Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tärkeimmät kuolleet

Vierailija

Muutamia tärkeitä ihmisiä ollut elämässä joilla ollut suurempi merkitys ja selvitin nyt mitä heille kuuluu niin kaikki kuolleet ja puhutaan reilusti alle 40 v ihmisistä.. kurja päivä tänään mutta kurjemmaksi vain muuttui. Googlettamalla löysin lehtiotsikoita mutten syitä. Enkä kehtaa sukulaisiin ottaa yhteyttä.

Kommentit (2)

Vierailija

Olisiko loukkaavaa kysyä lähisukulaiselta mitä tapahtunut? Miksi kuoli? Näen että etsitty eri viranomaistajojen toimesta. Kauhea suru. Miksi hyvät ihmiset kuolee?

Vierailija

Kaikki me kuolemme, ennemmin tai myöhemmin, olimmepa sitten hyviä tai pahoja. Minä en edes ole pysynyt mukana laskuissa, miten monissa hautajaisissa olen elämäni aikana ollut mukana tai miten monta läheistä on kuollut, joka tapauksessa monia. Olen mm. viimeinen lapsuudenperheeni jäsen elossa, äiti, isä, isäpuoli ja velipuoli kaikki jo kuolleet, vain isäpuoli iäkkäänä. Sama koskee muitakin sukulaisia sekä tuttavia. On tietysti helpompi ymmärtää, jos joku kuolee iäkkäänä, elämänsä eläneenä, tai parantumattomasti sairaana (äitini ja isäni). Eniten koskee, kun ihminen parhaassa iässä  kuolee joko sairauskohtaukseen (velipuoleni) tai onnettomuuden seurauksena. Ei meillä jälkeen jäävillä ole kuitenkaan muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä tapahtunut ja yrittää jatkaa elämäämme. Suruun ei pidä jäädä vellomaan. Joku vanha viisas ihminen sanoi kerran, että vainajasta pitää osata päästää irti, jotta hän saisi iäsen rauhan. Se oli minusta hyvin sanottu, ja sitä ohjetta olen pyrkinyt noudattamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat