Tapailemani mies jakelee seurassani

Vierailija

kohteliaisuuksia muille naisille. Onko tuo normaalia? Tulee itselleni vähän hölmö ja epävarma olo.
Exä ei tehnyt noin koskaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Mun mies samoin. Ollaan seurusteltu reilu 3v... Tai ei hän enää niin paljon, kun otin asian puheeksi tarpeeks monta kertaa. Mutta aivan varmasti jakelee kehuja kun en ole paikalla. Inhottavaa ja surullista ja sitten ihmettelee miksi luottamuspulaa sillo tällöin..

Vierailija

Ai millaisia? Esim. kehaisee jotain naisen ominaisuutta mitä mulla ei ole. Mutta itse en esim. kehuisi tutun miehen hauista jos oma mieheni olisi narukäsi ja olisi siinä vieressä. Se ei mielestäni ole kohteliasta.

Lähinnä mietin että normaalina sitä että tekeekö muutkin miehet noin?  Tulee olo että uskallanko luottaa hänen olevan kiinnostunut minusta. ap

Vierailija

Mies on vain tyytynyt suhun ja ei katso ongelmaksi, että pitää toisissa naisissa erilaisia piirteitä jopa niin suuren kehumisen arvoisina, että voi tehdä sitä sinun seurassasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies on vain tyytynyt suhun ja ei katso ongelmaksi, että pitää toisissa naisissa erilaisia piirteitä jopa niin suuren kehumisen arvoisina, että voi tehdä sitä sinun seurassasi.

Tätä vähän mietin itsekin. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat