Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen ollut täällä jo kohta yhdeksän tuntia :(

Vierailija

Miten elämä on mennyt tähän pisteeseen...

Kommentit (13)

Vierailija

Syöttekö ja käyttekö vessassa välillä vai käytättekö vaippoja niinkuin ne Japanilaiset miehet siinä peliriippuvuusdokumentissa?

Vierailija

Huh! :D

Oliko sulla jotain suunnitelmia tälle päivälle? Mun piti mennä uimahalliin, tehdä jotain suuritöistä ruokaa ja käydä lenkillä, mutta näin kävi. En aio kuitenkaan jäädä tänne klo 23 jälkeen: menen baariin.

t. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syöttekö ja käyttekö vessassa välillä vai käytättekö vaippoja niinkuin ne Japanilaiset miehet siinä peliriippuvuusdokumentissa?

En syö välillä vaan samalla :D Vessassa toki käyn ja äsken käväisin kaupastakin hakemassa kaljaa.

t. AP

Vierailija

Mulla on myös ollut pahaa riippuvuutta. Oon yrittänyt tehdä itelleni aikarajoja, että vaikkapa 2 tuntia päivässä saan olla av:lla, mutta ei ne ole toimineet. Aina on venynyt pidemmiksi kun ajattelee vaan, että "No hetki vielä". Tällä viikolla on ollut käytössä sellainen rajoite, että saan olla av:lla joka päivä, mutta vain klo 19 - 20 välisenä aikana. Jos en ehdi tuon ajan puitteissa käydä, niin joudun odottamaan seuraavaan päivään, eli dataustuntia ei voi siirtää toiseen ajankohtaan.

Tähän saakka olen onnistunut tosi hyvin pitämään säännöstäni kiinni. Ainoastaan tänään olen lipsunut, kun pääsin koneelle vasta 19.45... Mutta annan sen itselleni anteeksi, koska päivä on ollut muutenkin rankka, joten 20.45 asti palstailen ja sitten taas muuta puuhaa. Suosittelen kokeilemaan :)

Vierailija

Tosi hyvä vinkki! :) Mä olen vähän myös ajatellut, että jos pyhittäisin esim. sunnuntain AV:lle kokonaan niin sitten ei tulisi käytyä joka päivä. Mielelläni nimittäin keskustelen keskusteluissa niin kauan kuin keskusteltavaa riittää jos aihe on tärkeä.

t. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En syö välillä vaan samalla :D Vessassa toki käyn ja äsken käväisin kaupastakin hakemassa kaljaa.

t. AP

:DD oliko askel ripeä?

Vierailija

Ei ollut muita suunnitelmia, olen kipeänä niin en ole jaksanut tehdä mitään :D Varmaan pyörryn sit joskus kun jaksan nousta sängystä.. -1, en jaksanut lainata

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. AP

:DD oliko askel ripeä?

Haha :D No ei sentään. En mä tänne poissaollessani kaipaa, mutta kotona on nykyään ihan mahdotonta katsoa telkkariakaan ilman, että olisi samalla täällä. Elokuvien aikana pistän kyllä koneen piiloon.

Vierailija

Toi on kuitenkin parempi kuin miten itse toimin; yritän tehdä kaikkea muuta samalla kun palstailen. Laitan ruokaa, lenkkeilen(!), pyyhin pölyjä yms. ja jatkuvasti tsekkailen av:ta kännykästä samalla, varsinkin niitä ketjuja joihin olen kirjoittanut vastauksen. Vessakäynnit venähtää puolentunnin mittaisiksi kun unohdun palstailemaan pöntöllä. Lopulta olen tehnyt paljon kaikkea sekalaista päivän aikana, mutten mitään kunnolla :( Onko tämä riippuvuutta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat