Mun unelmien mies on Nikke Ankara

Vierailija

Oon 30v ja unelmieni mies on Nikke Ankara. Sen ääni ja ulkonäkö. Pääsisi takaisin nuoruuteen,huvittavaa miten mä katson sen uusinta videoo ja haaveilen. Miksen koskaan saanut tuollaista.. :/ Ja miksi mä oon ihan erinäköisen miehen kanssa seurustellut 2,5v kun mun unelmamiehet on ulkonäöltään. Hassua.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mitä väliä onko ap mies vai nainen?

No tsänsseihin tietty!

Tosin sitä en tiiä että onko naiseus tässä näkökulmassa hyöty vai haitta, ei se mulle kuulu.

Vierailija

Psykoosin läpikäynyt mies..jolla ollut päihteiden kanssa ongelmia ja säätänyt naisten kanssa miten sattuu. No jotkut naiset todellakin tuntuvat kiihottuvan ongelmatapauksista.

Vierailija

En mä usko että se on kiinnostunut 30vuotiaasta. :D Tarkistin niin täyttää ilmeisesti 25v. 

Miten kuuman nyt ottaa,se riippuu niiiiin paljon mausta. Toiset tykkää bruneteista,toiset blondeista,punapäistä ynmt.. Toiset pyöreistä,toiset hoikista. Itse olen vaalea,puoleen selkään hiukset. Olen hoikka,ja käynyt eräässä leikkauksessa,liittyen kauneuskirurgiaan. Ei kaikki tykkää minun näköisistä,eikä 25vuotiaana halua NÄIN vanhaa. :)

Tapasin taannoin erään koulu "vaarin". Hänen kanssaan juttelin tupakan lopettamisesta ja hän kysyi saako arvata ikääni ja ei saa pahastua jos menee pahasti pieleen tai ylös tai alaspäin. Haluaa yrittää arvata totuudenmukaisesti. Sanoin että siitä vaan,en pahastu vaikka menisi yläkanttiin. (tässä vaiheessa hän ei minusta muuta vielä tiennyt). Kymmenen minuutin tuiman katselun jälkeen hän sanoin 24v. Sanoi etten ihan 18v voi olla kun pienen pieni juonne näkyi hymykuopassa ja pahoitteli jos sanoi yläkanttiin. Hauskinta oli kun kutsui kasvojani "nukkemaisiksi". 

Kerroin tuon jälkeen olevani juuri 30v täyttänyt ja paljastin että minulla on myös 9v lapsi. Ei ollut uskoa silmiään. Minä sain tuon jälkeen arvata hänen ikänsä ja heitin todella pahasti pieleen. Sanoin samaa hänelle että kerron nyt totuuden mukaisesti ja hieman etukäteen hävetti jos sanonkin liian vanhaksi häntä. Veikkasin 60v koska vertasin omaan isääni,no tämä mies olikin jo 78v. Kyllä voi siis mieskin olla todella nuoren näköinen ja hyväkuntoinen tuon ikäisenä. 

En tiedä miten tämä nyt tuli mieleen ja vielä tähän ketjuun mutta hauska tarina kuitenkin.

Kaikki hiukankin julkisuuden henkilöt tapailee aina missejä ja malleja,me tavalliset saadaan vain haaveilla. :) Toiset haaveilee bull mentulasta,toiset hunkseista,minä ankarasta. Oma mies on ehkä tuonne mentula puolelle menevää jollain tapaa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Psykoosin läpikäynyt mies..jolla ollut päihteiden kanssa ongelmia ja säätänyt naisten kanssa miten sattuu. No jotkut naiset todellakin tuntuvat kiihottuvan ongelmatapauksista.

Elämäntilanteesta johtuen voi kaikkea joutua läpikäymään,myös psykoosin. On voinut johtua vain päihteistä joita silloin käytti.

Kuka mies ei olisi säätänyt naisten kanssa? Sun mies vai? Älä viitti... 

Todella monella on ollut jonkinnäköistä väliaikaista ongelmaa päihteiden käytössä, tärkeintähän on että siitä selviää ja ottaa opikseen.

En pidä Nikkeä ongelmatapauksena,älä jaksa jauhaa tollasta. 

Kuinka moni julkkis on pudonnut pohjalle ja noussut sieltä ylös vähin äänin,median siitä tietämättä? Niinpä!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyh, no makunsa kullakin. Onko tuo nyt sitten niin nuori edes..25?

Kukas sun unelmamies sitten on? Jos tämä on hyh.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Elämäntilanteesta johtuen voi kaikkea joutua läpikäymään,myös psykoosin. On voinut johtua vain päihteistä joita silloin käytti.

Kuka mies ei olisi säätänyt naisten kanssa? Sun mies vai? Älä viitti... 

Todella monella on ollut jonkinnäköistä väliaikaista ongelmaa päihteiden käytössä, tärkeintähän on että siitä selviää ja ottaa opikseen.

En pidä Nikkeä ongelmatapauksena,älä jaksa jauhaa tollasta. 

Kuinka moni julkkis on pudonnut pohjalle ja noussut sieltä ylös vähin äänin,median siitä tietämättä? Niinpä!

Ap

Kylläpä nyt kolahti. Kyllä minä otan mieluummin miehen turvallisemmalla taustalla. Sinä saat haluta tehdä toisin. Mutta miettisin tullessani itkemään jos päihteet, naiset ja mielenterveysongelmat veisivät miehen uudestaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat