Voiko mieheltä kysyä , onko kiinnostunut vai ei?

Vierailija

Ollaan pidetty yhteyksiä reilun kuukauden ajan, enimmäkseen puhelimitse. Muutama kerta tavattu ja seksiäkin ollut. Mitään aikatauluja ei ole sovittu, joskus vaikea järjestää yhteistä vapaata töitten takia. Mietin jo välillä, onko miehen puolelta aitoa kiinnostusta. Olen pari kertaa yrittänyt ottaa etäisyyttä, mutta ei tykännyt siitä. Ja arvatakin saattaa, että olen todella ihastunut häneen ja rassaa, kun en tiedä hänen tunteistaan minua kohtaan.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Voit toki, mutta ota huomioon että mies todennäköisesti vain valehtelee olevansa kiinnostunut, jotta saa sinulta seksiä jatkossakin.

Teot kertovat kiinnostuksen.

Vierailija

Eikö noi asiat keskustella jo ennen sitä seksiä. Tämän päivän nuoriso on niin yhdyntäkeskeistä ja tunteet jää sivu osaan. Jotenkin surullista mutta niin se maailma on muuttunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastaa seksiä sellaisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut? Kun saatavissa on niitäkin, jotka oikeasti kiinnostavat.

Et taida käsittää miten miehet toimivat.

Ei-kiinnostavaan naiseen puretaan seksuaaliset paineet, mikä mahdollistaa täysillä henkisesti keskittymisen siihen oikeasti kiinnostavaan vaihtoehtoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastaa seksiä sellaisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut? Kun saatavissa on niitäkin, jotka oikeasti kiinnostavat.

Ei-kiinnostavaan naiseen puretaan seksuaaliset paineet, mikä mahdollistaa täysillä henkisesti keskittymisen siihen oikeasti kiinnostavaan vaihtoehtoon.

Hyi. Taidan jatkossakin elää sinkkuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kiinnostavan vaihtoehdon kanssako ei sitten harrasteta seksiä?

Vierailija

Mies ei ole vielä varma tunteistaan. Anna aikaa. Jos olet kertonut kiinnostuksesi, ei mies laske irti, jos alkaa tuntea samaa, omassa aikataulussaan. Ellei niin käy, kannattaa pitää hyvänä ystävänä.

Vierailija

Voihan sitä kysyä, mutta mieheltä ei yleensä rehellistä vastausta saa. Ei siitä kyllä jää mitään epäilystä, jos mies on oikeasti kiinnostunut. Jos on epäilys, niin ei ole kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit toki, mutta ota huomioon että mies todennäköisesti vain valehtelee olevansa kiinnostunut, jotta saa sinulta seksiä jatkossakin.

Mua naurattaa tällaset kommentit jossa mies on aina hyvä itsetuntoinen ja hallitsee suhdepeliä jos sä luet vaikka mitä tahansa juttuja kun miehet kirjottelee, niillä on ihan samat ongelmat. Miksei se nainen ota yhteyttä jne. Ne on vaan niin pirun ylpeitä eikä osaa puhua suoraan koska miehinen ego kärsisis. Tosiasiassa se ego on sielun tilalla ja sen voi kaivaa siltä veke ja heittää järveen sen jälkeen näkee mitä se mies todellisuudessa on. Nyhjöttävä kasa paskaa, joka pelkää kuollakseen että nainen loukkaa ja nauraa muiden naisten kans. Ap, kysy mieheltä mitä se haluaa. Mutta mikset sä voi itse ensin miettiä mitä sä haluat. Vedä ultimaattumi esiin; joko tai. Tosin jos seksi on hyvää, niin voithan sä suhdetta jatkaa ja etsiä samalla sitä kunnon miestä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät tarpeensa seksikkääseen naiseen ja ottavat kainaloonsa rumemmankin, kunhan ruma osaa miellyttää miestä oikein.
Näin kommentoivat sellaiset miehet jotka haluavat valaa meihin naisiin epävarmuutta. Tosiasiassa nainen hallitsee aina ihmissuhdekiekuroita ihan näköön katsomatta. Mies on pelkuri, joka oikeasti haluaa naisen kokonaan itselleen mutta pelkää että se pettää ja jättää siksi leikkii vaikeastitavoteltavaa. Ap:lle tekis hyvää esimerkiksi lukea joiltain miesten foorumeilta kuinka ne ruikuttaa samoja juttuja siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kysyä, mutta mieheltä ei yleensä rehellistä vastausta saa. Ei siitä kyllä jää mitään epäilystä, jos mies on oikeasti kiinnostunut. Jos on epäilys, niin ei ole kiinnostunut.

Aviomieheni oli hidas lämpiämään ja tunteista puhuminen oli kauan vaikeaa. Meni melkein lukkoon, kun itse puhuin ajatuksistani häntä kohtaan. Ajastaan hänestä kehkeytyi mitä parhain puoliso. Ihmiset toimivat omilla nopeuksillaan näissä asioissakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tällaset kommentit jossa mies on aina hyvä itsetuntoinen ja hallitsee suhdepeliä jos sä luet vaikka mitä tahansa juttuja kun miehet kirjottelee, niillä on ihan samat ongelmat. Miksei se nainen ota yhteyttä jne. Ne on vaan niin pirun ylpeitä eikä osaa puhua suoraan koska miehinen ego kärsisis. Tosiasiassa se ego on sielun tilalla ja sen voi kaivaa siltä veke ja heittää järveen sen jälkeen näkee mitä se mies todellisuudessa on. Nyhjöttävä kasa paskaa, joka pelkää kuollakseen että nainen loukkaa ja nauraa muiden naisten kans. Ap, kysy mieheltä mitä se haluaa. Mutta mikset sä voi itse ensin miettiä mitä sä haluat. Vedä ultimaattumi esiin; joko tai. Tosin jos seksi on hyvää, niin voithan sä suhdetta jatkaa ja etsiä samalla sitä kunnon miestä

Mun kohdalla on mies, joka tullut jätetyksi pari kk sitten, on vielä jotenkin alamaissa. On tunnettu kavereina ja itsetunto aika heikko. Monet kokemukset vaikuttavat taustalla ja kiintyminen uusiin ihmisiin ja ainakin tunteitten myöntäminen altistaa mahdollisille uusille pettymyksille. Mutta sellaista elämä vaan on. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät tarpeensa seksikkääseen naiseen ja ottavat kainaloonsa rumemmankin, kunhan ruma osaa miellyttää miestä oikein.
Näin kommentoivat sellaiset miehet jotka haluavat valaa meihin naisiin epävarmuutta. Tosiasiassa nainen hallitsee aina ihmissuhdekiekuroita ihan näköön katsomatta. Mies on pelkuri, joka oikeasti haluaa naisen kokonaan itselleen mutta pelkää että se pettää ja jättää siksi leikkii vaikeastitavoteltavaa. Ap:lle tekis hyvää esimerkiksi lukea joiltain miesten foorumeilta kuinka ne ruikuttaa samoja juttuja siellä.

No eikä. Miehethän hallitsevat noita kuvioita 10-0. Mulle naisena on ainakin valehdeltu silmät ja korvat täyteen, koska miehet tiesivät että olen altavastaaja jo tapailuvaiheessa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kiinnostavan vaihtoehdon kanssako ei sitten harrasteta seksiä?

Tietysti jos siihen tulee mahdollisuus. Usein vain rumempi nainen on helpompi pitää vakipanona, kun sitä parempaa ja kiinnostavampaa naista joutuu lämmittelemään ennen seksiäkin. Todella kauniilla ja kiinnostavalla naisella on AINA valinta, että minkä miehen kaikista kiinnostuneista valitsee. Rumat joutuu tyytymään sängyssäkin ekaan ja ainoaan vaihtoehtoon...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat