Miehet yrittävät iskeä kaduilla

Vierailija

Usein kaduilla miehet tulevat juttelemaan, viheltävät perään ja muuta.
Yleensä ovat n.25 vuotiaita mutta joskus jopa melkein ikäisiäni mutta joskus kolmekymppisiäkin.

Olen siis itse 13 vuotias eikä nuo erityisesti haittaa ja joskus lähtevät poiskin kun ikäni sanon(näytän vanhemmalta tai jtn? :D) mutta kyllä välillä alkaa vituttaa kun ei saa kaduilla kävellä rauhassa.

Sitä vain että miten pääsen noista eroon koska ei vain jaksaisi aina.

Kommentit (14)

Vierailija

No pukeutuisit ninkuin normaalit lapset. Ulkohousut, toppatakki, hanskat ja pipo. ja Meikki pois naamalta jos meikkaat.
13v on vielä pikkulapsi. Mitä edes teet yksin kaupungilla?? En ikinä päästäisi lastani yksin ulos tuon ikäisenä.

Väliinpitämättömät vanhemmat sinulla.

Vierailija

Et siis antaisi lapsesi koskaan aikuistua? Pitäisit häntä kotona katsomassa nallepuhia 18 vuotiaaksi asti. Mitenköhän hän silloin pärjäisi? Toivon ettei sinulla ole/tule olemaan lapsia.
Eikä 13v ole enää lapsi pikkulapsi.

Vierailija

Eikö äitisi tai isäsi puutu pukeutumiseesi?

Ei aikuistuminen sitä tarkoita , että 13-vuotiaana saa pukeutua kuin maksullinen nainen. Oikeasti siinä iässä on vielä edessä monta pitkää vuotta ennen aikuisuutta riippumatta siitä, miltä näyttää ulospäin.

Ehdottomasti parempi, että kovin riettaasti pukeutuva teini määrättäisi kotiarestiin, vaikka sitten nallepuhia katsomaan siihen saakka, että oppisi pukeutumisen aakkosia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö äitisi tai isäsi puutu pukeutumiseesi?

Ei aikuistuminen sitä tarkoita , että 13-vuotiaana saa pukeutua kuin maksullinen nainen. Oikeasti siinä iässä on vielä edessä monta pitkää vuotta ennen aikuisuutta riippumatta siitä, miltä näyttää ulospäin.

Ehdottomasti parempi, että kovin riettaasti pukeutuva teini määrättäisi kotiarestiin, vaikka sitten nallepuhia katsomaan siihen saakka, että oppisi pukeutumisen aakkosia.

Pukeudun normaalisti. Farkut, joku paita ja nyt takki kun on kylmemmät ilmat. -ap

Vierailija

Aika yleistä toi on tyttölapsille. Kun kasvat, miehet alkaa varoa sua, koska osaat sitten jo paremmin pitää puolesi. Nyt ne näkee sussa helpon saaliin. 

Eniten ahdistellaan juuri 10-16 -vuotiaita. Koita kestää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi heti syytätte tyttöä ja tytön vanhempia kun nuo ehdottelevat miehethän tässä niitä väärinkäyttäytyviä ovat?

siellä varmaan taas jonnet sunnuntaipäivää viettävät ja itseään viihdyttävät tyttöä haukkumalla. tietenkin miehet on tässä syypäitä.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

En ole ikinä todistanut tuollaista, mutta varmaan sitäkin tapahtuu.

Naislaumat voisivat kyllä huudella viikonloppuöinä yksin kulkeville miehille, koska ne miehet ovat yksinäisiä ja tarvitsisivat piristystä. Viiden naisen joukko voisi ehkä yhdistää rohkeutensa ja huutaa jotakin kehuja ja tsemppauksia yksittäiselle miehelle.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miehet tulevatg päiväsaikaan iskemään pikkutyttöjä ainakaan Suomessa. Ja ainakaan suomalaiset alkuperältään.

kumma juttu, mutta me sitä kokeneet uskotaan kyllä. mulla se alkoi 11-vuotiaana ja loppui jossain vaiheessa ennen yliopistoon menoa. opin varmaan näyttämään tarpeeksi tylyltä.

Kävit varmaan yliopiston Porvoossa, kun noin paskasti kirjoitat?

Vierailija

Valitettavasti tuota on tapahtunut aina. Ei sillä, että se tekisi siitä sallittua saati suotavaa. Olin 14 v., kun minulle ehdotti huomattavasti itseäni vanhempi mies tavaratalossa, keskellä päivää, että lähtisinkö hänen kanssaan "tuonne autoon". Olin pukeutunut farkkuihin ja toppatakkiin, ei meikkiä, matalat kengät. Vaistomaisesti tokaisin, etten tosiaan lähde. Mies oli siististi pukeutunut, suomalaisen näköinen ja puhui selvää suomea eikä ollut humalassa. Koin ehdotuksen loukkaavana ja vähän aikaa mietin, mitä se mies oikein minusta luuli.

Ällöttävää.

Oletteko muuten ikinä kuulleet, että selvin päin oleva vanhempi nainen menisi ehdottelemaan jollekin selkeästi teinin näköiselle pojalle, että lähdetkö mukaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pukeuta "please rape me" -lookkiin, niin ei takuulla tule miehet "kadulla iskemään".

No sieltähän se suuri viisaus tuli...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat