Voiko hernarin keittää purkissa...

Vierailija

Vai tarviiko kattilaa? Voiko sen tehdä mikrossa? Lisätäänkö siihen vettä tms? Ajattelin Isänpäivän kunniaksi kokeilla ite laittaa ruokaa.

Kommentit (15)

Vierailija

Miten kauan sitä pidetään uunissa? Avataanko vasta paistamisen jälkeen? Tarviiko avaajaa? Missä vaiheessa sinaappi laitetaan ja onko välttämätöntä?

Kokki ja isä

Jep. Laita purkki mikroon, aikaa kymenkunta minuuttia. Samalla syntyvät keitetyt munat esimerkiksi salaatin rinnalle. Laita ne munat siihen mikrolautaselle hernekeittopurkin viereen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jep. Laita purkki mikroon, aikaa kymenkunta minuuttia. Samalla syntyvät keitetyt munat esimerkiksi salaatin rinnalle. Laita ne munat siihen mikrolautaselle hernekeittopurkin viereen.

Onko sulla ohjetta tuohon salaattiin? Laitetaanko sekin siis sinne mikroon? Oon joskus kokeillut laittaa munakennon mikroon, mutta se ei oikein sovi pyörimään siellä. Vinkkejä tähän! Pitääkö hernekeitosta repiä etiketti ennen mikroon laittamista?

Vierailija

Purkin kyljessä on kyllä ohjeet. 

Isäsi varmasti ilahtuu, kun tarjoat tänään hänelle höyryävän kuumaa keittoa ihan itse tehtynä. 

Kun täytät kymmenen vuotta, voit kokeilla esim. pakastepizzaa uunissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Purkin kyljessä on kyllä ohjeet. 

Isäsi varmasti ilahtuu, kun tarjoat tänään hänelle höyryävän kuumaa keittoa ihan itse tehtynä. 

Kun täytät kymmenen vuotta, voit kokeilla esim. pakastepizzaa uunissa. 

Onnistui ihan hyvin, tosin päätinkin kuumentaa juhlan kunniaksi kattilassa. Nyt on joululahjaideakin valmiina, kun tarttee ostaa miehelle uus kattila. Ihan tuntia en keittänyt, kun alkoi jo kymmenen minuutin päästä haisemaan vähän oudolle. Ja miehelle tosiaan kokkasin, iskä asuu eri kaupungissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat