Miksi mies panee säännöllisesti rumana ja vastenmielisenä pitämäänsä naista?

Vierailija

Avomieheni pitää minua rumana ja vastenmielisenä. Miksi hän harrastaa silti seksiä kanssani ja haluaa olla kanssani? Ikinä ei ole mitään positiivista ulkonäöstäni sanonut. Nyt on alkanut painottaa kuinka ruma olen. Minua ei kiinnosta hänen mielipiteensä ulkonäöstäni. Minua kiinnostaa miksi joku mies tekee näin, koska siinä ei ole järkeä.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Hän on hyvä pano. Siis hel-ve-tin hyvä pano. Sitä ei voi tarpeeksi alleviivata. Siksi. Minua ei kiinnosta tunnelätinät vaan miehen logiikka. Ei täällä olisi miestä vastaamaan?
Ap

Vierailija

En tiedä, mutta jostain syystä joillekin miehille tuntuu olevan tärkeää, että he kaikin puolin ovat kumppaniaan ylempänä. Tämä ylemmyys sitten osoitetaan avoimena halveksuntana toisen älyä ja ulkonäköä kohtaan. Tai sitten mies todella kokee, että on pariutunut tasoaan alempaa ja ei kohtelisi jotain toista naista samalla tavalla, mutta en minäkään ymmärrä miksi mies ei sitten vain etsi tuollaista naista? Ehkä hakeekin ja sinä olet varalla vain paineiden tyhjentämistä varten. Oli miten oli, sinuna en tuollaista ihmistä katselisi enää hetkeäkään.

Vierailija

Tuskin kyse muusta kuin miehen omasta huonosta itsetunnosta, ja halusta osoittaa paikkansa ylempänä. Ymmärrän sua täysin, jos seksi on hyvää niin kantsii jatkaa sitä, mutta jos sä haluut miehen niin voithan sä myös etsiä uutta miestä samalla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jostain syystä joillekin miehille tuntuu olevan tärkeää, että he kaikin puolin ovat kumppaniaan ylempänä. Tämä ylemmyys sitten osoitetaan avoimena halveksuntana toisen älyä ja ulkonäköä kohtaan. Tai sitten mies todella kokee, että on pariutunut tasoaan alempaa ja ei kohtelisi jotain toista naista samalla tavalla, mutta en minäkään ymmärrä miksi mies ei sitten vain etsi tuollaista naista? Ehkä hakeekin ja sinä olet varalla vain paineiden tyhjentämistä varten. Oli miten oli, sinuna en tuollaista ihmistä katselisi enää hetkeäkään.

Hyvä pointti. En tiedä miten muita on kohdellut mutta ei ne naiset hänen elämästään ole poiskaan halunneet. Luulisi tosiaan etsivät. Ovat olleetkin lähes 20 vuotta nuorempia ja todellakin kauniita naisia. Fiksujakin. Siksi en tajua. Onko siitä tullut laiska? Todellakin jos olen sitten tyhjennysastia.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet noin epätoivoinen?
No ei muakaan haittais jos mies haukkuis mua. Kun mulla menee ohi korvien ja samalla kunnioitus miestä kohtaan häviää. Silti jos seksi on tosi hyvää niin jatkaisin ehdottomasti. Mutta en pysyis uskollisena. Mistään epätoivosta kyse. Mä kyllä itsekin haukkuisin miestä. Taistelusuhde,kuulostaa namilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. En tiedä miten muita on kohdellut mutta ei ne naiset hänen elämästään ole poiskaan halunneet. Luulisi tosiaan etsivät. Ovat olleetkin lähes 20 vuotta nuorempia ja todellakin kauniita naisia. Fiksujakin. Siksi en tajua. Onko siitä tullut laiska? Todellakin jos olen sitten tyhjennysastia.
Ap

Olisiko tyypiltään sellainen dominoiva ihminen joka haluaa toisista ihmisistä henkisen yliotteen? Kokee kenties, että naisesta saa nöyremmän ja helpommin käsiteltävän jos antaa ymmärtää, että voisi milloin vain vaihtaa parempaan, kun naisen taso ei ole niin korkea? Ei siis välttämättä oikeasti ajattele näin, mutta se olisi vain yksi keino saada se minkä haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet noin epätoivoinen?

Miten niin epätoivoinen? Olisi minulla miehiä jonossa. En vain tee niillä mitään. Tuo osaa hommat juuri niin kuin pitää. En kai minä nyt herranen aika miestä seuraksi tarvitse. Sitä varten on ystävät. Sekin ärsyttää noissa ulkonäköpuheissa kun ei selkeästi ole sisäistänyt tehtäväänsä. En oleta enkä halua kuulla masentavia ajatuksia.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat