Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on ihan outo. Työntää mut aina pois kun kosken... :(

Vierailija

Ei tällästä oo ollut ennen. Tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. Nytkin olisi hyvä harrastaa kun lapset vielä nukkuu. Pidin kättä miehen päällä, heti kun menin vähän alemmas väisti kosketusta ja käänsi kylkeä. Vastahakoisesti enää edes halaa. Itkettää.

Kommentit (15)

thth

Pakosti näin sekopää perheessä kasvaneena tulee mieleen tunnelukot. Itseltä puuttuu kyky antaa tai ottaa rakkautta vastaan. Mies varmaan sisimmässään haluaa mutta ei pysty. Varmaan itsekkin hukassa.

Vierailija

Tuntuu vaikealta aloittaa keskustelu kun on niin etäinen... Normaalisti ollaan oltu tosi läheisiä ja puhuttu kaikesta. Seksiäkin usein.
Ap

Vierailija

Sillä on toinen nainen tai ainakin jotain peliä meneillään jonkun kanssa. Töissä, netissä, harrastuksessa. Niin se vaan on. Jos alat kovasti painostaa, että mikä on vialla, niin mies suuttuu. Nyt alat panostamaan itseesi, liiku, pukeudu nätisti ja hanki omia menoja. Älä takerru mieheen, se ärsyttää tuollaisessa tilanteessa eniten.

Vierailija

Selkes sit tääki. Mies pyysi anteeksi eilistä sanaharkkaa, oli kuulema ollut siitä asti huono omatunto ja itseinho. Sain seksiä.
Ap

Vierailija

Huono omatunto oli siitä, kun hermostui sulle, vaikka syynä oli stressi toisesta naisesta. Ja sitten paikkailee seksillä. Oliko miehellä silmät kiinni vai auki, kun harrastitte seksiä?

Vierailija

En tullut heti vinkumaan kun eilisestä asti olen miettinyt ja stressannut. Silmät oli auki :D En hetkeäkään epäile että mies pettäis, kuin löyhässä teidän liitot ja luottamus on? Meillä on niin paljon pelissä ettei sitä kumpikaan halua menettää. Mutta av-kotkien mielestä mieheni pettää, sanon mitä sanon. :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tullut heti vinkumaan kun eilisestä asti olen miettinyt ja stressannut. Silmät oli auki :D En hetkeäkään epäile että mies pettäis, kuin löyhässä teidän liitot ja luottamus on? Meillä on niin paljon pelissä ettei sitä kumpikaan halua menettää. Mutta av-kotkien mielestä mieheni pettää, sanon mitä sanon. :D
Ap

Tää on siitä harmillinen palsta, että varauksetonta empatiaa täältä on mahdoton saada.

Ehkä sun kannattaisi puhua miehen kanssa, kysyt suoraan, mikä on, mikset halua, enkö saa koskettaa. Kysy kauniisti, älä tiuski. Jos olet itse ystävällinen, lämmin ja lempeä, mies vastaa todennäköisemmin itsekin rauhallisesti. Jos siitä huolimatta ärähtelee ja tiuskii, et voi ainakaan itseäsi syyttää tilanteessa.

Miehet on joskus mörököllejä, eivät puhu tunteistaan, eivät kerro mikä painaa, murisevat, tuhisevat ja mököttävät. Anna aikaa. Ole mahdollisimman rauhallinen itse. Jos epäilet, että mies valehtelee, kysy häneltä suoria kysymyksiä. Jos hän vastaa vastakysymyksellä, saattaa kyseessä olla vale. Esim. kysyt "Onko sulla toinen nainen?" mies vastaa "Mitenniin?" sen sijaan että kieltäisi suoraan.

Masennus voi hiipiä pitkällisen stressin seurauksena ja aiheuttaa juuri tuollaista käyttäytymistä. Ei se ole aina automaattisesti toinen nainen, vaikka se onkin helppo vastaus.

Vierailija

Minun mieheni ei halunnut seksiä kolmeen kuukauteen. Sitten hän viimein sanoi häpeillen, että hänellä on tosi kipeät peräpukamat. Patistin hänet lääkäriin, ja hän sai lähetteen pukamaleikkaukseen. Ehkä kohta meidän seksielämä taas kukoistaa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat