Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiuksetkin pukevat hyvin jos on hoikka ja kaunis!

Vierailija
07.11.2015 |

Että sellasta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja jopa kalju.

Vierailija
2/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mulla on pitkät hiukset. T: läski& lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain harvoilla joo.

Vierailija
4/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on luonnostaan kauniiden ja laihojen sanoa.

Vierailija
5/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas suomen kieli hallussa avauksessa.

Vierailija
6/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään ja kasvojen mallista, sekä ihan hiuslaadusta se on kiinni, eikä kylläkään mistään painosta.

Vierailija
9/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pään ja kasvojen mallista, sekä ihan hiuslaadusta se on kiinni, eikä kylläkään mistään painosta.

Sanomattakin selvää, että nuo vaikuttavat mutta ei lyhyet hiukset hyvältä näytä läskillä/normaalipainoisella.

Vierailija
10/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomattakin selvää, että nuo vaikuttavat mutta ei lyhyet hiukset hyvältä näytä läskillä/normaalipainoisella.

Ole hiljaa kun mistään et mitään näemmä ymmärrä. Ok.

Vierailija
11/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aw. Totuus sattuu, vai mitä?

Vierailija
12/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos tykkää miehen näköisistä naisista. Tai jos miehellä sitten vastaavasti on pitkä tukka.

Vierailija
13/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kommentoija mutta minulla on pitkät hiukset ja olen samaa mieltä että lyhyet voivat olla kauniit tuhdimmallakin tai kasvoistaan ei-niin-missin-näköisellä. Eli se siitä totuudesta.

Vierailija
14/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunismuotoinen, pieni pää ja hyväluiset, sydämenmuotoiset kasvot niin voi sopia. Mutta ei sovi läskille siiderivalaalle, jonka naamakin on kuin pullataikina. Ja liilaksi värjätty kananpersetukka ei sovi kenellekään. 

Vierailija
15/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos tykkää miehen näköisistä naisista. Tai jos miehellä sitten vastaavasti on pitkä tukka.

Joku nainen on naisellisemman näköinen lyhyillä hiuksilla kuin pitkillä. Koska ne pitkät hiukset eivät aina ole vahvat ja paksut, lyhyempänä niihin saa kuohkeutta ja pehmeyttä sen sijaan että ne valuvat ohuena nauhana päätä myöten.

Vierailija
16/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunismuotoinen, pieni pää ja hyväluiset, sydämenmuotoiset kasvot niin voi sopia. Mutta ei sovi läskille siiderivalaalle, jonka naamakin on kuin pullataikina. Ja liilaksi värjätty kananpersetukka ei sovi kenellekään. 

jos joku todella on "pullataikinanaamainen läski siiderivalas" ei hän taida kovin ihana ilmestys olla vaikka tukka olisi minkälainen.

Vierailija
17/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber Roselle sopii siili, vaikka ei hän mikään hoikka olekaan. Kasvot ovat kyllä kauniit.

Vierailija
18/18 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kommentoija mutta minulla on pitkät hiukset ja olen samaa mieltä että lyhyet voivat olla kauniit tuhdimmallakin tai kasvoistaan ei-niin-missin-näköisellä. Eli se siitä totuudesta.

Apua :D

Jos missit on susta kauniita, niin ei ihme, että ajattelet noin.