Lyhyet hiuksetkin pukevat hyvin jos on hoikka ja kaunis!

Vierailija

Että sellasta.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pään ja kasvojen mallista, sekä ihan hiuslaadusta se on kiinni, eikä kylläkään mistään painosta.
Sanomattakin selvää, että nuo vaikuttavat mutta ei lyhyet hiukset hyvältä näytä läskillä/normaalipainoisella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pään ja kasvojen mallista, sekä ihan hiuslaadusta se on kiinni, eikä kylläkään mistään painosta.
Sanomattakin selvää, että nuo vaikuttavat mutta ei lyhyet hiukset hyvältä näytä läskillä/normaalipainoisella.

Ole hiljaa kun mistään et mitään näemmä ymmärrä. Ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aw. Totuus sattuu, vai mitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aw. Totuus sattuu, vai mitä?
Olen eri kommentoija mutta minulla on pitkät hiukset ja olen samaa mieltä että lyhyet voivat olla kauniit tuhdimmallakin tai kasvoistaan ei-niin-missin-näköisellä. Eli se siitä totuudesta.

Vierailija

Jos on kaunismuotoinen, pieni pää ja hyväluiset, sydämenmuotoiset kasvot niin voi sopia. Mutta ei sovi läskille siiderivalaalle, jonka naamakin on kuin pullataikina. Ja liilaksi värjätty kananpersetukka ei sovi kenellekään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, jos tykkää miehen näköisistä naisista. Tai jos miehellä sitten vastaavasti on pitkä tukka.
Joku nainen on naisellisemman näköinen lyhyillä hiuksilla kuin pitkillä. Koska ne pitkät hiukset eivät aina ole vahvat ja paksut, lyhyempänä niihin saa kuohkeutta ja pehmeyttä sen sijaan että ne valuvat ohuena nauhana päätä myöten.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat