Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaha, ensimmäiset joulukortit tulivat roskiin laitettavaksi

Vierailija

Omituista, että joillakin on vieläkin tapana lähettää kortteja. Ja joiltakin ihmisiltä tulee kortteja vuosien ajan, vaikka en ole ainuttakaan lähettänyt takaisin!

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Porvoon postilaitos jakaa joulukortteja marraskuun alussa.
Toinen kortti tuli ihmiseltä, joka lähettää hyvänä vuonna kaksikin joulukorttia. Taitaa olla jotenkin seniili. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta kortit on mukavampi vaihtoehto kuin aattona tauotta piipittävä kännykkä 😊

Minun puhelimessani on äänetön tila. AP

Vierailija

Ei roskiin vaan kartonkikeräykseen, josta ne päätyvät hyötykäyttöön maitotölkkien ja pitsalaatikoiden tapaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei roskiin vaan kartonkikeräykseen, josta ne päätyvät hyötykäyttöön maitotölkkien ja pitsalaatikoiden tapaan.

En kierrätä noita kun niissä on henkilötietoja. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kierrätä noita kun niissä on henkilötietoja. AP

Jos siellä on allekirjoituksena joku "Matti, Maija ja pojat", niin tietoturvariski lienee vähäinen.

Vierailija

Itse lähetän vain 5 korttia,  vanhemille ja läheisille sukulaisille, joita aiosti kortit ilahuttaa. Nyt on liian aikaista, laitan  ne menemään pari viikkoa ennen joulua, etta ehtiväi ajoissa perille. On ne aina ehtineet.

Muut saavat tervehdyksen joko s-postilla tai naamatusten. En jaksa kaikenmaailman korttisirkusta, muutenkin joulun alla on tarpeeksi pyöritystä.

PS. Terveisiä sukulaisille, minulle ei tarvitse lähettää niitä kalliita ja iänikuisia kortteja, ne menee kuitenkin kierrätykseen. Kiitos.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat