Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen kaljamaha turn off?

Vierailija

Naiset onko teidän mielestä kaljamaha turn off? IIte juon joka päivä olutta yksinäisyyteni ja aika iso kaljamaha mulla jo.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Joillekin varmaan on, minulle ei. Ihastuksellani on melkoinen maha, mutta ei se haittaa, kun pidän hänen älystään, huumorintajustaan, tuoksustaan... Alkoholia hän tosin ei juo, maha on hankittu ihan hyvällä ruualla. Liiallinen juominen on kyllä huono juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mut tulee paha mieli kun oot yksinäinen. Älä rakas kittaa sitä kaljaa liikaa.

Kalja on hyvää ja tuo lohtua yksinäisiin iltoihin.

Vierailija

Ei se maha haittaa, mutta kaljan kittaaminen päivittäin kyllä. Pitäisi keksiä nyt joku rakentavampi tapa hoitaa yksinäisyyttä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Jätä se kaljan kittaaminen ja ala urheilla. Maha häviää ja on paremmat mahikset löytää nainen.

Oon urheillut aktiivisesti kohta 10 vuotta 4-5krt viikossa ja alkoon en ole koskenut kahteen vuoteen. Milloin maha häviää? (ei ap)

Vierailija

Ei sen mahan tarvi aina täysin hävitä. Nuorisolla on eri tilanne. Nuorelle ruoka ei useinkaan kerry mihinkään koska prosessi nimeltä pituuskasvu vaatii niin rutosti energiaa, että tulisi niitä senttimeterejä edes jonkin verran se on kovaa työtä.

Vierailija

No todellakin on ! En ikinä pystyisi harrastamaan seksiä isomahaisen miehen kanssa.
Ihan sama miten fiksu mies olisi.

Mies kun voi olla fiksu ja pitää kropastaan huolta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Jätä se kaljan kittaaminen ja ala urheilla. Maha häviää ja on paremmat mahikset löytää nainen.

Oon urheillut aktiivisesti kohta 10 vuotta 4-5krt viikossa ja alkoon en ole koskenut kahteen vuoteen. Milloin maha häviää? (ei ap)

Mites sun syömiset?

Vierailija

Jos se on kaljalla hankittu (+ muutenkin lyhyt löysä olemus) - on turn-off!

Mun mies on pitkä ja hänellä on vatsaa mutta muuten lihaksikkaat raajat ja peppu, ei haittaa mua ollenkaan.

Vatsan hävittäminen on todella vaikeaa, ei auta laihdutus, ei maratonien juokseminen -  salilla pitäisi olla 5pv/vko ´. Ehkä sitten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mites sun syömiset?

Proteiinia vähintään 20g jokaisella aterialla, samoin kasviksia. Salitreenin jälkeisellä aterialla myös pastaa/riisiä. Iltapalaksi yleensä rahkaa ja marjoja. Juomaksi kivennäisvettä tai vihreää teetä ajankohdasta ja fiiliksestä riippuen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat