Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi orgasmin saaminen yhdynnässä on niin mahdotonta

orgasmiton

Voiko anatomiassani olla jotain niin binksallaan ettei onnistu. Asentoja on kokeiltu vaikka mitä ja pitkää ja lyhyttä esileikkiä, pikapanoa ja pitkää rakastelua, mutta en vaan tuu yhdynnässä tai suuseksillä. (Korkeintaan kerran vuodessa). Klitorista hieromalla tuun ongelmitta. Onko kellään mitään vinkkejä?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Kunnon esileikki, nainen päällä, hinkaa itseäsi pituussuunnassa, ei ylös-alas, jännitä emättimen lihaksia. Mies painaa kädellään voimakkaasti alaselästä. Orgasmitakuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on löperöt pillulihakset. Reeniä, horo, reeniä!
reenattu on ja mies vakuuttanut että hän kyllä tuntee kun jännitän emättimen lihaksia

Vierailija

No sit sä varmaan mietit koko ajan seksissä kaikkea turhaa etkä osaa tai uskalla heittäytyä. Joku sanoi kerran että naisilla ei ole sellaista seksiongelmaa joka ei paranisi miestä vaihtamalla. Kokeile vaikka jonkun mustan miehen kanssa, niin yhtäkkiä saatkin elämäsi orkut.

Vierailija

Rentoudu. Masturboi paljon vaginaa hyväilemällä (jos olet tähän asti keskittynyt klitorikseen), opit näin kohdentamaan tuntemuksia sinne ja "herkistämään" sitä. Etsi g-pisteesi. Kun kerran keksit miten saat tuotua itsesi huipulle, se onnistuu toisenkin kerran. Kyseessä on paljolti antautuminen, irti päästäminen. Annat sen vain tapahtua samalla kun aktiivisesti pyrit siihen. Rentoutumista ja aivojen narikkaan laittoa hyvällä tavalla ei voi tarpeeksi korostaa. Ei saa ajatella miltä näyttää, ei sitä tuleeko mies kohta, ei sitä tuntuuko siitä hyvältä, ajatukset on oltava vain siinä miltä sinusta tuntuu ja kun tunnet että olet lähellä orgasmia, sinun on hukuttava itseltäsikin ja sukellettava siihen hyökyaaltoon. Kärsivällisyyttä, taito on harjoiteltavissa! Ihminen saa orgasmin vaikka unissaan koskematta, eli se siitä "klitoris on naisen orgasmille pakollinen" -jutusta.

Vierailija

Yli 30 v. myös täällä löydettiin orgasmi yhdynnässä. Ennen luulin että en vain ole sitä "tyyppiä" joka saa niin. Orgasmi menee piiloon vieläkin jos koen suhteessa tai muualla jotain stressiä. Hyvä ilmapuntari siis ;)

Vierailija

Täälläkin alkaa toivo mennä :( saan orgasmin aina kun vedän leukoja, teen voimapyörällä vatsalihaksia, joskus kun lankutan tai uin rintauintia. Suihkulla ja vibraattorilla saan joskus mutta siihen voi mennä aivan törkeän kauan.. Yhdynnässä en ole saanut ikinä, en myöskään nuolemalla tai sormilla harmittaa ja turhauttaa!

Vierailija

Kyllä te naiset olette jotenkin säälittäviä kun ette vartaloanne edes tunne aikuisena. Tulee mieleen kun koulun liikuntatunnilla tytöt heitti pesäpalloa silleen yläkautta että pallo lätsähtää siihen muutaman metrin päähän. Samaa avuttomuutta näyttää olevan ihan kaikessa naisten oman vartaloon liittyvässä.

Jokainen hoitakoon omansa

Jokainen vastaa itse omasta orgasmistaan. Eli hierokaa vaan yhdynnän aikana sitä klittaa. Ei mieheltä tarvitse vaatia mitään akrobatiaa. Jokainen hoitaa itse omat orgasminsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa itse omasta orgasmistaan. Eli hierokaa vaan yhdynnän aikana sitä klittaa. Ei mieheltä tarvitse vaatia mitään akrobatiaa. Jokainen hoitaa itse omat orgasminsa.

Sinulle paras ratkaisu on runkkaaminen.

Vierailija

Mä haluisin tietää, miten orgasmin voi ylipäätään saada? Klittan hierominen tuntuu yleensä hyvältä, mutta ei se kyllä saa mua tulemaan. Lopulta sekin alkaa tuntumaan puulta. Oon alkanut ajatella, että oon fantasioissani kuvitellut orkun jotenkin isommaksi kuin se on eli ehkä mä tuun, mutta en tunnista sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat