Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinun olisi tehnyt mieli sanoa/kirjoittaa Fb:ssa, livenä yms. , mutta et tehnyt sitä?

Vierailija

Mä mietin mielessäni kun kaveri oli päivittänyt Faceen lapsensa joululahjatoivelistaa, jonka lapsi oli kirjoittanut, ja siinä oli 32 toivetta. Olisin halunnut kirjoittaa; Ahne pikku paska.

Toinen mitä olen miettinyt vkon lopun että on mulla kanssa kavereita. Pitkä juttu selittää, mutta joskus olis kiva jos mietittäis vähän miltä kaverista tuntuu. Jotenkin voin kuvitella,että jos otan asian puheeksi, mä olen sitten ääliö kuka ei tajuu. Parempi olla hiljaa.

Kommentit (15)

Vierailija

Töissä tulee näitä usein... Tilauksien viivästymisten sun muiden mokien takana on usein työkaverin töhöily, ja joskus tekisi mieli sanoa se suoraan asiakkaalle. Se olisi kuitenkin tökeröä, joten minä hymyilen ja otan asiakaspalvelunaamana syyt niskoilleni.

Vierailija

Yksi mies nillittää harrastusryhmässä ja tekisi mieli sanoa sille pari valittua sanaa ison miehen itkemisestä FB:ssä jonninjoutavista asioista mutta en viitsi puuttua kun asia ei varsinaisesti mulle kuulu. Jutun ovat jo selvittäneet keskenään tämän toisen kanssa ja nyt se mies tuolla kerjää muiltakin mielipidettä vaikka kaiken pitäisi olla ilmeisesti ok.

Kaikkea kanssa...

Vierailija

Ei enempää näitä pönötyskuvia (kaverin perhe syömässä, reissussa, puistossa)...
Tai että kukaan ei jaksa sun geokätkökuvias, reissukuvias, syömässä, juomassa... Tai että sun lapset on rumia hörökorvia etkä onnistunut kuin tyttöjä saamaan. Säälittävää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai että kukaan ei jaksa sun geokätkökuvias, reissukuvias, syömässä, juomassa... Tai että sun lapset on rumia hörökorvia etkä onnistunut kuin tyttöjä saamaan. Säälittävää!
Miksi otat tuollaisia kavereiksesi tai mikset edes piilota heidän päivityksiään?

Vierailija

Vaikean avioeron yhteydessä minulla oli hirveä kiusaus kertoa ex-mieheni edesottamuksista yhteisille tuttavillemme, koska hän aloitti omasta puolestaan aivan uskomattoman loanheiton, mutta en kuitenkaan lähtenyt tähän, koska minulle tulee itselleni todella vaivautunut olo, kun joku haukkuu eksäänsä, vaikka tähän olisi aihettakin. Olen nyt kolme vuotta eron jälkeen ylpeä siitä, että hoidin oman osuuteni kypsän aikuisen tavoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat tuollaisia kavereiksesi tai mikset edes piilota heidän päivityksiään?

Hymyilen vaan edessä ja klikkaan "tykkään".

Vierailija

Sanoisin että lopeta sillä lapsesi syövällä ratsastaminen. Joo tiedetään että on julkkiksia jotka halii syöpälapsia tapahtumissa mutta jokaisesta ei tarvitse ottaa kuvaa sydämien kera.

Vierailija

Paras ystäväni sai lapsen keväällä. Hän on täysin kadonnut "äitimaailmaan": kaikki postaukset ovat kuvia tästä pienestä prinsessasta, "maailman ihanin, tärkein ja rakkain sokerimurunen"-loruilla höystettynä. Ja kuvat ovat sellaisia missä pikkuneiti on puettuna hörhelömekkoihin ja päässään aina erilainen panta. Ja näitä päivityksiä tulee vähän väliä. "Meidän ihana Martta jo 5kk! Rakkaus!<3<3<3" "Martta-rakas jo 7kk2vkoa! Äiti niiiiiin rakastaa!<3"
Tekisi mieli kirjoittaa jotain, että: "Liisa perkele nyt jotain rajaa! Joo on Martta suloinen lapsi mutta en tarvitse näitä siirappisia äidinrakkauspäivityksiä faceeni koko ajan! Ens viikonloppuna vien sinut ulos ja puhutaan kaikesta paitsi Martasta. Piste."

Vierailija

Kaverini facessa ihmettelee miksi lapsi ei tottele ja taas ostettiin joku uus lelu kun lapsi alkoi itkeä eikä rauhoittunut. Tekis joka kerta mieli kirjoittaa, että se ei tottele,koska se on täysin pilalle hemmoteltu ja saa sen lelun tai mitä ikinä tahtookaan,kun vähän kitisee niin miksi muuttaa hyvää tekniikkaa.

Vierailija

Ensinnä kaikennäköisiin ihkutuspostauksiin tekisi mieli sivaltaa, mutta jos ihminen on rakentanut identiteettinsä pelkästään somen varaan, niin antaa olla.

Kaikille, jotka jakaa mv-lehden artikkeleita muuten kuin sarkastisesti, tekisi mieli kommentoida: pää pois kakkosesta.

Ylipäätänsä kaikenlaisiin poliittisiin kannanottoihin somessa. Suurimmalla osalla huutelijoista ei ole edes yläasteikäisen nuoren veroista tietämystä vaikkapa eu-säädöksistä tai ihan kansantalouden tilinpidon mittakaavasuhteista. Näihin tekisi mieli kommentoida, että valitettavasti meillä on voimassa yleinen ja yhtäläinen äänioikeus..

Haha, kuulostanpa todella nihkeältä ihmiseltä :--D Kun kerran sai purkaa, niin...

Vierailija

Jonkun tuntemattoman uutta profiilikuvaa joku kavereistani suitsutti "kaunis"..  Meinasin laittaa että "ihan karmee vosu" kun tissivakopaidassa ja kamalissa pakkeleissa tämä nainen siinä keikisteli.

Vierailija

Eräs fb-kaverini kauhisteli jotain eläinrääkkäystapausta. Satun tietämään että hänen veljensä hakkasi koiranpennun hengiltä puukepillä joskus kun hän oli pikkulapsi. Ei varmaan tiedä sitä, mutta en viitsinyt kertoa.

Vierailija

Isänpäivä on kyllä otollista aikaa miettiä että mitä vi***a! Kaverit julistaa kilvan iskälle onnea, ihana päivä isin kanssa. Sitten kuvassa/tägäyksessä on niitten aviomies. Huh, kuka sanoo miestään iskäksi 80???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eräs fb-kaverini kauhisteli jotain eläinrääkkäystapausta. Satun tietämään että hänen veljensä hakkasi koiranpennun hengiltä puukepillä joskus kun hän oli pikkulapsi. Ei varmaan tiedä sitä, mutta en viitsinyt kertoa.

Miksi kaverisi ei saisi kauhistella? Olen mäkin todella eläinrakas ja veljeni on tehnyt vastaavaa, vielä isompaa, joka päätyi otsikoihin.

Vierailija

Äitienpäivä ja isänpäivä on välillä sellaista ällötulvaa, että tekisi mieli sanoa muutamalle fb-kaverille, että jos teillä on noin ihkupihkua ja hempeää, ja on pakettikaupalla kallista lahjaa, kukkapuskaa ja kakkuja, niin pitäkää omana tietonanne. Mutta en tietenkään sano.

Joidenkin rumia vauvoja en kommentoi, söpöjä kyllä. Vauvalässytys ja väärin kirjoittaminen joka päivityksessä (tyyliin poNppiva juNppapallo, äitien päivä kakku) ottaa kupoliin myös. Opetelkaa kirjoittamaan. Niin, ja nää, jotka vihjailee, että ollaanpa sitä nyt jännän äärellä, mutta ei suostuta kertomaan, mutta osa kavereista kuitenkin kommentoi tietäväisesti - voi että ärsyttää!

Maahanmuuttokeskustelua tekisi mieli joskus viritellä tai kommentoida facessa, mutta kun ei voi, niin ei voi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat