Miksi odotat kunnioitusta ja luottamusta toiselta, vaikka...

Vierailija

Et itse ole kyennyt aiemmin kyseisessä ihmissuhteessa olemaan luotettava ja sellainen ihminen, jota voisi kunnioittaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Mitä edelliset suhteet liittyy mihinkään?! Itse olen esim enemmin pettänyt, nyt ei tulisi mieleenkään! Aiemmat suhteet on menneitä ja riippuneet kumppanista. Kun se oikea astuu eteen, arvomaailmakin muuttuu! Nyt oltu yhdessä yli 7v, entiset suhteet kestäneet max puoli vuotta.

Vierailija

Vastaaja 1: Luepa aloitus uudelleen ja vastaa uudelleen. Et näyttänyt käsittävän lainkaan mitä kysyn.

Rautalangasta voin vääntää konkreettisen esimerkin: miksi jotkut olettavat, että ystäväsi pitäisi pitää kiinni lupauksistaan tai haluaisi edes nähdä, jos itse olet aiemmin pettänyt lupauksiasi tai ollut itse epäluotettava?

Luuletteko tällä tavalla käyttäytyvät, että muut ovat niin tyhmiä etteivät huomaa asioita? Vai oletatteko seuranne olevan niin mahtavaa, että moinen toiminta ei toisia haittaisi?

Vierailija

En odotakaan, ellei asioita ole selvitetty ja sovittu. Ja jos ei ole, niin eipä kai sitä kauheasti enää kavereetakaan. Sellainen juttu on minulla taustalla, että hyvä, läheinen ystävä teki keljusti, asia selvitettiin kyllä, mutta ystävyys lopulta kumminkin hiipui. Varmaan molemmista johtuen, minä en luottanut ja hän tunsi olonsa vaikeaksi tehtyään sen keljun tempun. Ei sopiminen auttanut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastaaja 1: Luepa aloitus uudelleen ja vastaa uudelleen. Et näyttänyt käsittävän lainkaan mitä kysyn.

Rautalangasta voin vääntää konkreettisen esimerkin: miksi jotkut olettavat, että ystäväsi pitäisi pitää kiinni lupauksistaan tai haluaisi edes nähdä, jos itse olet aiemmin pettänyt lupauksiasi tai ollut itse epäluotettava?

Luuletteko tällä tavalla käyttäytyvät, että muut ovat niin tyhmiä etteivät huomaa asioita? Vai oletatteko seuranne olevan niin mahtavaa, että moinen toiminta ei toisia haittaisi?

tuolla luki ihmissuhteet, ei ystävyyssuhteet ;) Ja 1:sellä ei edes ystäviä ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole niin päin, että tuo ihminen ei itse tajua oman toimintansa olevan epäluotettavaa.

Just. Kai tämäkin voi olla sitten mahdollista... Tuntuu aika käsittämättömältä määrältä itsetietoisuuden puutetta. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

tuolla luki ihmissuhteet, ei ystävyyssuhteet ;) Ja 1:sellä ei edes ystäviä ole.
Siinä oli, että "kyseisessä ihmissuhteessa", jollainen ystävyyssuhdekin on. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat