Minkälaista on lesbokulttuuri

Vierailija

Homoja tulee joka tuutista mutta lesboja ei. Kuuluuko lesbouteen leimallisesti matala profiili?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Onhan lesboja jatkuvasti kaikkialla ihan yhtälailla kuin homojakin. Ilmeisesti eivät järkytä kanssaihmisien mielenlaatua niin pahasti, kun eivät jää mieleen lesboutensa takia.

Vierailija

Sofi Oksanen on sanonut, että ongelma on se, että lesbot pariutuvat nopeasti ja jäävät kotiin. Homoparit sen sijaan jatkavat bilettämistä, joten heillä se kulttuurikin on näkyvämpi. En nyt nimittäin tiedä onko meillä mitään muuta kulttuuria kuin tämä juhlimiskulttuuri? Vai? Olen siis itsekin homo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tisseillä lesboille sama merkitys kuin miesten parissa, eivät voi olla tuijottamatta ja tekevät mitä vaan nähdäkseen ne?

Ihan yhtälailla jakautuvat peppu ja tissi-ihmisiin.

Vierailija

Baby Janessa annettiin ymmärtää, että ns. femme-lesbot olisivat lesbopiireissä jotenkin vähemmän arvostettuja. Onko tämä totta? Mä en kestä, jos lesbotkin syrjivät naisia :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Baby Janessa annettiin ymmärtää, että ns. femme-lesbot olisivat lesbopiireissä jotenkin vähemmän arvostettuja. Onko tämä totta? Mä en kestä, jos lesbotkin syrjivät naisia :(

Enemmän niitä rekkiksiä syrjitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että ovat jotenkin syrjittyjä. Tietenkin femmelesbon tunnistaminen voi olla aika paljon vaikeampaa ja siksi heitä mahdollisesti lähestytään vähemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nuole pillua niin ei ole oikea lesbo

Jos mies ei nuole pillua ei hän ole oikea hetero.

Ka tsing!

Vierailija

Itse femmelesbona koen, ettei mua lähestytä kovin usein just sen takia, että en ulospäin näytä ainakaan stereotypiseltä lesbolta. Kaikki, jotka ovat saaneet seksuaalisesta suuntautumisestani tietää, ovat todenneet että "en usko, koska et näytä lesbolta". Tuntuu pahalta, että lesboja kohtaan on näitä stereotypioita (ei meikkiä, lyhyt tukka jne), itse oon tosi ns. naisellinen... Eli joo ainakin mun mielestä femmelesbot jää vähän "ulkopuolelle" lesbopiireissä kun meitä ei edes tunnisteta naisiin päin suuntautuneiksi...

womenARE<3

Hmm, no kun pääseen mukaan toimintaan niin tutustuu nopeasti muihin paikkakunnan naisista tykkääviin naisiin. :) Tosi yhteisöllistä on oman kokemukseni mukaan ja kukaan ei kysele, että ootko nyt lesbo vai bi vai mikäikinä. :D Tosin deittailupooli on kuitenkin melko kapea :D Mut joo, omassa elämässä pidän matalaa profiilia enkä usko, että nykypäivänä moni edes tunnistaa lesboa ulkonäöstä. :)

Peppu vai boobs. No itse preferoin hyviä rintoja mutta toki hyvä peppu on plussaa. :) Varmaankin jakautuu, ei tule näistä kamujen kanssa juteltua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kadehtivat kauneutta joten syrjivät, vai mikä on syy?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat