Ostin teidän takia Gossip Girl boxin!toivottavasti en joudu pettymään..

Vierailija

Olette sitä niin kehunnut että menin ja tilasin.Nyt vähän kaduttaa että jos se onkin ihan teini romantiikkaa mitä en kestä katsella mutta niin te mammat vaan ohjailette mun eloani;)Tulen sitten kiittämään tai saatte luvan joku ostaa sen multa pois jos teidän arvioon ei ole luottamista..

Kommentit (12)

Vierailija

Muistan kun vähän aikaa takaperin pian täysi-ikäinen tytär katsoi into pinkeänä kyseisen sarjan alusta loppuun. Itse en juuri seurannut, mutta mitä nyt välillä näin vierestä, niin hienoja maisemia upeasta kaupugista.

Vierailija

Onhan se aika teini sarja ja teineille suunnattu. Itse aloin vasta katsomaan netfixistä eikä oikeen nappaa kun on jotenkin niin kliseinen omaan makuun. Ikää minullakin tosin vasta 20, mutta koen sarjan liian lapsellisena.

Vierailija

Teinisarjahan se tosiaan on. En tykännyt, vaikka olin sarjan alkaessa noin 20-vuotias ja vaikka olen kiinnostunut vaatteista ja muodista.

Vierailija

No tuskin on koko sarjan boksia tuohon hintaan saanut eli eiköhän se oli vaan yksi tuotantokausi, toivottavasti ees ensimmäisen osti eikä esim neljättä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sä siitä maksoit?

24,95€

Tolla hinnalla olisit saanut Netflixin 4 kuukaudeksi, olisit ehtinyt katsoa paljon muutakin kuin loistavan Gossip Girlin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sä siitä maksoit?

24,95€

Tolla hinnalla olisit saanut Netflixin 4 kuukaudeksi, olisit ehtinyt katsoa paljon muutakin kuin loistavan Gossip Girlin.

Mulla on niin vanhat pelit ja vehkeet että tarvis ostaa ensin uus telkka että saa netflixin näkymään.ja joku sano ettei siellä olle tostakaan kaikkia kausia en tykkää että sarjat jää kesken.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat