Miehet pelkää kuollakseen sellaista nuorta naista...

Vierailija

josta oikein huokuu, että rakastaa seksiä. Sellaista, joka ei häpeä eikä kadu mitään, koska ei edes ajattele mitään huoranleimoja. Miehet haluaa heti pistää sellaisen matalaksi.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Just, luulen että pelko on viimeisin asia mitä minulla tulee mieleen.

Onko tää taas niitä avauksia kun Pertsa sanoi pahasti, niin tämä Pertsa on nyt sitten = miehet monikossa.

Vierailija

No joo. ehkä jotkut pelkääkin. ennemmin se on mun mielestä kuitenkin se muotti mihin ne naisen haluaa laittaa, eli siveä ja kaino madonna josta kuoriutuu syntinen huora sängyssä heti, kun kyseinen mies naisen sinne saa. Et perinteiseen naisen malliin olis soveliasta sopia, tai sitten ne vaan vihaa sua. Miehet on usein aika itsekkäitä ja kapeakatseisia joo.

Vierailija

Mies 29 + 1v tulikin sitten todistamaan ap:nväitteen todeksi. Ne miehet, jotka eivät pelkää naisten seksuaalisuutta ja koe sitä uhaksi, eivät häpäise vapaasti seksuaalisia naisia.

Vierailija

Jep. Pahin painajaiseni olisi joutua tekemisiin parikymppisen pimatsun kanssa, joka haluaa seksiä.

Haluasin panna häntä (matalasti)

Tiedätkö ap, miten tilanteesta pääsee eroon? Tarvii vain mennä naimisiin, niin ne seksihalut on saman tien tipotiessään.

Vierailija

Mistä puhut? Tuollaiset naiset ovat ihania. Heitä on kiva paneskella ilman sitoutumista nuorena/sinkkuna, mutta parisuhteeseen häntä tuskin tasokkaat miehet kelpuuttaisivat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat