Miehet - te joilla on naispuolisia ystäviä

Vierailija

Ilman seksuaalista värinää. Mikä tekee naisesta hyvän kaverin?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Jaa-a. Ei kai siinä ole mitään sukupuolisidoonnaisia kriteereitä ole. Jollain tapaa samankaltainen ajatusmaailma ja älykkyys on pop. Omien naiskavereiden kanssa on helpompi keskustella vaikeistakin asioista kuin miesten. Keskustelutaitokin on siis tärkeä.

Vierailija

Olen nelikymppinen mies ja minulla on kolmikymppinen erittäin hyvä ystävätär, jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään kummempaa ”peliä”. Tai no, hän kelpaisi minulle elämänkumppaniksi, mutta asia on keskusteltu halki ja poikki niin monta vuotta sitten, että nuo tuolloiset tunteet eivät häiritse välejämme mitenkään.

Hän on hyvä kuuntelija, niin sanottu Leelia-täti, ja ehdottoman luotettava. Ei kuulu puskaradion toimituskuntaan ollenkaan, ja se on tärkeää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet pysty kaveruuteen pelkästään.

Kyllä pystyvät.

t. ruma nainen.

Eiköhän sunkin mieskaverit sua pane jos vähän näytät vihreää valoa.

t.myös ruma nainen

Vierailija

Itselläni on montakin naispuolista kaveria. Yksi erittäin kaunis, johon ei ole makuja eli olen friendzonella ja monta vähemmän viehättävää joista en ole kiinnostunut seksuaalisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet pysty kaveruuteen pelkästään.

Kyllä pystyvät.

t. ruma nainen.

Eiköhän sunkin mieskaverit sua pane jos vähän näytät vihreää valoa.

t.myös ruma nainen

Yritetty on jo enkä kelvannut (ei edes alkoholin voimalla) :D

Vierailija

Naisten "luku- ja sisälukutaito" keskusteluissa ylipäänsä, herkkyys, kyky nähdä asiat kontekstissaan, empaattinen pohjavire, kyky ymmärtää ja samaistua, silti tungettelemattomuus.

Ystävän, naisen lämmin käsi, keskustelukyky hyvin monenlaisista asioista, tunneasioista keskustelu eritoten on nastaa sillä miehiltä, ainakin useimmilta puuttuu tietynlainen emotionaalinen sympatia ja harmonianäkemys, ja tunteiden käsittelyn tuntemus ja kokemus.

Tämä ei tietenkään koske kaikkia, eikä pidäkään :), mutta parhaimmillaan se on tuota ja enemmänkin, sanojen takaista, ymmärrystä ystävyyttä kohtaan sellaisenaan, puolin ja toisin.

Naista parempaa ystävää mies ei voida saada, kuulostaa banaalilta potaskalta, mutta niin se vaan menee!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvä kuuntelija, niin sanottu Leelia-täti, ja ehdottoman luotettava. Ei kuulu puskaradion toimituskuntaan ollenkaan, ja se on tärkeää.

Olen tuon lainauksen kirjoittaja, ja tämän keskustelun innoittamana soitin ystävättärelleni äsken. Luin hänelle ääneen pätkiä tästä keskustelusta, sen lisäksi että juteltiin kaikkia ihan normaaleja. Mukavasti vierähti puoli tuntia puhelimessa – ja kaiken huipuksi tuo nainen asuu ulkomailla, on ihan suomalainen kuitenkin.

Vierailija Huttunen

Niin, te itseänne rumiksi sanovat naiset. Mistä teille on tuollainen käsitys tullut? Joka ikisestä naisesta tykkää joku mies. Itsekin miehenä olen ollut kaikensorttisissa suhteissa sellaisten naisten kanssa, jotka jonkin typerän kaavan mukaan ovat rumia. Ei minun silmissäni.

Vaikka nainen olisi oikeasti ruma – esimerkiksi jonkin sairauden tai vamman aiheuttamat selvästi tavallisuudesta poikkeavat kasvonpiirteet – hänestä voi silti tykätä ja häntä voi rakastaa, koska se sama ihminen siellä on taustalla! En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka jättävät puolisonsa tämän sairastuttua tai invalidisoiduttua. Esimerkkinä S-ryhmän entinen pääjohtaja ja sittemmin kansanedustaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, te itseänne rumiksi sanovat naiset. Mistä teille on tuollainen käsitys tullut? Joka ikisestä naisesta tykkää joku mies. Itsekin miehenä olen ollut kaikensorttisissa suhteissa sellaisten naisten kanssa, jotka jonkin typerän kaavan mukaan ovat rumia. Ei minun silmissäni.

Vaikka nainen olisi oikeasti ruma – esimerkiksi jonkin sairauden tai vamman aiheuttamat selvästi tavallisuudesta poikkeavat kasvonpiirteet – hänestä voi silti tykätä ja häntä voi rakastaa, koska se sama ihminen siellä on taustalla! En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka jättävät puolisonsa tämän sairastuttua tai invalidisoiduttua. Esimerkkinä S-ryhmän entinen pääjohtaja ja sittemmin kansanedustaja.

Rumuus on vain kyvyttömyyttä nähdä, se joka näkee enemmän kuin mitä näennäisesti näkee, ei näe vaan osaa näkemästään vaan kokonaisuuden täydentämässä joukkoa.

Vierailija

Mulla on useita miespuolisia kavereita. Tietävät, ettei multa tipu, mutta ovat silti ystäviäni. Oma mies jätti ja uusi olis hakusessa, mutta ei noista miehistä ole kenestäkään sellaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kuullut sitä useammalta, jo pidemmän aikaa seksisuhteessa kanssani olleelta mieheltä ennen kuin halusivat lopettaa (suhteen, johon itse alunperin tekivät aloitteen).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat