3. lapsen jälkeen vaimo vaan lihonut

Vierailija

Itse urheilen ja pidän itsestäni huolta. Nuorin lapsikin yli vuoden vanha. Harmittaa vaimonkin puolesta. Tietysti vaikuttaa seksielämään. Vielä se kummallista kun vaimo yrittää laihduttaa, mutta näyttää lihovan?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Kasvata sisälläsi kolme kertaa lapsi, synnytä se, ja hoida (luultavasti kokonaan yksin) ja tee vielä kotityöt (luultavasti kaikki kokonaan yksin), kokeile sitten alkaako masentaa ja suklaa maistua, ja jaksaako lähteä lenkille.

Vierailija

Itse olen 4 lapsen jälkeen 20kg lihavampi, mies käy niin kuumana ettei mitään rajaa ;) Kaikille se lihominen kun ei ole kynnyskysymys!! Olen onnekas että minulla ei ole noin pinnallinen mies, vaan aidosti rakastava kumppani!

Vierailija

Kai vaimo saa yhtä paljon aikaa kuntoiluun ja urheiluun? Ja teette kotona kotihommat yhdess
Ja hoidatte lapsia tasapuolisesti? Tiedät lasten kengänkoon ja olet käynyt talvikengät jo ostamassa. Neuvola- ajat on muistissa ja olet hankki ja lahjat lapsen kaverisyntyäreille. Pessyt pyykit ja siirtänyt pieneksi jääneet vastteet pois? Laittanut ruuat ja suunnitellut nyt jo alustavasti joululahjoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsen saanti ei ole mikään syy valaaksi lihomiseen. Vai oletteko yksinkertaisia?

Mutta kolme lasta, varsinkin pienillä ikäeroilla, muuttaa kroppaa ja mieltä, ja teettää ihan helvetisti työtä. Oletko sinä vähän yksinkertainen kun et sitä käsitä että kolmen pienen lapsen kanssa on aika hankala kuntoilla ja pitää itsestään huolta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lihominen on sitä kun suuhun työntää enemmän ravintoa kuin kuluttaa. Ei siihen lapset vaikuta.

Ei lapset sinänsä, mutta se lasten isä joka ei tee omaa osuuttaan. Masennus on se joka ihmistä lihottaa, stressi ja valvominen myös, ihan tutkitusti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis kotitöiden tekeminen lihottaa? Nehän on sitten kiellettävä kansanterveyden nimissä.

Tahallasko olet tyhmä? Jos vaimo joutuu tekemään KAIKKI kotityöt yksin,niinkuin usein joutuu, siihen päälle 3 muksua ja vielä tollanen uuno äijä niin mitenhän paljon sitä energiaa vielä riittää lähteä urheilemaan? Varsinkin jos siihen pitäisi "pyytää" mieheltä mahdollisuus että "vahtisitko lapsia jos lähden lenkille" tms. Ja sitten lenkin jälkeen mies todennäköisesti odottaisi kotona mitalia onnistuneesta suorituksesta pärjättyään tunnin verran omien lastensa kanssa niin että kaikki säilyivät hengissä.

Vierailija

Teillä on siis kolme pientä lasta (oletan, että ovat kaikki aika pieniä, eikä esim. kaksi isoa koululaista ja sitten tämä pikkuinen yksvee). Mikä on vaimon ruokavalio? Kotona lapsen ruuanjämät, roiskeläppäpitsa vai kenties levyllinen suklaata? Ehtiikö vaimo syödä terveellisen aamiaisen? Syöttekö illalla yhdessä lämpimän ruuan kun tulet töistä kotiin?

Kuinka usein sanot vaimollesi työpäivän jälkeen tai viikonloppuna, että "minäpä hoidan nyt muksut, lähde sinä ihan rauhassa lenkille/ salille/ jumppaan" tms.? Ja katsot, että hän oikeasti voi hyvillä mielin lähteä, eikä hänelle tule sellainen olo, ettet pärjää lasten kanssa.

Onko teillä turvaverkkoa? Lapset mummolaan viikonlopuksi ja lähdette sinne lenkille yhdessä? Saako vaimo nukkua kokonaisia öitä aina, joskus, harvoin vai ei koskaan? Voitko sinä mahdollistaa hänelle hyvät yöunet esim. viikonloppuisin ja lomalla?

Sitten kun nämä kaikki asiat on reilassa, tule vasta sitten kysymään, miksi vaimo vain lihoo?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis kotitöiden tekeminen lihottaa? Nehän on sitten kiellettävä kansanterveyden nimissä.

Kuule, ne väsyttää ja tympii. Ja vie aikaa. Miehellä ei ole sitä ongelmaa, sillä on aikaa rauhassa käydä lenkillä, miettiä mitä terveellistä syö, rentoutua saunassa, käydä salilla ihailemassa lihaksiaan peilistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat