Eskari keskustelu pvkodissa

Vierailija

Oli eskarilaisen keskustelu lastentarhanopen kanssa ja mitä pidemmälle keskustelu meni niin alkoi ärsyttämään vaikka yritin hymyillä.

Tuntui kuin meidän lapsi on ryhmän huonoin,ei osaa mitään,kukaan muu ei ole kehityksestä näin jäljessä jne. Olisi se kerrasta uskottu mutta kun täytyy toistaa monta kertaa "Tässä ryhmässä kukaan muu kuin "maija" ei osaa kirjoittaa oikein nimeään" "kukaan muu tässä ryhmässä ei ole näin vilkas" "kaikki muut paitsi maija osaa pitää kynää oikein kädessä". Kaikki muut tässä ryhmässä on menossa kouluun,maijasta en osaa sanoa vielä pääseekö..
Kaikkia muita lapsia kiinnostaa eskaritehtävät,maijaa kiinnostaa leikkiminen ja nuket.

Juu tuli ainakin selväksi että meidän lapsi taitaa olla vain ärsyke joka tarvitsee kaiken mahdollisen tuen eikä osaa mitään. :( Olisi sen voinut silti sanoa niin ettei vertaa KAIKKIIN MUIHIN LAPSIIN!

Kommentit (7)

Vierailija

Eipä kuullosta ammattilaiselta lainkaan, pistä palautetta eteenpäin. LEOPS-keskustelussa on kyse siitä, että yhdessä mietitään niitä asioita mitä lapsi haluaa itse oppia, missä tarvii enemmän tukea, missä on etevä, missä tarvii motivointia jne. Kyseessä nimenomaan suunnitelma nykyhetkestä eteenpäin!

Vierailija

Pidin tuosta opettajasta paljon ennen , mutta tämän jälkeen en.

Olisi voinut sanoa hieman kohteliaammin mitä ajattelee lapsestamme. Tuntuu kuin hän olisi todella surkea muihin verrattuna. :(

Ap

Vierailija

Aina on vanhemmalle vaikeaa kuulla totuus lapsesta.
Ja yhtä vaikeaa tuntuu olevan ammattikasvattajalle se ikävien uutisten hienotunteinen kertominen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina on vanhemmalle vaikeaa kuulla totuus lapsesta.
Ja yhtä vaikeaa tuntuu olevan ammattikasvattajalle se ikävien uutisten hienotunteinen kertominen.

Kyllä se totuus vaan on aika paljon helpompi kuulla jos se kerrotaan hienotunteisesti.

Meillä oli tilanne jossa tuli ns moitteita tietyistä asioista ja paistoi voimakkaasti läpi lto:n negatiivinen asenne  ja ennakkoluulot. Asiat ilmoitettiin puolikiukkuisena ja töksäyttäen. Hermostuin toki kun koin tyylin loukkaavana ja sen ettei minun annettu puolustautua ja kertoa omaa näkemystäni. Olimme asioiden eteen jo kyllä tehneet paljonkin jne. Vastaukseni hänelle olivat siis samantyylisiä kuin hänen töksäyttämisensä. Mutta hän oli sitten nyrpeänenäinen pitkän aikaa. Töksäyttely loppui mutta selkeästi ei ymmärtänyt kuinka loukkaavasti hän itse toimi. Varmaan odotti anteeksipyyntöä ja olisin pyytänytkin, mutta kun hän loukkasi minua todella pahasti itse kummallisilla kommenteillaan, vähättelevällä asenteella ja jopa nauramisella päin naamaa.

Että suosittelen miettimään miten asioita vanhemmille ilmaisette.. Itse ainakin haluan ajatella aina lapsen parasta ja kuuntelen kyllä mitä ns asiantuntijat sanovat. Mutta tässä loukkaavaa oli se tyyli millä asiat hoidettiin ja se ettei oltu kiinnostuneita siitä mitä minä olin asiasta mieltä jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Tässä ryhmässä kukaan muu kuin "maija" ei osaa kirjoittaa oikein nimeään"

Eikö tämä ole kehu teidän Maijallenne?

Kehu? Kun kaikki muut osaa kirjoittaa nimen oikein? Maijahan ei osaa. "kukaan muu kuin maija EI osaa kirjoittaa nimeään oikein. Muut osaa,Maija ei!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä ryhmässä kukaan muu kuin "maija" ei osaa kirjoittaa oikein nimeään"

Eikö tämä ole kehu teidän Maijallenne?

Kehu? Kun kaikki muut osaa kirjoittaa nimen oikein? Maijahan ei osaa. "kukaan muu kuin maija EI osaa kirjoittaa nimeään oikein. Muut osaa,Maija ei!

Tulipa tässä mieleeni, että dysleksia voi olla periytyvää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat