Seksi halut kateissa... Apua!
Raskaana siis olen ja koko raskauden aikana seksi on ollut kuin pakkopullaa miehen kanssa... Hyvä jos mies saa kerran kuussa. Itse sitten ihan yksikseni olen kuin mikäkin seksi hullu. Eli yksikseen ja itse tehtynä seksi maistuu mutta kun pitäisi miehen kanssa alkaa painimaan mua ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta tällä hetkellä säälistä se kyllä saa kerran kuussa tai vähemmän. Mikä ihme minussa on oikein vikana?
Edellisessä raskaudessa mies oli super tyytyväinen kun saatoin kinuta 5 kertaa päivässä mutta nyt...
Kommentit (3)
Mun kohdalla unohtivat kanssa heilauttaa sitä keskiraskauden seksipeto taikasauvaa.
Alussa ei tehnyt mieli kun pahoinvointi oli valtava. Eikä oo tehny nytkään vaikka muuten onkin ollut energinen ja hyvä olo. Ei vaan tunnu kivalta ja mahakin häiritsee.
Mulla nyt on se onni onnettomuudessa että lapsen isän kanssa ylipäänsä näemme 1-2 kuussa niin kyllä sitä silloin itsekin peuhaa ihan mielellään vaikkei siitä mitään irti saakaan.
En osaa siis sanoa mitään vinkkejä :-/
*hengessä mukana*
stellis & " voitto" 27+3
Minulla myös nyt viikko 30 menossa ja seksi ei todellakaan maistu. Tunnen itseni kamalaksi möhkäleeksi jota pitää lähestyä ihme kulmista ettei maha olisi tiellä.
Itsekkin odotan että pääsisin oikeasti taas lähelle miestäni, mutta sitä nyt on odotettava ainakin 10vko+ sektiosta toipuminen =( Onnekis mies ei mitenkään painosta vaan ymmärtää.
kun juttelette siitä avoimesti, mieti onko jokia asia eritavalla kuin viimeksi ja miten kipinää saisi uudestaan syttymään. Onhan parisuhteessa muutakin kuin seksi ja mielihyvää voi toisilleen tuoda niin monella tapaa.