Pystyttekö keskustella komean miehen kanssa flirttailematta?

Vierailija

Itse en osaa pysyä asiallisena ainakaan ilmeiltäni vaikka juttu olisi sinänsä ihan arkista asiaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Pystyn, mutta jos tilanne ei ole erityisen vakava niin se pikku flirtti piristää molempien päivää joten miksipäs en flirttailisi :)

Vierailija

En koskaan flirttaile komeiden miesten kanssa, vaan enemmänkin sellaisten nörttien peräkammarinpoikien tai kadunmiesten, pultsareiden, vanhojen herrasmiesten. Heille olen ystävällinen, koska harva asiakaspalvelija suhtautuu heihin ihmisenä.

Vierailija

Pystyn. Jos kyse on peruskomeasta, hoidan keskustelun täysin normaalisti. Jos ryangosling-komeasta, rupean kikattamaan ja punastelemaan kuin pikkulikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En koskaan flirttaile komeiden miesten kanssa, vaan enemmänkin sellaisten nörttien peräkammarinpoikien tai kadunmiesten, pultsareiden, vanhojen herrasmiesten. Heille olen ystävällinen, koska harva asiakaspalvelija suhtautuu heihin ihmisenä.

Ei kai ystävällisyys ja flirttailu sentään ole synonyymit.

Vierailija

Minä en pysty keskustelemaan kauniin naisen kanssa jännittämättä, vaikka en yrittäisi millään tavalla iskeä tai yrittää sitä naista tai edes katsella sillä silmällä. En tiedä mistä johtuu, mutta puihin menen kauniin naisen edessä. T: Mies

Vierailija

Jotenkin on helpompi flirttailla semmoisten miesten kanssa, joihin voisi edes teoriassa olla mahkuja. En siis sano, että flirttailun pitäisi olla tavoitteellista. Tai hetkinen, muutan mielipidettäni: semmoisten miesten kanssa voi flirttailla, joiden kanssa se onnistuu. Pitää olla jonkinlaista kemiaa ja molemmilla osapuolilla halu siihen hauskaan flirttailuun, ja tietenkin oikea konteksti. Oikea konteksti ei ole vaikkapa lääkärin vastaanotto.

Vierailija

Aivan mainiosti ainakin tätä nykyä, koska olen entistä enemmän naisiin päin. Oikein huvittaa miten ihminen voikin muuttua näin, sillä olen kuin joku jääkaappi jos joku vieras mies yrittää yhtään flirttailla minulle, en siis halua olla epäystävällinenkään tietoisesti mutta kun ei kiinnosta. Saisi olla vaikka minkälainen älykköadoniskin ja olisin vain että vai niin, ihan sama ja ajatukset jossain muualla. Sen sijaan mielestäni viehättävät naiset (erittäin harvalukuiset)... no menen sisäisesti ihan hulluksi koiranpennuksi, joka yrittää hallita tyylikkäästi itsensä muttei sekään välttämättä ole suuri menestys. :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat