Onko ok mennä vastakkaisen sukupuolen(kaveri) kanssa saunomaan kaksin vaikka on parisuhteessa?

Vierailija

Otsikossa kysymys.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän..mutta tiedän, että taatusti mustasukkaisuuskohtaus tiedossa saletisti..
Ap

Vastasit itse omaan kysymykseesi. Eli tässä tapauksessa ei ole ok. Jonkun toisen parisuhteessa on.

Vierailija

Ei todellakaan olisi ok. Kahdestaan alasti. Ei. Ja mä olen kyllä aika vapaamielinen näin muuten ja miehelläni on paljon naiskavereita.

Vierailija

Minä ymmärtäisin vaikka jonkun kännikohelluksen, ex tempore- jutun tuossa saunaan menossa, Mutta että sitä pitää pohtia etukäteen ja kysellä mielipiteitä, tuntuu ihan höperöltä. Mee, jos se noin tärkeetä on ja tuu sitten kertomaan, että oliko elämää suurempi kokemus.

Vierailija

Tietysti. Alastomuus ei ole seksuaalista ja jos asia vaivaa, niin kannattaisko olla parempivartaloinen kuin se miehesi naispuolinen ystävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi ok. Kahdestaan alasti. Ei. Ja mä olen kyllä aika vapaamielinen näin muuten ja miehelläni on paljon naiskavereita.

Mitä merkitystä sukupuolella on?

Ihan kuin sanoisi että et voi mennä mies gynekologille koska se kiihottuu alapäästäsi. 

Usko tai älä niin kaikki miehet eivät ole kuolaavia pervoja eikä sinun kroppasi ole mitään mitä ei olla jo nähty. 

Vierailija

Onko ok ollavastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa kaksin muualla kuin saunassa? Jos on, niin miksi sauna ei olisi ok? Mitä sellaista saunassa voi tapahtua, mitä ei voisi tapahtua myös vaatteet päällä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko ok ollavastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa kaksin muualla kuin saunassa? Jos on, niin miksi sauna ei olisi ok? Mitä sellaista saunassa voi tapahtua, mitä ei voisi tapahtua myös vaatteet päällä?

Joo, näin jo sieluni silmillä tilanteen, jossa AP kysyy mieheltään, onko ukolle OK, että hän oleilee alasti keittiössä jonkun äijän kanssa. No, onpa tottakin, sehän on niin öh tota ... luonnollista? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sukupuolella on?

Ihan kuin sanoisi että et voi mennä mies gynekologille koska se kiihottuu alapäästäsi. 

Usko tai älä niin kaikki miehet eivät ole kuolaavia pervoja eikä sinun kroppasi ole mitään mitä ei olla jo nähty. 

No en puhunut itsestäni, sillä en ikinä menisi kaverimiehen kanssa saunaan. En halua nähdä muita miehiä alastomana kuin omani. Enkä halua näyttää alastonta vartaloani muille kuin omalle miehelleni. En luule, että mun vartaloni saa kaikki miehet kiimaan. Oman miehen saa, muulla ei väliä.

Enkä missään tapauksessa halua, että mieheni istuu alastomana toisen naisen vieressä. Ei. Se on liian intiimiä.

Gynellä ei olla alasti, tiesitkö sitä? Gyne myös tekee vain duunia, josta saa palkkaa. Ei hän riisu omia vaatteita ja mä omiani eikä olla vieretysten penkillä hikiset vartalot toisiaan vasten. Hiukan eri tilanne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat