perustettasiinko painonpudotusryhmä?

Seuraa 
Liittynyt8.10.2015

Kaikki mukaan :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kuollut ajatus. Kaiva vanhat esiin, niitä tuhansia. Ota jääkaapin töpseli irti, siitä se lähtee. Tuloksia näkyy jo viikon kuluttua.

karoliinanen
Seuraa 
Liittynyt8.10.2015

Kerron vielä oman tilanteeni ensialkuun :) olen 25v pienen lapsen äiti. Painoa minulla on 70kg ja pituutta 166cm, jotenka mahdottomia kilomääriä minulla ei ole enää pudotetavani (pahimmillaan painoa ollut 85kg). 20-22 v lihoin 25 kg ja nyt olen kolme vuotta pudotellut painoa likunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla. Nyt kuitenkin minulla joulukuussa Teneriffan matka ja haluaisin pitkästä aikaa marssia rannalle häpeilemättä!! Eli ainaki 5kg minulla olisi pudotettavana ennen reissua (5vk aikaa). Olen tähän asti syönyt n. 1400 kaloria ja kävellyt 20 000 askelta mikä on n 650kcal (6km/h). Mutta nyt flunssa pamahti päälle enkä uskalla urheilla jotenka päädyin paastoamaan tämän viikon. Juon litran mehua ja litran maitoa ja litran vettä. Eli 750 kaloria. Lisäksi syön vitamiineja ja kalaöljyä. Painoa pitäisi tuolla pudota juurikin se kilo /viikko :)

Vierailija

karoliinanen kirjoitti:
Kerron vielä oman tilanteeni ensialkuun :) olen 25v pienen lapsen äiti. Painoa minulla on 70kg ja pituutta 166cm, jotenka mahdottomia kilomääriä minulla ei ole enää pudotetavani (pahimmillaan painoa ollut 85kg). 20-22 v lihoin 25 kg ja nyt olen kolme vuotta pudotellut painoa likunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla. Nyt kuitenkin minulla joulukuussa Teneriffan matka ja haluaisin pitkästä aikaa marssia rannalle häpeilemättä!! Eli ainaki 5kg minulla olisi pudotettavana ennen reissua (5vk aikaa). Olen tähän asti syönyt n. 1400 kaloria ja kävellyt 20 000 askelta mikä on n 650kcal (6km/h). Mutta nyt flunssa pamahti päälle enkä uskalla urheilla jotenka päädyin paastoamaan tämän viikon. Juon litran mehua ja litran maitoa ja litran vettä. Eli 750 kaloria. Lisäksi syön vitamiineja ja kalaöljyä. Painoa pitäisi tuolla pudota juurikin se kilo /viikko :)

Mehua ja maitoa... Älytön dieetti. Voisit pudottaa painoa syömällä ihan kunnon ruokaakin...

karoliinanen
Seuraa 
Liittynyt8.10.2015

Vierailija kirjoitti:
karoliinanen kirjoitti:

Mehua ja maitoa... Älytön dieetti. Voisit pudottaa painoa syömällä ihan kunnon ruokaakin...

Totta ja niin teenkin normalisti, muta nyt olen kipeä. Ja olen huono syömään kipeänä. Nesteitys tärkeää.

dsgdsfh

Hienoa, että sulla on halu laihtua ja huolehtia itsestäsi.

Voisit ostaa vaikka kahvakuulan ja treenata sillä kotona. Ei maksa paljoa ja taatusti tulee hiki kun tosissaan heiluu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuollut ajatus. Kaiva vanhat esiin, niitä tuhansia. Ota jääkaapin töpseli irti, siitä se lähtee. Tuloksia näkyy jo viikon kuluttua.

Olet väärässä ketjussa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit liittyä kuntosalin painonpudotusryhmään. Sieltä saat enemmän kannatusta ja tukea laihduttamiseen kuin täältä.

Eikö voi olla sekä - että.
Onko ainoa vaihtoehto joko - tai?

Vierailija

karoliinanen kirjoitti:
En pääse käymään kuntosalilla, ainakaan säännöllisesti koska lapsi on kotihoidossa ja mies tekee pitkää päivää siksi laihdutan kävelemällä.. Utta kiitos vinkistä :)

Saleilla on lapsiparkkeja, joihin lapsen voi viedä treenin ajaksi!

karoliinanen
Seuraa 
Liittynyt8.10.2015

Kiitos kommentista 13 , mutta tykkää enemmän liikkua luonnnossa eikä minulla ole varaa kalliisiin kuntosalihin. Niinkuin sanoin kävelen (minimissään 6km/h) 15km päivittäin. Enkä nyt pyytänyt mitään vinkkejä vaan vertaistukea ja ryhmää :) olen tyytyväinen omaan tyyliini laihduttaa

Vierailija

karoliinanen kirjoitti:
Kiitos kommentista 13 , mutta tykkää enemmän liikkua luonnnossa eikä minulla ole varaa kalliisiin kuntosalihin. Niinkuin sanoin kävelen (minimissään 6km/h) 15km päivittäin. Enkä nyt pyytänyt mitään vinkkejä vaan vertaistukea ja ryhmää :) olen tyytyväinen omaan tyyliini laihduttaa

Ymmärrän hyvin, en itsekään käy salilla. Ajattelin vain, jos haluaisit käydä, etkä ole tietoinen tuosta. Anyway, onnea laihdutukseen! 13

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat