Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että 14-vuotiasa poika nukkuu yhdessä äitinsä kanssa?

Vierailija

Mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jos silloin tällöin, esim mökillä tai jos on vuoroviikonlopuin äidillä ym. Mutta vain jos ei pojan mielestä kiusallista!

Vierailija

Meidän 14v. poika nukkuisi mielellään mamin kanssa ;) Oikeasti nukkuu omassa huoneessa. Mutta jos saisi valita niin kuulemma nukkuisi minun kanssani ja iskä saisi mennä pojan huoneeseen nukkumaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko normaali lapsi? Ei 14 v enään nuku äidin klanssa. 

Enään ja klanssa. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija

Mä olem kyllä nukkunut poikani kanssa samassa huoneessa, jopa sängyssä. Viime kesänä viimeksi, kun olimme lomalla Lontoossa. Piti olla erilliset sängyt, mutta olikin yksi parisänky. Huone oli muuten kiva ja tilava, toki sänkykin oli oikeasti iso, ei normaali englantilainen ns parisänky. Ja usein myös mökillä, jos meillä on ollut vieraita. Mieheni kuorsaa ja sätkii unissaan niin, ettei hänen vieressään voi nukkua. Kotona minulla on oma huone.

Vierailija

No riippuu tilanteesta. Luulisi et 14-vuotias haluaisi oman huoneen ja omaa rauhaa. Siskollani on 12-vuotias poika joka nukkuu äitinsä vieressä isän ollessa työmatkoilla mutta ei muuten. Luulen että ehkä jännittää kun iskä ei oo kotona.

Poika on mun kummilapsi ja usein kyläillessään mun luona nukkuu sängyssäni, katsellaan leffaa ja monesti vaan nukahtaa siihen viereen vaikka peti olisi tehty sohvalle, en henno herättää :)

n28

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat