Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieheltä kysyä , onko kiinnostunut vai ei?

Vierailija
08.11.2015 |

Ollaan pidetty yhteyksiä reilun kuukauden ajan, enimmäkseen puhelimitse. Muutama kerta tavattu ja seksiäkin ollut. Mitään aikatauluja ei ole sovittu, joskus vaikea järjestää yhteistä vapaata töitten takia. Mietin jo välillä, onko miehen puolelta aitoa kiinnostusta. Olen pari kertaa yrittänyt ottaa etäisyyttä, mutta ei tykännyt siitä. Ja arvatakin saattaa, että olen todella ihastunut häneen ja rassaa, kun en tiedä hänen tunteistaan minua kohtaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät tarpeensa seksikkääseen naiseen ja ottavat kainaloonsa rumemmankin, kunhan ruma osaa miellyttää miestä oikein.

Mä olen taas ymmärtänyt, että miehille kelpaa kuka vaan, jotta saa säkkinsä tyhjennettyä.

No sit mä oon iloinen että olen vain ystävä :)

Kaikki miehet ei todellakaan ole tuollaisia. 

Älä usko tuota monen naisen huutamaa roskaa.

Puhu sille miehelle ja sano mitä tunnet ja kysy mitä mieltä se on?

Vierailija
22/26 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät tarpeensa seksikkääseen naiseen ja ottavat kainaloonsa rumemmankin, kunhan ruma osaa miellyttää miestä oikein.

Mä olen taas ymmärtänyt, että miehille kelpaa kuka vaan, jotta saa säkkinsä tyhjennettyä.

No sit mä oon iloinen että olen vain ystävä :)

Kaikki miehet ei todellakaan ole tuollaisia. 

Älä usko tuota monen naisen huutamaa roskaa.

Puhu sille miehelle ja sano mitä tunnet ja kysy mitä mieltä se on?

Sillä on rankka ero takana - ja tuore..pari kk sitten erosi. Mulla on sellainen tutina että vaikka meistä ei nyt tule mitään..voi meistä joskus tulla. en ole ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin tai näin, mies saat hoitaa usein kaiken. Edes joskus tulisi naisen uskaltaa laittaa itseään peliin. Vai onko se riskin ottoa. Siinä sitten mietitään ja arvotaan onnensa ohi.

Vierailija
24/26 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kampissa huutaa "mä haluan nussia sua" ja heitä pöksyt pois.

Vierailija
25/26 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varovasti 1 kk tapaamisen jälkeen kannattaa tunteista puhua. Liiallinen avautuminen voi myös karkottaa.

Vierailija
26/26 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kommentoivat sellaiset miehet jotka haluavat valaa meihin naisiin epävarmuutta. Tosiasiassa nainen hallitsee aina ihmissuhdekiekuroita ihan näköön katsomatta. Mies on pelkuri, joka oikeasti haluaa naisen kokonaan itselleen mutta pelkää että se pettää ja jättää siksi leikkii vaikeastitavoteltavaa. Ap:lle tekis hyvää esimerkiksi lukea joiltain miesten foorumeilta kuinka ne ruikuttaa samoja juttuja siellä.

No eikä. Miehethän hallitsevat noita kuvioita 10-0. Mulle naisena on ainakin valehdeltu silmät ja korvat täyteen, koska miehet tiesivät että olen altavastaaja jo tapailuvaiheessa :D

Mitenköhän muka olet altavastaaja? Sen takia kun saat enemmän miehiä kuin miehet naisia?

Koska suhdekokemus nolla (en ole yhdellekään miehelle aiemminkaan kelvannut, miksi siis nytkään?) ja ruma ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi