Miksi mies panee säännöllisesti rumana ja vastenmielisenä pitämäänsä naista?
Avomieheni pitää minua rumana ja vastenmielisenä. Miksi hän harrastaa silti seksiä kanssani ja haluaa olla kanssani? Ikinä ei ole mitään positiivista ulkonäöstäni sanonut. Nyt on alkanut painottaa kuinka ruma olen. Minua ei kiinnosta hänen mielipiteensä ulkonäöstäni. Minua kiinnostaa miksi joku mies tekee näin, koska siinä ei ole järkeä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärtäisin jos vaan panisit sen kanssa, mutta kun asutkin hänen kanssaan? Miksi olet henkilön kanssa joka harjoittaa henkistä väkivaltaa vai etkö vaan tunnista sitä? Tai et halua tunnistaa?
En ole ap, mutta kaikki ei ole niin herkkiä ja heikkoja sanoille. Sanat on vain sanoja. Ja ihmiset erilaisia.
Nimenomaan enkä keksi yhtään järkevää syytä miksi miehiä pidetään. Kolme ns. rakkaussuhdetta takana mutta aina sama juttu lopulta. Kysymys miksi sä siinä olitkaan?
Vissiin teillä on jotain alkukantaista ja eläimellistä vetovoimaa sitten. On ihan mahdollista, että ihminen kiihottuu ja saa elämänsä kyydit jostain mitä on kuvitellut aina pitävänsä luotaantyöntävänä. Ehkä miehelläsi on fetissejä?
Pakkohan sen on sua panna jos yhtä pidätte. Vedä pussi päähän, tykkää varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sen on sua panna jos yhtä pidätte. Vedä pussi päähän, tykkää varmasti.
Ei ole mikään pakko olla kanssani. Vieläkään, mutta on vaan.
Ap
En ymmärrä miksi ihmettelet moista asiaa. Itsehän olet miehen kanssa, joka haukkuu sinua rumaksi ja sinusta on ok olla miehen kanssa, koska tämä on hyvä pano. Luonteesta viis. Mies ajattelee sinusta varmaan samoin: "hyvä pano, ulkonäöstä viis".
Koska seksi on useimmiten korkeintaan tyydyttävää hyvännäköisten kans? Mun mielestä se vaan on niin. Jos oot suhteellisen rumanaamanen ja hyvä itsetunto, kroppa täytyy toki olla sytyttävä niin seksi on taattua kamaa!
Vierailija kirjoitti:
Vissiin teillä on jotain alkukantaista ja eläimellistä vetovoimaa sitten. On ihan mahdollista, että ihminen kiihottuu ja saa elämänsä kyydit jostain mitä on kuvitellut aina pitävänsä luotaantyöntävänä. Ehkä miehelläsi on fetissejä?
Muuten nyt taisit osua johonkin! Meillä on ihan järjettömän intohimoista seksiä. Ulkonäöllisesti ei hänkään kiihota minua. Minusta hänellä on oudot mittasuhteet ja alussa ajattelin että onpas ruma. Mutta kun hän tulee lähelle niin joku tekee hänestä vastustamattoman seksikkään ja haluttavan. Heti kun koskee niin minä lataudun. Ehkä hänellä sitten on sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jostain syystä joillekin miehille tuntuu olevan tärkeää, että he kaikin puolin ovat kumppaniaan ylempänä. Tämä ylemmyys sitten osoitetaan avoimena halveksuntana toisen älyä ja ulkonäköä kohtaan. Tai sitten mies todella kokee, että on pariutunut tasoaan alempaa ja ei kohtelisi jotain toista naista samalla tavalla, mutta en minäkään ymmärrä miksi mies ei sitten vain etsi tuollaista naista? Ehkä hakeekin ja sinä olet varalla vain paineiden tyhjentämistä varten. Oli miten oli, sinuna en tuollaista ihmistä katselisi enää hetkeäkään.
Hyvä pointti. En tiedä miten muita on kohdellut mutta ei ne naiset hänen elämästään ole poiskaan halunneet. Luulisi tosiaan etsivät. Ovat olleetkin lähes 20 vuotta nuorempia ja todellakin kauniita naisia. Fiksujakin. Siksi en tajua. Onko siitä tullut laiska? Todellakin jos olen sitten tyhjennysastia.
ApOlisiko tyypiltään sellainen dominoiva ihminen joka haluaa toisista ihmisistä henkisen yliotteen? Kokee kenties, että naisesta saa nöyremmän ja helpommin käsiteltävän jos antaa ymmärtää, että voisi milloin vain vaihtaa parempaan, kun naisen taso ei ole niin korkea? Ei siis välttämättä oikeasti ajattele näin, mutta se olisi vain yksi keino saada se minkä haluaa.
Kyllä on erittäin dominoiva. Ei pidä naisia edes ihmisinä. Ei kunnioita millään tavalla. Pelkkiä reikiä hänen mielestään ja säälittäviä surkimuksia.
Ap
Noh tässä se vastaus kysymykseesi sitten tulikin. Jos se on ihan itse nuo asiat sanonut niin kohtelee varmasti muitakin naisia samalla tavalla, nyt ja tulevaisuudessa. Jos itse saat kicksit tuollaisesta taistelusuhteesta niin anna mennä, mutta kannattaa pitää mielessä, että mies tuskin tulee muutumaan asenteensa vuoksi miksikään kunnon kumppani ehdokkaaksi, joten mistään yhteenmuutosta ei liene kannata haaveilla.
Voi tyttöpieni, elätkö vain tuon miehen munan kautta? :D Odottelet miehen tulevan naimaan ja haukkumaan sinua ja sittenpä olet onnellinen. Minkälainen lapsuutesi on ollut? Pahasti on joku sinulla lapsuudessa kuitenkin vikaan mennyt kun tuohon suostut ja vieläpä kehut sillä. Onko sinulla muuta elämää?
Mitä ihmettä sä täällä sit kyselet kun kaikki on loistavasti, ihanasti ja seksi luistaa. Kyllä on vakka kantensa valinnut, voi elämä :O
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmettelet moista asiaa. Itsehän olet miehen kanssa, joka haukkuu sinua rumaksi ja sinusta on ok olla miehen kanssa, koska tämä on hyvä pano. Luonteesta viis. Mies ajattelee sinusta varmaan samoin: "hyvä pano, ulkonäöstä viis".
Kuulemma olen helvetin hyvä pano paras suihinottaja ikinä. Ihan kohteliasta ottaen huomioon että hänellä on ollut pienen kylän verran naisia ja kiertänyt huorissakin ympäri maailmaa. Kieltämättä hivelee että ei edes punaistelyhtyjen kadulla damissa saa parempaa suihinottoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöpieni, elätkö vain tuon miehen munan kautta? :D Odottelet miehen tulevan naimaan ja haukkumaan sinua ja sittenpä olet onnellinen. Minkälainen lapsuutesi on ollut? Pahasti on joku sinulla lapsuudessa kuitenkin vikaan mennyt kun tuohon suostut ja vieläpä kehut sillä. Onko sinulla muuta elämää?
Kröhööm kateellinen kun joku saa eläimellisen hyvää seksiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma olen helvetin hyvä pano paras suihinottaja ikinä. Ihan kohteliasta ottaen huomioon että hänellä on ollut pienen kylän verran naisia ja kiertänyt huorissakin ympäri maailmaa. Kieltämättä hivelee että ei edes punaistelyhtyjen kadulla damissa saa parempaa suihinottoa.
Ap
ja sä uskot sen sanomisia :D hah! Oot tyhmä ja sinisilmäinen!
Vastaus on helppo: reikä se on rinkelilläkin.
Miksi täällä yritetään aina madaltaa naista? Kai nyt saatana aikunen ihminen tietää mitä tekee. Kyllähän te ap:n kommenteista näette että kyseessä on aikunen ja järkevä ihminen. Ei kyse ole huonosta itsetunnosta, päinvastoin. Heikkoitsetuntoiset olisi loukkaantuneet ja menneet kotiin itkemään kun on niin kamalaa kun joku sanoo rumaksi. Miksi mulla ei tunnu missään, ja jos seksi on hemmetin hyvää, se on harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on muuta elämää. Oikein ongelmaksi asti. Siis miehelle ja minullekin kun niitä miehiä tuntuu vaan ilmestyvän vaikka en niitä halua. Jostain syystä minua pidetään kevytkenkäisenä mitä en ole. Pääosin kuitenkin vietän omien projektieni parissa aikaa ja huomioni saa ystäväni kun täytyy sitä hengenkin ravintoa saada. Enkä minä odottele häntä. Miksi odottaisin? Minua vain kiinnostaa miesten sielunelämä. Ylipäätään ihmiset on mielenkiintoinen tutkimuskohde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apja sä uskot sen sanomisia :D hah! Oot tyhmä ja sinisilmäinen!
Pakko uskoa kun se kusipää sanoon niin vaikka itse on ollut ottamassa eroa tänäkin vuonna kahdesti ja nimenomaan vihaisena toteaa tämän. Ikinä ei mitään hyvää sano minulle eikä lirkuttele. Ei kuulu meidän suhteen tapoihin. Kumpikin tietää toisen paskapuheet.
Ap
laatusuhde mun mielestä.molemmat osapuolet kovia alfoja.
Kyllä minä ainakin pidän itseäni alfana ja niin mieskin. Mutta nyt mä meen nulkumaan. Oon tylyttänyt miestä koko päivän että tajuaa paikkansa. Hyvin pistää kampoihin. Masentuisin tosin jos alkaisi pehmetä. Menisi vaihtoon.
Ulkoistaminen on kyllä käynnissä. Haluaa silti jatkaa suhdetta. Minulle sopii.
Ap