Asunnon minimikoko uusperheelle?

Vierailija

Mikä on mielestäsi minimikoko 5 hengen uusperheen asunnolle? Mies ei ymmärrä minun ahdistuvan pienessä kaksiossa, kun hänen lapsensa tulevat meille. Kaksio on minun ja haluaisin joko ostaa yhdessä isomman tai sitten molemmilla omat kämpät, mutta hn ei lähde edes asuntonäyttöihin eikä ole kuulemma rahaakaan, vaikka työssä käy. Ero tulee tätä vauhtia.
Mikä siis teistä olisi kohtuullinen asunnon koko viidelle, jos siellä asuu muita kuin omia lapsia?
PS. ex-vaimonsa oi jo jättänyt hänet ennenkuin tavattiin eli en ole syynä eroon, jos sillä on merkitystä

Kommentit (5)

Vierailija

Jos lapset käyvät tyyliin joka toinen viikonloppu, heille riittäisi ehkä yksi yhteinen huone? Eli paljon isompaan ei tarvitsisi muuttaa.

Vierailija

Kuinka paljon lapset ovat teillä? Meillä oli alussa pieni kaksio (minun), ja joka toinen viikonloppu miehen lapset "valtasivat" makuuhuoneemme ja itse nukuimme olohuoneessa. Tuo oli kyllä ihan sietokyvyn rajoilla, jos olisivat olleet useammin, en olisi minäkään jaksanut. Muutimme sitten isompaan asuntoon, 4h ja k, ja kyllä se helpotti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat