mikä auttaa menkkavitutukseen?

Vierailija

Olen b-vitamiinia vetänyt ja suklaata eilen.
Mua risoo muutenkin suuresti melu ja pms-aikaan en jaksaisi yhtään kuunnella esim tv:n ääntä. Ei erityisemmin auta, että lapsella on flunssa ja yskii ja niiskuttaa alati. Ja että kotoa ei päästä mihinkään myös tämän takia!
Ärsyttää niin perkeleesti ihan kaikki! :,, (

Kommentit (13)

Vierailija

Osta kaupasta MAGNESAM ja ota niitä 5 tbl pvä.
( oikeasti suositellaan ottamaan vähempi siis prk.n kylessä muistaakseni 2tbl pvä).
Mul auttaa toi todella paljon sen lisäksi liikunta lievittää oireita.

Kalatabletit, c-vitamiini ja d.vitamiini 100μ (d.vit. suositellaan ottamaan vain10μ ,mikä on aivan liian vähän.)

Sokeria kannattaa karsia koska se kuluttaa b.vitamiinia elimistössä, mikä taas näkyy lyhyt pinnaisuutena.

Anteeksi pitkä sepostus, mutta onneksi oli jotai apuu.

Vierailija

5 tabl, aika paljon..? Noi ei onneksi kalliita ole. Kalatabletit pitäis hankkia, meillä on pellavaöljyä, mutta ei tuu otettua päivittäin kun maku on kauhea :)
Läheisyys varmaan kanssa auttais, jos olis joku semmoinen!

Vierailija

Vierailu amsterdamilaisessa coffee shopissa auttaisi 😃 Sitä odotellessa, että joskus saisi Suomessa vielä lääkärinmääräämää kukkaa menkkavitutukseen ja -kipuihin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailu amsterdamilaisessa coffee shopissa auttaisi 😃 Sitä odotellessa, että joskus saisi Suomessa vielä lääkärinmääräämää kukkaa menkkavitutukseen ja -kipuihin

Joo kuulemma jollain auttaa! Mulle se tekee vaan kauhean ahdistuksen valitettavasti. Ap

Vierailija

Samasta kärsiny koko päivän! Tosin mua myös väsyttää hirveesti enkä väsyneenä ole kovinkaan aurinkoinen... Voi jos tähän oliskin joku lääke!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat