Nimeä vauvalle
Marko Kristianille kolmatta nimeä hakemassa :)
Kommentit (25)
Miksi se tarvitsee kolmannen nimen? Musta Marko Kristian on ihan hyvä itsessäänkin?
Mun piti ihan tarkistaa, että onko tää avaus tehty vuonna 1975... Sori.
Marko on jakomäkeläisen alkoholisoituneen viisikymppisen äijän nimi. Hurja nuoruus on jäänyt taakse ja lusittukin on.
Kantakapakassa kaikki tuntevat Maken nykyään hyvänä jätkänä.
Älä nyt pelkästään nostele vaan vastaile noihin mitä sulle on jo ehdotettu.
Mun vuonna 1980 syntynyt mies on Marko Kristian, joten en oikein osaa kuvitella nimeä vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Marko on jakomäkeläisen alkoholisoituneen viisikymppisen äijän nimi. Hurja nuoruus on jäänyt taakse ja lusittukin on.
Kantakapakassa kaikki tuntevat Maken nykyään hyvänä jätkänä.
Mielenkiintoista. Terveisin Marko 34v., sairaalafyysikko.
Nostan