Miksi mies panee säännöllisesti rumana ja vastenmielisenä pitämäänsä naista?
Avomieheni pitää minua rumana ja vastenmielisenä. Miksi hän harrastaa silti seksiä kanssani ja haluaa olla kanssani? Ikinä ei ole mitään positiivista ulkonäöstäni sanonut. Nyt on alkanut painottaa kuinka ruma olen. Minua ei kiinnosta hänen mielipiteensä ulkonäöstäni. Minua kiinnostaa miksi joku mies tekee näin, koska siinä ei ole järkeä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pidän itseäni alfana ja niin mieskin. Mutta nyt mä meen nulkumaan. Oon tylyttänyt miestä koko päivän että tajuaa paikkansa. Hyvin pistää kampoihin. Masentuisin tosin jos alkaisi pehmetä. Menisi vaihtoon.
Heh nukkumaan. Ei osu sormet enää luuriinkaan :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpieni, elätkö vain tuon miehen munan kautta? :D Odottelet miehen tulevan naimaan ja haukkumaan sinua ja sittenpä olet onnellinen. Minkälainen lapsuutesi on ollut? Pahasti on joku sinulla lapsuudessa kuitenkin vikaan mennyt kun tuohon suostut ja vieläpä kehut sillä. Onko sinulla muuta elämää?
Tietenkin on muuta elämää. Oikein ongelmaksi asti. Siis miehelle ja minullekin kun niitä miehiä tuntuu vaan ilmestyvän vaikka en niitä halua. Jostain syystä minua pidetään kevytkenkäisenä mitä en ole. Pääosin kuitenkin vietän omien projektieni parissa aikaa ja huomioni saa ystäväni kun täytyy sitä hengenkin ravintoa saada. Enkä minä odottele häntä. Miksi odottaisin? Minua vain kiinnostaa miesten sielunelämä. Ylipäätään ihmiset on mielenkiintoinen tutkimuskohde.
ApMies sekä himoitsee että halveksii naisia samanaikaisesti, ei mitenkään aivan tavatonta. Naisillahan asia on toisinpäin, harva nainen viehättyy miehestä jota ei kunnioita. Joku mieshän on täälläkin palstalla kirjoitellut, miten ei oikeastaan edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa jota kunnioittaa, koska koki vissiin jotenkin niin, että se seksin eläimellinen kiihko katoaa jos ei halua pohjimmiltaan kohdella naista rajusti. Jos taas ajattelee naista jonain halveksittavana lunttuna niin kovissa otteissa ei ole mitään ongelmaa.
Miesten esimerkit liittyy aina naisiin joilla ei ole kunnollista itsevarmuutta. Mä nimenomaan kiihotun miehistä joita en kunnioita. Niin kuin ap:kin. Sama juttu kuin siinä pelimies -oppaassa, ne pätee vain heikkoitsetuntoisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpieni, elätkö vain tuon miehen munan kautta? :D Odottelet miehen tulevan naimaan ja haukkumaan sinua ja sittenpä olet onnellinen. Minkälainen lapsuutesi on ollut? Pahasti on joku sinulla lapsuudessa kuitenkin vikaan mennyt kun tuohon suostut ja vieläpä kehut sillä. Onko sinulla muuta elämää?
Tietenkin on muuta elämää. Oikein ongelmaksi asti. Siis miehelle ja minullekin kun niitä miehiä tuntuu vaan ilmestyvän vaikka en niitä halua. Jostain syystä minua pidetään kevytkenkäisenä mitä en ole. Pääosin kuitenkin vietän omien projektieni parissa aikaa ja huomioni saa ystäväni kun täytyy sitä hengenkin ravintoa saada. Enkä minä odottele häntä. Miksi odottaisin? Minua vain kiinnostaa miesten sielunelämä. Ylipäätään ihmiset on mielenkiintoinen tutkimuskohde.
ApMies sekä himoitsee että halveksii naisia samanaikaisesti, ei mitenkään aivan tavatonta. Naisillahan asia on toisinpäin, harva nainen viehättyy miehestä jota ei kunnioita. Joku mieshän on täälläkin palstalla kirjoitellut, miten ei oikeastaan edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa jota kunnioittaa, koska koki vissiin jotenkin niin, että se seksin eläimellinen kiihko katoaa jos ei halua pohjimmiltaan kohdella naista rajusti. Jos taas ajattelee naista jonain halveksittavana lunttuna niin kovissa otteissa ei ole mitään ongelmaa.
Miesten esimerkit liittyy aina naisiin joilla ei ole kunnollista itsevarmuutta. Mä nimenomaan kiihotun miehistä joita en kunnioita. Niin kuin ap:kin. Sama juttu kuin siinä pelimies -oppaassa, ne pätee vain heikkoitsetuntoisiin naisiin.
Mikä niissä miehissä kiihoittaa, joita et kunnioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä muiden ajatukset kevytkenkäisyydestäsi eivät ole ihan tuulesta temmattuja. Mutta onnea elämääsi, se on sinun ikiomaa elämää ja sinä olet elämäsi pomo. Älä itke sitten jos tämä elämäsi osa-alue kaatuu ja hajoaa, sinä olet valintasi tehnyt.
Epätoivoiset, pitkään aikaan seksiä saamattomat miehet tulevat epätoivoisiksi naisen laadun suhteen. t. myös usean seksikerran miehen taholta rumaksi haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Avomieheni pitää minua rumana ja vastenmielisenä. Miksi hän harrastaa silti seksiä kanssani ja haluaa olla kanssani? Ikinä ei ole mitään positiivista ulkonäöstäni sanonut. Nyt on alkanut painottaa kuinka ruma olen. Minua ei kiinnosta hänen mielipiteensä ulkonäöstäni. Minua kiinnostaa miksi joku mies tekee näin, koska siinä ei ole järkeä.
Taidan kysyä samaa omalta mieheltäni. Olen kuulemma myös ylipainoinen (bmi 20,4), todella ikävä ja vastenmielinen luonne. Enkä edes hymyile koko ajan ja ole iloinen 100% ajasta. Miksi sitten meni naimisiin kanssani 4 kk sitten? ??
Ja miksi minä menin naimisiin? Sitä ennen olin kuulemma ihana ja kaunis ihminen.
Aika sairaalle kuulostaa tuollainen suhde, kaiken kaikkiaan. Mutta kaikki taaplaa tyylillään, ei kai siinä mitään.
Mies sekä himoitsee että halveksii naisia samanaikaisesti, ei mitenkään aivan tavatonta. Naisillahan asia on toisinpäin, harva nainen viehättyy miehestä jota ei kunnioita. Joku mieshän on täälläkin palstalla kirjoitellut, miten ei oikeastaan edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa jota kunnioittaa, koska koki vissiin jotenkin niin, että se seksin eläimellinen kiihko katoaa jos ei halua pohjimmiltaan kohdella naista rajusti. Jos taas ajattelee naista jonain halveksittavana lunttuna niin kovissa otteissa ei ole mitään ongelmaa.