymmärtää näitä. Ihan kivikautista kaksinaismoralismia!
Oltiinko me 80-luvulla modernimpia, tasa-arvoisempia ja fiksumpia kuin nykyajan parikymppiset - siltä nyt alkaa vähitellen vaikuttaa.

Vierailija

Mielestäni tarkka lukumäärä on epäolennainen enkä kyllä osaisi sitä sanoakaan, noin 30. Siitä, millaista elämää toinen on viettänyt, pystyy minusta päättelemään ihan riittävästi. Jos toinen on ollut pitkiä aikoja sinkkuna ja suhtautuu hyväksyvästi irtosuhteisiin, pidän aika selvänä, että kumppaneita on kertynyt. Eiköhän tässä ole kyse siitä, että paras kumppani on sellainen, jonka kanssa jakaa saman arvomaailman. Itse olen ilmeisesti onnistunut aina löytämään kanssani samoin ajattelevia kumppaneita, koska minulta ei koskaan, siis oikeasti koskaan ole kysytty seksikumppaneiden lukumäärää enkä ole sitä itsekään keneltäkään kysynyt.

Vierailija

Minä en vieläkään tiedä aviomieheni aiempin sukupuolisuhteiden määrää, eikä se minua edes kiinnosta. Hänkään ei tiedä minun aiempien miesteni määrää. Ollaan oltu naimisissa jo 24 vuotta, ja kaikkiaan yhdessä 28 vuotta.
Meidän suhteemme alkoi silloin, kun alkoi - eikä kummankaan aiemmilla suhteilla ole merkitystä. Uskollisuudella ja nykyiseen suhteeseen kuuluvan rakkauden määrällä sen sijaan kyllä.

Vierailija

Kuka muka kertoo pettämisistään vaikka toinen kertoisi kaiken mitä koko elämän aikana on tehnyt? Ja kuka normaalilla itsetunnolla varustettu kyselisi seksikumppanien määrää? Aikuisilla ihmisillä on menneisyys.

Vierailija

Tuon kyllä kysyttäessä esille hyväksyvän kantani irtosuhteiden suhteen, mutta ptäisin outona tarkan lukumäärän tenttaamista, ja jos mies toisi esille, että haluaa tyttöystävän, jolla on ollut korkeintaan tietty määrä kumppaneita, pitäisin tällaista miestä aika vajaaälyisenä ja itselleni sopimattomana. En siis valehtelisi vaan sanoisin, että lienee molempien parempi yrittää etsiä itselleen sopivampi kumppani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen jättää samoin kertomatta että edellisessä suhteessa on pettänyt kumppania?

Voiko mies jättää samoin kertomatta että edellisessä suhteessa on pettänyt kumppania?

Hei haloo, vähän järkeä päähän. Onhan se eri asia kertoa seksikumppaneiden määrä kuin puhua pettämisestä. Voihan sitä toiselle kertoa kolmekymppisenä, että "petin teininä seurustelukumppia" ja kumppaneita on ollut 20 tai "olen pettänyt jokaista seurustelukumppaniani" ja kumppaneita on ollut 4. Kumpi on sinulle mieluisempi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat