Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko Anorektikko?

Mietteliäs17v
07.11.2015 |

Olen siis 17v tyttö mitoiltani 158,5cm pitkä ja painoin vielä kaksi viikkoa sitten 47,3kg. Ja koska vain numerot ei kerro mitään niin olen aina ollut aikalailla laiha ja nykyään aika normaali kokoinen?? No pari viikkoa sitten aloin tuntemaan pientä inhoa ruokaa kohtaan ja aloin tarkkailla hieman kaloreita. Nyt merkkaan FatSecret nimiseen sovellukseen melkein kaikkea mitä syön ja katson paljonko eri asioissa on kaloreita ja muuta. Kaksi viikkoa olen nyt kaikkea tarkkaillut. On ollut myös 2-3 päivää jolloin olen herkutellut enemmän tai vähemmän ja siitä on tullut ahdistunut olo. Nyt painoa on siis n. 44,9kg. Olen syönyt melko vaihtelevasti 300-700 kaloria päivässä... Kun on lähempänä 700 on ahdistanut... Ja siis harrastan kilpacheerleaderingiä ja meillä on kisat ensi viikolla joten treenejä on ollut kauan jo 3-4krt viikossa. Mietin olenko ihan terve? Ja olenko normaalipainoinen vai alipainoinen. Tuntuu etten itse tiedosta sitä. Tai tiedän että ~45kg ei ole paljoa mutta silti peilistä tuntuu että olisin isompi.

Periaatteessa tiedostan että olen pieni kokoinen mutta ei tunnu siltä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi