Mitä tekisit jos yhtäkkiä saisit 100.000 euroa?

Vierailija

Ev

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Palkkaisin yritykseeni kaksi työntekijää. Tilanteemme on sellainen, että tästä yritys todennäköisesti lähtisi hyvään kasvuun. Lainaa en kuitenkaan voi ottaa, joten yritys kitkuttelee eteenpäin kengännauhabudjetilla, kunnes jokin ratkaisu löytyy.

Vierailija

Säästäisin suurimman osan tulevaisuuden asuntoa varten, saattaisin käydä ulkomaanmatkalla ja ostaa pari vaatetta mutta muuten säästäisin.

Vierailija

Ensimmäinen ajatus oli perheen ja ystävien lomamatka. Sen jälkeen muuttaisin. Tai perustaisin yrityksen. Onpa mulla paljon unelmia, jotka on olevinaan rahasta kiinni...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ajatus oli perheen ja ystävien lomamatka. Sen jälkeen muuttaisin. Tai perustaisin yrityksen. Onpa mulla paljon unelmia, jotka on olevinaan rahasta kiinni...

100000 on yllättävän pieni raha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

100000 on yllättävän pieni raha.

Sama tuli listatessa mieleen :-)

Vierailija

Maksaisin velat ja osamaksut pois ja laittaisin hampaat kuntoon.

Sit ajaisin autokortin ja ostaisin auton. Eräälle ystävälle ostaisin myös uuden auton.

Kymppitonnin voisin tuhlata muuten vain, ostaa itselle ja lapselle kaikkea mukavaa :)

Osan käyttäisin asunnonostoon, toki tarvitsisin myös lainaa lisäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maksaisin velat ja osamaksut pois ja laittaisin hampaat kuntoon.

Sit ajaisin autokortin ja ostaisin auton. Eräälle ystävälle ostaisin myös uuden auton.

Kymppitonnin voisin tuhlata muuten vain, ostaa itselle ja lapselle kaikkea mukavaa :)

Osan käyttäisin asunnonostoon, toki tarvitsisin myös lainaa lisäksi.

Tärkein unohtui; Perustaisin yrityksen, josta olen jo vuosia haaveillut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat